آموزش دهید برای (انجام) کرتین وال مانند دانش

شرکت الیت از سال 1382 در حوزه ی طراحی و اجرای نماهای کامپوزیت آلومینیوم ساختمان و نمای کرتین وال آغاز به فعالیت نموده است و در این بخش توانسته است با فعالیت حرفه ای در طراحی و اجرای نما ارایه کننده ی پروژه های موفقی باشد. فواصل و اندازهها و نوع اتصالات زیر به گونهای طراحی میشود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد. همچنین می توانید از رنگ های قوی، بادوام و موثر برای تزیین نما در برابر سیمان کاری و هوای مرطوب استفاده کنید. این متریال به خوبی با مصالح دیگر ترکیب می شود و میتوان آن را در سقف، کف، دیوار و یا پارتیشن ها به کار برد. سپس اتصال ورقههای آلومینیومی به شاسیکشی فولادی بر عهده پیچ و مهره یا پیچ سرمته است. مقاطع شیدر آلومینیومی و لوور آلو مینیومی تولید شرکت AGK دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالورژی رازی در محدوده گواهینامه استاندارد ISO/IEC17025 و دارای مرجع آزمون ASTM- E1251-11 و مطابق با استاندارد امریکائی 6063 می باشد. اگرچه سنگ، شیشه یا آجر از دیرباز برای نمای ساختمان ها استفاده می شده است، اما نباید معایب هر یک از این مصالح را فراموش کنیم. کیفیت هرگز نباید فدای کمیت شود و بسیار مهم است که کیفیت طراحی و اجرای نمای ساختمان بر اساس پارامترهای مهم تعیین شود.  This w᠎as cre at ed  by behsaznama ​Content ​Genera​tor  DE​MO!

The Ultimate Secret Of دتایل اجرای نمای خشک

فرم و عملکرد هرگز نباید فدای هم شود و بهتر است که از تلفیق های مثبت استفاده شود. البته اگر این گزینه را برای نمای ساختمان انتخاب می کنید، حتما رنگ نما را از یک شرکت معتبر خریداری نمای خشک کنید. متریال یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده نماهای خشک محسوب می شوند. از دیگر متریالهایی که در مقاله پیشین هم به آن اشاره کردیم، متریال بتن اکسپوز است. در این مقاله ، به دلیل خواص سرامیک خشک مطالعات بر روی متریال خاص سرامیک خشک پرسلانی را مطرح کرده ایم. از اینکه تا انتهای این مقاله نیز همراه نمادیزاین بودید از شما سپاسگزاریم. استفاده از رنگ نمای ساختمان به طرق مختلف توصیه می شود که در ادامه به آن می پردازیم. 7. اجرای درست نما متناسب با مصالح انتخاب شده یکی از نکات مهم و اساسی در اجرای نمای مدرن می باشد که باث مقاومت و دوام بالای نما می شود. Data w​as g enerated by behsaznama C᠎on​te nt Generator Demoversi᠎on!

سنگ متریال بسیار مقاومی است؛ اما استفاده از آن در طراحی داخلی در صورتی ممکن است که به سبک طراحی نزدیک باشد و در هماهنگی با عناصر دیگری که مورد استفاده قرار گرفته اند، به کار رود. یکی از مهمترین مصالحی که در نمای خشک امروزه به کار می رود و طرفداران بسیاری دارد کرتین وال می باشد، چرا که زیبایی و استحکام این مصالح بسیار عالی می باشد. حال آنکه اگر اجرای نما بدرستی انجام نشود و دارای نواقصی باشد کل مهندسی ساختمان زیر سوال می رود. با در نظر گرفتن موارد ذکر شده و القا آن توسط شهرداری هر شهر، می توان شاهد ارتقا کیفیت شهرها و زیباسازی نمای شهرها بود. 5. یکی از نکات مهم دیگر در اجرای نمای مدرن ساختمان کیفیت است. 8. در اجرای نمای مدرن پیمانکار نما باید متریالهایی را در این خصوصانتخاب و استفاده کند و و برای انتخاب آن لازم است نکاتی را در نظر بگیرد تا عمر نمای ساختمان افزایش بیابد و مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشد .اگر دقت نمایید بسیاری از خریداران کیفیت یک بنا را بر اساس پوسته آن می سنجند و در در صورتی که از مصالح مرغوب استفاده نشود فضای کلی کار بی کیفیت خواهد بود.

از اهمیت بالایی برخوردار است.

از اواسط دهه سی میلادی و با شروع استفاده از آلومینیوم در صنعت ساختمان، استفاده از نمای کرتین وال رواج بیشتری پیدا کرد. 6. انتخاب متریال های مناسب و هماهنگ یکی دیگر از نکات مهم در اجرای نما مدرن می باشد که پیمانکار نما باید به آن توجه داشته باشد و با انتخاب مصالح غیر مرتبط باعث آشفتگی و بی نظمی در نمای مدرن ساختمان نشود. تنها محدودیتی که در گذشته برای کاربردِ وسیعِ شیشه وجود داشت شکنندگیِ آن بود؛ ویژگی ای که شیشه را نه فقط میرا که خطرناک هم می ساخت. رنگ بتن اکسپوز خاکستری و سطح آن عموما سالید (Solid) است، به همین علت ممکن است که احساس سردی را در محیط داخلی به وجود آورد اما برای افرادی که به طراحی مدرن و مینیمال علاقه مند هستند، انتخاب بسیار مناسبی است. 3. برای پیمانکار نما در اجرای نمای مدرن ساختمان جزئیات بسیار مهم هستند و یک دست بودن طراحی در نمای مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است. 2. پیمانکار نما در اجرای نما ساختمان عموما از مصالح نوینی استفاده می کند که در نهایت شاهد یک سبک جدید و نوین خواهید بود. سپس سرامیک با کلیپس ها از طریق رانرهای افقی به زیرسازی اصلی نما متصل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید