آنچه باید درباره اجرای نمای خشک و چرا بدانید

به گونه ای که برای دیوارهایی که با شیشه های با ابعاد بزرگ پوشیده شده اند و نما فقط در قسمت های باریکی انجام می شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه تر است . رایمند تجارت با توجه به ویژگیها و کاربردهای فراوان چسب پلی اورتان در صنعت مبل سازی، صنایع خودرو، صحافی، تولید کفش، عایق سازی حرارتی، ساختمان و غیره برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به عرضه انواع چسب پلی اورتان با کیفیت بالا و قیمت مناسب کرده است. این شرکت درسال 1394 با توجه به رشد روز افزون و دگرگونی وسیع در صنعت آلومینیوم و پاسخگویی به درخواست های متنوع بازار، برای کامل نمودن مجموعه خود اقدام به راه اندازی واحد فنی و مهندسی نموده است. برای رفع این شوره میتوان از مواد نانو استفاده کرد یا با آب فشار قوی می توان آن را تمیز نمود به شرط آنکه سطح روی آجر، سریع خشک گردد. مواد شوینده و اسیدی و ساینده میتواند روی نانو تاثیر منفی بگذارد و خاصیت نانو را کم کند. برای شستشوی سطوحی که دارای کثیفی بسیار بالایی بوده و از جرم ها و رسوبات پوشیده شده است نما را با استفاده از مواد سیلیس شستشو می دهند. هزینه شستشو برای نمای سنگی و آجری از متری ۱۰ الی ۳۰ هزار تومان می باشد.  This was g​enerat ed  with behsaznama Conte​nt  Gener​at or Dem ov ersion​!

6 راه برای رسیدن به اجرای نمای خشک شما

در شستشوی نما با طناب علاوه بر پاکسازی و زیبایی ظاهر ساختمان باید به نوع و جنس سنگ نما توجه گردد تا مشخص شود از کدوم دستگاه سندبلاست یا واترجت استفاده گردد. جنس و ابعاد سنگ در انتخاب نوع اجرای نما موثر خواهد بود. این نوع اتصالات طبق سفارش مشتری و نوع نما، طراحی و در کارخانه تولید و در ابعاد و تعداد موردنظر جهت اجرای نمای خشک تهیه می شوند. و در انتهای کار اگر نیازی به ابر و تی باشد نمای ساختمان به صورت دستی ابر و تی شود تا رضایت مشتری را به همراه داشته باشد. 3. شستشو به صورت ابر و طی شامل سطوحی مانند: نمای شیشه ای، نمای کامپوزیتی سرامیکی، گرانیتی و… 1. شستشو به صورت واترجت شامل سطوحی مانند: نمای سنگی، نمای آجری، نمای سیمانی، نمای شیشه ای، کامپوزیتی، نمای ترموود و… واترجت آب شهری را با فشار بالا روی سطوح میریزد و سطوح را از هرگونه آلودگی و کثیفی پاک میکند.

فیلم اجرای نمای خشک

زمانی که سطوح مورد نظر همراه با سیلسس شستشو می شوند تمامی کثیفی ها و جرم هایی که در روی سنگ یا آحر وجود دارد از بین می رفت زیرا مواد سیلیس یک لایه از سطح مورد نظر را برمیدارد و تمامی رسوبات کثیفی ها و جرم ها همرا با این مواد از بین می روند. بعد از گذشت 24 ساعت از اجرای نانو نما سطح مورد نظر آبگریز میشود. تمامی موارد ذکر شده لیست قیمت شستشوی نما به صورت حداقل و حداکثر اجرای این خدمات می باشد. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که فرد اجرا کننده کار هم باید از تجربه و حرفه بسیار بالایی برخوردار باشد و در زمان اجرای کار از روش هایی استفاده کند که موجب از بین رفتن جرم ها تا حد ممکن بشود. شخص یا شرکت اجرا کننده نظافت نمای بیرونی ساختمان باید با نحوه پاکسازی و جرم زدایی انواع سطوح مختلف آشنا باشد و از برای تمیز کردن نما از مواد هایی استفاده کند که موجب آسیب رساندن به سطوح نمای ساختمان نشود. که بسیار کاربردی و جوابگو در نماشویی و شستشو انواع سطوح می باشند.این دو مواد شامل سیلیس و دیسکیلیر می باشد که هر کدام در انواع سطوح و جنس های مختلف کاربرد دارند.

دیتیل اجرای نمای خشک

همان طور که میدانید وجود هرگونه آلودگی سبب از بین رفتن زیبایی نمای ساختمان میگردد به همین دلیل نماشویی بهترین راه برای درخشندگی و تمیز کردن نمای ساختمان های شماست… اما خوشبختانه با شستشوی نما، تمامی الودگی ها از بین رفته و نمای ساختمان شما مثل روز اول درخشان و زیبا می شوند.حال می خواهییم نماهای مختلفی را که قابلیت شستشو و نماشویی را دارند نام ببریبم. هرچند ، به علاوه همه این عملکرد های بیان شده ، ما این نیاز را احساس کردیم که بایستی سایر جنبه های عملکردی نما، مثل اجرای صحیح نما ، بحث زیست محیطی ، پایداری نما ، یکپارچگی عملکرد مناسبش در سرتاسر زمان و… سبکتر است و بار وارده به ساختمان را کاهش میدهد؛ در این روش بر خلاف روش نماکاری با ملات، ساختمان هیچ باری متحمل نمیشود و در نتیجه در مقابل بادهای شدید و زلزله ایمنتر ادامه مطلب است. نکته ی قابل توجه طراحی اصولی فواصل و اندازه ها است که باید به گونه ای باشند که در برابر عوامل مخرب جوی ازجمله باد و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید