آلبرت انیشتین در نمای خشک

یکی دیگر از محصولاتی که در نما کاربرد بسیاری دارد، کامپوزیت است؛ اولین بار نمای کامپوزیت در کشور آلمان رونمایی شد که باتوجهبه کیفیتها و نسبتا مقرون به صرفه بودن و نداشتن محدودیت شاهد رشد چشمگیر استفاده از کامپوزیت نمای ساختمان شدیم. در نمای ساختمان و جایی که با انسان در ارتباط است، از مصالحی که عکس العمل منفی در انسان ایجاد می کند مانند فلز و اجسام برنده یا شکننده پرهیز شود. برای طراحی پلان باید درک درستی از نیاز مشتری و نحوه کاربری سازه برای طراح ایجاد شود تا بتواند محیطی با کارایی بالا و سرشار از رضایت برای کارفرما ایجاد کند. اگر مشکلی از لحاظ بودجه وجود نداشته باشد؛ بر اساس اصول طراحی نما، بهترین نوع سبک و مصالح را انتخاب می کند. در حالت کلی؛ نمای یک ساختمان، یک رابط شناخته میشود و میتواند ارتباط بسیاری بین فضای بیرونی ساختمان و فضای داخلی ساختمان برقرار کند. حفظ زیبایی کلی سیمای شهر و هماهنگی نماها با فرهنگ و اقلیم مناطق مختلف، بکارگیری متریالهای با دوام و ماندگاری بالا، عدم استفاده از مصالحی که احتمال سقوط از ارتفاع آنها میتواند خطر آفرین باشد و تناسب متریال استفاده شده در طرح با نوع کاربری ساختمان از جمله مواردی است که میتوان به عنوان محدودیت های طراحی نما به آنها توجه کرد.

حقیقت صادقانه به نیکی در اجرای نما

سرامیک یکی از متریال پراستفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان است. در سالهای اخیر کمیسیونهای نمای شهرداریها حساسیت ویژهای در تایید طراحی نمای ساختمان ها به خرج میدهند و این حساسیت ها علاوه بر طرح شامل متریال های بکار رفته در نما نیز میشود. و همچنین استفاده از رنگ های نامتعارف و تند در نمای ساختمان توصیه نمی شود. شرکت توسعه نمای مدرن آراد با بیش از ۱۰ سال تجربه و اجرای بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع انواع نما، فارغ از در نظر گرفتن مکان و موقعیت پروژه و همچنین نوع نمای به کار رفته در ساختمان شما، آماده ارائه راهحلهای خلاقانه و مدرن، از زمان برنامه ریزی و طراحی تا اجرا و تحویل و حتی پس از اتمام پروژه به شما عزیزان می باشد. فضای ورودی ساختمان تعریف شده و دعوت کننده باشد و با عقب رفتگی در پلان طراحی شود. به همین دلیل است باید در انتخاب نمای ساختمان هوشمندانه عمل کرد. نمای ساختمان به نوعی ویترین آن بوده و اولین مرحله تاثیرگذاری آن است و می تواند منتقل کننده پیام و احساسی خاص در رابطه با کاربری سازه نصاب نمای سرامیک خشک باشد.

ساختمان لولهکشی گاز نداشت و اگرچه به عنوان یک تولیدی و فروشگاه پوشاک بهطور همزمان پر از مواد قابل آتشگرفتن شده بود، کارکنان فروشگاهها بیشتر از بخاریهای برقی یا گازی یا همانند آنان برای گرم کردن خودشان بهره میبردند. از میان انواع فونداسیون فونداسیون نواری و گسترده بیشتر برای واحد های مسکونی استفاده می شوند. در صورت استفاده از محلول های شوینده،حتما انواع مطمئن آنها و مطابق دستورالعمل تولید کننده به کار برد.برای این کار،پیش از استفاده از این محلول ها،اثر آنها بر روی نمونه ی کوچک و مشابهی از سنگ آزمایش شود.از مصرف شوینده های اسیدی و قلیایی،از جمله اسیدکلریدریک،محلول آمونیوم و سود سوزآور خودداری کنید. بهره وری از قوسها، تنها و تویزهها و آجر داخل فضاهای بیگانه و داخلی طبق شده است که خاطرهای از معماری سنتی را با محصول باترتیب و بی انضباط ملتزمین ببینیم، و به مقصد این رسم تجربة فضایی باب این بنا، تجربة دلپذیر و آرامشْ بخشی است. آنجایی که نمای ساختمان بازتابی از فضای داخلی آن است، حفظ هماهنگی با طراحی داخلی بسیار حائز اهمیت است. در واقع همان نقشه ساختمان است که تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ساخت سازه را به مجری منتقل میکند.

دتایل نمای خشک

 Th is ​post w​as  do​ne  with the he lp of G᠎SA  C᠎onte nt G᠎en​er᠎ator ​DE᠎MO.

اگر پروژه ساختمانی با کاربری گسترده مثلا یک کافه، بیمارستان، رستوران، استخر یا چنین فضاهای پرترددی جمان ارتباط شما است و برای جستجوی انواع کاشی کاری به طرف متعاقب طرحهای جدید هستید؛ طرح اکسکلوسیو کاشی مرجان، طراحی داخلی پروژه شما را زبانزد ممتاز و عميم میکند. طراحی هوشمندانه نمای ساختمان مدرن با هدف تاثیر بر عمق روانی مخاطب میتواند کلید اصلی موفقیت یک پروژه باشد. این موزه از سه ساختمان شامل یک غرفه نمایشگاه بزرگ، یک برج و یک سینما در زمینی به مساحت 10440 تشکیل شده است. طراحان در این پلان باربر بودن یا نبودن و یا داخلی یا خارجی بودن دیوار ها را نیز مشخص می کنند. در پلان فونداسیون علاوه بر نوع مورد استفاده آن در سازه مورد نظر، تعداد، ابعاد و موقعیت پی ها نیز مشخص می شوند. پلان مبلمان: برای آنکه دید بهتری نسبت به کارایی نقشه کشیده شده بدست آید، وساین منزل با مقیاس ابعاد واقعی در پلان جا نمایی می شوند. ماده اولیه که می تواند سنگ، آجر، فلز، چوب یا هر چیز دیگری باشد، عنصری از نمای خشک است که باید با دقت بیشتر مورد توجه قرار گیرد. اولین چیزی که در هر ساختمان به چشم می خورد نمای بیرونی آن است و موجب ایجاد اولین تصور ناظران در مورد خانه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید