با دنبال کردن چهار گام‌های ساده، نتایج نحوه اجرای نمای سرامیک خشک بهتری دریافت کنید

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ۳۰ درصد مواد اولیه بزرگترین واحد تولیدی سرامیک در این استان از چین تهیه میشود. مواد تشکیل دهنده سرامیک چیست؟ این دو پوست یک منطقه حرارتی تشکیل می دهند و انرژی خورشیدی غیرفعال در حفره باعث کاهش تلفات گرما در زمستان می شود. دپوی عظیم خاک سمی در نزدیک به چهل کارخانه کاشی و سرامیک میبد وجود دارد که طوفان میتواند با حرکت دادن این خاکهای شیمیایی باعث بالارفتن مخاطرات این وضعیت جوی شود! انگوب نیز نوعی لعاب با نقطه ذوب بالاتر میباشد که وظیفه آن پوشاندن رنگ بدنه و نیز اتصال قویتر لایه لعاب اصلی با بدنه میباشد. لعاب لایه نازکی است که سطح روی کاشی را پوشانده و به وسیله ذوب مواد معدنی در سطح بدنه به وجود میآید و هدف از پوشاندن سطح بدنه به وسیله لعاب به طور عمده زیباتر نمودن محصول، افزایش مقاومت شیمیایی و مکانیکی آنها، غیر قابل نفوذ نمودن بدنه های متخلخل و بالاخره بهداشتی نمودن سطح فراورده میباشد لعابها با توجه به ساختمان آنها جزئی از انواع شیشهها میباشند. این کارخانه برای افزایش ظرفیت تولید، به ۸۷۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد. This has been generat​ed by behsaznama C on​tent​ G en erat or Demov᠎er​sion .

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، صنعت کاشی و سرامیک به دلیل خاک مناسبی که میخواهد، در استانهای کویری و خشک بازدهی بیشتری دارد و خراسان جنوبی نیز که جزو استانهای گرم و خشک محسوب میشود، در این صنعت میتواند حرفی برای گفتن داشته باشد. به گزارش خبرنگار ایرنا “تورداکن سی دیکف” روز شنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند افزود: در سالهای گذشته از ایران واردات سرامیک داشتیم اما با تجهیزات دیگری وارد میشد. فلاحی مدیرعامل کارخانه تولید کاشی و سرامیک در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: قبلا تنها با یک خط تولید کارها را انجام میدادیم، اما الان ۸ خط تولید در این کارخانه فعال است. اما در اجرای نما خشک ساختمان به اصولی توجه میشود که هم امنیت مورد نیاز را تامین میکند و هم زیبایی خاصی به ظاهر ساختمان میبخشد. اپراتور درجه کاشیها را با دست و به وسیله ماژیک فسفری خاصی درجه آن را مشخص میکنند. This con tent w as c reated ᠎by behsaznama  Con​tent Generat᠎or DEMO .

این اسپری را علاوهبر بدنه ماشین، میتوانید روی شیشهها، قطعات پلاستیکی بدنه و سایر اجزا هم اعمال کنید. در این مطلب قصد داریم به بررسی این نوع نما بپردازیم. در صورتی که اجرا از مراحل اولیه تا پایان کار، به درستی انجام نشود، با وارد شدن کوچکترین ضربه، سرامیکهای نما میتوانند از جای خود خارج شوند. سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و… امروزه مصارف بالای کاشی و سرامیک در تزیینات داخل و خارج ساختمان باعث شده تا شرکت های بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت باشند. اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی dry ceramic توسط شرکت اکو آرک که در آن سرامیک خشک به روش پنهان نصب سرامیک خشک در پروژه محمودیه اجرا گردیده است. تایل پرسلانی یک محصول سرامیکی است که بدنه متراکمی دارد که خصوصیت اصلی آن خلل و فرج بسیار پایین آن است ( چیزی کمتر از 1%) . This po st was gen er​at​ed  wi​th t he help of behsaznama Content ᠎Ge᠎ne᠎rato r DE᠎MO .

همانند پرسلان، مقاومت بالا و میزان جذب آب در آنها پایین است. در کوره های قدیمی که از نوع تونلی بوده به علت کم بودن مقدار انرژی جذب شده توسط کاشیها مشکلات زیادی وجود داشته از جمله :یکنواخت نبودن هوا، مصرف زیاد انرژی، هزینه زیاد و نگهداری، مشکلات مکانیکی، دامنه متغیر ابعاد و مقادیر کم محصولات درجه یک. همانطور که میدانیم طیف رنگی در سرامیک ها بسیار زیاد است و هر شخص با توجه به سلیقه و متراژ و فضای محیط اتاق یا ساختمان خود می تواند رنگ مورد علاقه خود را تهیه کنند. بهینه ترین حالت دیوار برای اجرای نمای خشک، که در آن مصالح کمتری برای زیرسازی نما نیاز خواهد بود، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. به همین جهت، مراجعه به یک تیم متخصص در جهت طراحی و اجرای نمای سرامیک خشک، مهم خواهد شد. همچنین در برخی از نماهای خشک، از یک عایق بین نما و دیوار استفاده میشود تا جلوی تبادل حرارت یا عبور صدا گرفته شود. خشک کنهای جدید عمودی توانستهاند مشکل خشک کردن طولانی را در خشک کنهای تونلی قدیمی که گاهی تا چند روز طول میکشیده به کوتاهترین زمان ممکن و حدود ۲۰ دقیقه و حتی کمتر کاهش دهند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با منبع وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید