آنها مقایسه درآمدهای CPA را با آنها ساخته شده با اجرای نما. این ناخوش

زیرا وزن نما در نمای سنگی ساختمان بیشتر است. برای اجرای نماهای کامپوزیتی ساختمان به طور معمول زیرسازی را به روش فلزی انجام می دهند. همان طور که دیدید، در سطرهای بالاتر به شکلی مفصل در رابطه با فواید و علت پرطرفدار بودن نمای سیمانی بحث کردیم؛ حال در این بخش قصد داریم معایب این نما را برای شما عزیزان بیان کنیم، با ما همراه باشید. این بحث در رابطه با نمای سنگی اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. به همین دلیل اهمیت نماسازی برای تمامی افرادی که با ساختمان در ارتباطند بسیار زیاد است. و احتمال خرابی به دلیل اتصالات نادرست بیشتر خواهد بود. در حقیقت پروفیل ها مطابق نقشه به صورت افقی و عمودی جوشکاری خواهند شد. به گونه ای که نمای اول به صورت عادی بر روی ساختمان قرار می گیرد و نمای دوم با فاصله به عوامل محیطی واکنش نشان می دهد. جهت استفاده از چسب به عنوان مصالح ساختمان باید آن را در قسمت پشت سرامیک، آجر و یا سنگ پهن کنید. نما در واقع مقاومت مکانیکی هر ساختمان را افزایش می دهد. This artic le has been gener᠎ated wi᠎th G​SA Content᠎ Gener​ator DE​MO !

سیستم های مدرن نما

ترموود یک انتخاب برجسته برای نمای ساختمان است. یکی دیگر از موارد طراحی نمای ساختمان که کاربرد بسیاری نیز دارد و خیلی از طراحان و مهندسان از آن استفاده میکنند، سنگ نما است؛ نمای سنگی که از انواع نماهای ساختمانی است در مدلهای مختلف تولید میشوند. گاهی برای اجرای بهتر کار و نصب ساده تر از توری مرغی نیز استفاده میشود. به زبان ساده تر میتوانیم بگوییم که بر حسب اینکه سنگ ، چوب ، سیمان ، بتن ، شیشه و یا … میبایست پروفیل های قوطی شکل به صورت عمود بر جهت نصب چوب ها و با فاصله ۵۰ سانتی متر از هم قرار بگیرند. رنگ های ورق کامپوزیت تنوع زیادی دارد و بر اساس درخواست مشتری و کاربری آن، ورق های کامپوزیت از هم متفاوت می باشند. در پایان ,اجرای زیرسازی نمای ساختمان بر اساس نقشه و با کمک پروفیل ها انجام میگیرد. استفاده از این روش سرعت کار ساختمان سازی را کاهش می دهد. پانل های آن به راحتی قابل کنترل و مناسب بوده و در صورت نصب با جداسازی مشخص بین دیواره عقب ، می توانند نمایههای تهویه را پیکربندی کنند. This content has  be​en do ne by behsaznama C᠎on​te​nt G​ener​ator Dem᠎ov​er᠎sion!

شرکت های نمای خشک

فضای موجود بین سنگ و جداره ساختمان باعث عدم ترک خوردگی و شکستن سنگ در اثر تغییرات آب و هوایی می شود. این جزئیات را می توان در ستون ها و ستون ها و همچنین بر روی فریز و قرنیزهای ساختمان مشاهده کرد. نماها می توانند اشکال و اندازه های مختلفی داشته باشند و فرصتی برای معمار است که استعداد خود را با جان بخشیدن به ساختمان به نمایش بگذارد. اگر می خواهید نمای بسیار ساده و شیکی را در ساختمان خود اجرا کنید نمای خشک یکی از بهترین گزینه ها است. با اینکه امروزه مرمرییت ها به دلیل جلاپذیری خوب و تنوع زیادشان در رنگ و طرح و قیمت،طرفدار زیادی در سنگ کاریهای داخل دارند،نمی توان از زیبایی و تنوع سنگ های تراورتن و آنتیک گذشت،که جلوه های بسیار زیبایی را از ترکیب آنها می توان در لابی ها،پاگردها،اطراف درب آسانسورها،دیوارهای راه پله،دیوارهای پارکینگ و خلق کرد. علیرغم نکات مثبت، به دلیل استفاده از موادی مانند سیمان یا دوغاب در ملات ساختمان کثیف می شود که نیاز به تمیز کاری دارد. چسبی که در ساختمان ها به کار می رود مانند پلاستیک عمل می کند، به همین دلیل زیرسازی بسیار عالی و بی نقصی دارد. This data was w​ritten by behsaznama Con​tent Genera to r DE MO᠎!

این فضای خالی که بین عایق و نما ایجاد میشود، به عنوان عایقی دیگر عمل میکند و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مناسب است. فضای خالی پشت ورقهای کامپوزیت باعث ایجاد خاصیت آکوستیک میشود. و همچنین در نمای کامپوزیت با کمک پیچ و مهره شاسی کشی اتصال برقرار میشود. شما می توانید برای اجرای سیستم نمای خشک از پنل هایی مانند سرامیک خشک، سنگ، کامپوزیت و شیشه استفاده کنید. در اجرای نماهایی مانند : نماهای بتنی، سیمانی و آجری، به جهت جلوگیری سولفاته شدن و تخریب نما، باید حتما از سیمان ضد سولفات استفاده شود. همه این موارد به کمک سیمانی تامین میشود که در ساخت بتن ها از آن استفاده می گردد. به دو راه فلزی و سیمانی قابل پیاده سازی است. اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد، همچنین از متریال های گوناگونی استفاده می کنند. همانطور که از نام بتن پیداست زمانی که در نما استفاده شود، نمای ساختمان در برابر مواد شیمایی ، حرارت و رطوبت، عایق میشود. گرما توسط سیستم نما جدا شده و برای استفاده در ساختمان ذخیره می گردد. در واقع نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان به لحاظ مسائل مختلف ساخت و ساز در ارتفاع محسوب می شود.

نمی دانید چگونه هزینه اجرای نمای خشک راک خود را بسازید؟ این را بخوان!

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید