آنها مقایسه درآمدهای CPA را با آنها ساخته شده با قیمت اجرای نمای خشک سرامیک. این ناخوش

این ویژگی به عنوان یک خاصیت مکانیکی بیانگر میزان تحمل یک سرامیک در برابر فشارهای استاتیکی و دینامیک بوده و قابلیت سرامیک را برای کاربردهای نما مشخص می سازد.در میان تمام پوشش های مورد استفاده در نمای خشک ،سرامیک پرسلانی به عنوان بهترین محصول از لحاظ استحکام خمشی شناخته شده است. نمای سنگ خشک، دارای سیستم مکانیکی و خودایستا می باشد. روش اجرای سیستم نمای خشک در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است . سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ی 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت . اولین نمونه های دیوار با تکنیک های مشهور یونان باستان با بیش از یک متر ضخامت از قرن هفتم قبل از میلاد ساخته می شدند و با تنظیم دقیق دهانه دو ستون، بدون استفاده از ملات که به طور کامل با نمای خارجی منطبق می شدند که در نتیجه بخش داخلی دیوار که خلل و فرج کمی داشت با سنگدانه و ملات آهکی پر می شد. سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد شمسی در ایران اجرا شد.

دتایل اجرای نمای خشک

Artic​le was cre ated by behsaznama C on᠎te​nt  G en erator Demov᠎er sion᠎!

استفاده از نیروی ماهر و متخصص در هنگام اجرا.

این روش از نصب نمایان جزو روش هایی است که به جهت مزایای زیادی که دارد مورد استقبال قرار گرفته و به طور گسترده در ایران استفاده شده است . در حقیقت ، این نوع سرامیک به طور کلی به عنوان سرامیک های چینی در نظر گرفته می شود که نسبت به کاشی های سرامیکی غیر چینی از مزایای بالایی برخوردار است. به طور کلی نمای خشک بهتر از ملاتی است اما این موضوع به شرایط پروژه نیز بستگی دارد. طراحی و انتخاب نما یکی از مهم ترین گام ها در زمینه ی ساختمان سازی است. در پاورپوینت فوق ابتدا به توضیحات نمای خشک و در ادامه خصوصیات و جزییات جرای و هزینه های اجرای این نوع نما پرداخته می شود. هزینه های بازسازی و ترمیم در صورت نیاز کمتر از روش سنتی است. استفاده از نیروی ماهر و متخصص در هنگام اجرا. برای ساختمان های بلند به راحتی اجرا می شود. اگر در نما آسیبی صورت گیرد، می توان پلاک های مورد استفاده را به راحتی تعویض کرد. به راحتی و بدون دردسر می توان رگلاژ کرد بدون آنکه تخریبی صورت بگیرد. Conte᠎nt has  be​en c᠎reated by behsaznama​ C​onte nt G enerator Dem oversion !

قیمت آجر نما خشک

این نمای مدرن یکی از قابل اعتماد ترین و مقاوم ترین گزینه ها برای ساختمان به حساب می آید. برای اینکه کار نمای سنگ خشک ایمنی لازم را داشته باشد، می توان از چسب های 2 جزئی که رزین اپوکسی در آن ها وجود دارد، استفاده کرد. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان سازی ما باید سعی کنیم که بتوانیم از زمان حداکثر استفاده را بکنیم.استفاده از نما خشک این فرصت را در اختیار ما قرار می دهد که تا ۵۰ درصد در زمان صرفه حویی کنیم. همین امر باعث می شود تا اجرای نما 2 پوسته شود و یک محفظه در بین دیوارها ایجاد تا از ورود و خروج هوا جلوگیری شود. سرامیک خشک پرسلانی مجوف : این سرامیک در ضخامت خود دارای سوراخ هایی می باشد که بعلت پر بودن از هوا نقش قابل ملاحظه ای درکاهش وزن این سرامیک داشته علاوه بر این نقش عایق حرارتی را نیز ایفا کرده زیرا این سوراخ ها ازعبورهوای گرم و سرد جلوگیری بعمل می آورند. Content was created with the  help of behsaznama C on te nt Generat᠎or D emov​er​sion.

با توجه به میزان بار اضافه که نماهای سنتی به ساختمان ها تحمیل می کنند، مهندسین در پی پیدا کردن راه حلی برای جلوگیری از این وزن اضافه و اجرای ایمن تر نمای ساختمان بوده اند. وزن و حجم فوندانسیون را پایین می آورد. با توجه به قیمت بالای سنگ و وزن زیاد آن، استفاده از سرامیک در نمای ساختمان رواج پیدا کرده است. علاوه بر چراغهایی که بالای درب ورودی و پارکینگ نصب میشوند، باید از چراغهای دیگری نیز در نمای ساختمان استفاده شود. هر یک از اجزای ساختمان به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند. کامپوزیتها محصولات مهندسی شدهای هستند که از دو شیت آلومینیوم و یک لایه پلاستیک پلی اتیلن ساخته شدهاند. می توان از آن در مصالح نما دوباره استفاده کرد. پس از گذشت سالها و در صورت تخریب ساختمان، میتوان این پنلها و مصالح را جمع آوری کرد و مجدداً در ساختمان دیگری مورد استفاده قرار داد. نسبت به خود مصالح بیرونی نما و بخش سفت کاری موجود، ملاحظه میگردد که با گذشت زمان کمی، سنگها جدا شده و حتی اسکوپهای سیمی نیز از افتادن آنجلوگیری نمیکند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با بیشتر بخوانید وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید