یک راه حل آسان برای رنگ سرامیک خود می خواهید؟ این را بخوان!

در این مقاله میخواهیم انواع طرح و رنگ سرامیک کف پذیرایی را بررسی کنیم. رنگ کردن با رنگ اپوکسی یک جزئی کار ساده ای است، چرا که نیاز نیست چند لایه روی هم رنگ بزنید. حتی با افزودن عامل عمرکاری بیشتر و راندمان بالاتر هنوز هم نیاز به کاهش قیمتها وجود دارد. این روش دارای ۴ نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد. هوای محفظه و بخار آب پس از عبور از سیکلون ها و گردگیری از خروجی اسپری درایر خارج می شود و محصول آن که پودر می باشد از زیر قلاف بر روی نوار نقاله ریخته و در داخل سیلو های پودر دپو می شود. به دلیل اینکه انواع مختلفی از مواد اولیه در اینجا وجود دارد بایستی اختلاط و خردایش این مواد در آسیاب های مخصوصی (عمدتا گلوله ای) انجام شود.عمل آسیاب کردن به منظور رسیدن به یک مخلوط یکدست معمولا تا دانه بندی 63 میکرون صورت می گیرد.در بدو ورود به آسیاب مداوم مواد ذکر شده در بخش تغذیه آسیاب ها وارد آسیاب می شوند تا فرایند خردایش مواد با روش تر (در آسیاب گلوله ای با گلوله های سرامیکی) به صورت مداوم انجام گیرد.دوغاب یکدست حاصل از این عملیات پس از عبور از الک ها مخصوص به داخل حوضچه های نگهداری انتقال می یابد. Post was gen​erated ​with the help ​of behsaznama Con tent G ener ator ᠎DEMO!

نمای سرامیک خشک چیست

از این رو تركـیب آسـیاب و گلوله ها را طـوری انتخاب میكنند تا در صـورت سـایش و ورود آن بـه داخل تركیب چندان اثری بر روی فرمول نگذارد، معمولا در تنظیم بدنه این مسئله در نظر گرفته شـده است و با توجـه به آن فرمول بچ حاصل میشـود. ضایعات در خشک کن های تونلی که به صورت ترک و شکستگی خود را نشان می داده گاها به دلایل مختلف خیلی بالا می رفته و مشکلات دیگری به علت سیستم پیل چینی کاشی های خام (روی هم قرار دادن کاشی ها) اثر برجستگی های پشت کاشی بر روی سطح کاشی های زیرین نقش می بسته و پس از لعاب خوردن و پختن های کاملا روی سطح لعاب دیده می شده در حالی که این مشکلات در سیستم جدید خشک کردن تقریبا حذف شده است. او می گوید: ظرفیت تولید کاشی یزد ۴۰۰ میلیون متر مربع در سال است و کاشی استان یزد به کشورهای مختلف آسیا و اروپا صادر میشود . اما نسل جدید کوره ها که از سال 1376 به بازار عرضه شد کوره های پخت سریع بودند که به آنها کوره های رولری نیز می گویند زیرا در این کوره ها غلتک هایی وجود دارند که بیسکوییت ها بر روی آنها قرار گرفته و به درون کوره حرکت می کنند.

سرامیک خشک چیست

مقاومت در برابر خش خوردگی از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک می باشد، به همین جهت همین دسته نما زیبایی و ظواهر خود را در طی سال های متمادی مراقبت کرده و به راحتی درخشندگی و یکنواختی تراز خویش را از دست نمی دهند. قیمت فروش اکثر کاشیهای صادر شده بجز کاشی گرانیتی، برابر قیمت تمام شده آنها است و سودی را عاید تولیدکنندگان نمیکند و شرکتها از دید مصالح بلندمدت خود و نه براساس سود حسابداری اقدام به صادرات می کنند. رنگ و جنس سرامیکی که در ساختمان به کار میرود، تعیین میکند که شما یک آدم همیشه تی به دست باشید، یا نه فقط هفته ای یک بار به نظافت کف سالن و اتاق ها مشغول شوید و از براق و تمیز بودن آن لذت ببرید. مواد نسوز یا دیرگداز سرامیکهایی هستند که به منظور تأمین خواص مکانیکی یا شیمیایی قابل قبول در دمای کاری بالا، معمولاً بیش از ۵۵۰ درجه سلسیوس، طراحی شدهاند. نورپردازی درست در ترکیب با طراحی نمای سرامیک خشک فضای خوبی را ایجاد می کند. این روزها طراحی و مد به اندازه ای در صنعت کاشی و سرامیک پیش رفته است که شما به راحتی و حتی با یک سرچ ساده در اینترنت هم می توانید بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه را پیدا کنید.

کوره پخت لعاب این عمل را انجام می دهد دمای کوره لعاب از دمای کوره بیسکوییت کمتر است از 1000 تا 1040 درجه و حدود 5 الی 35 دقیقه زمان لازم است تا کاشی از کوره خارج شود. سیکل پخت بیسکوییت 30 دقیقه و سیکل پخت لعاب 35 دقیقه می باشد. لعاب جوهر، پرینت، دستگاههای مخصوص تولید و … در تولید کاشی های کف و دیوار هدف از پوشاندن سطح بیسکوییت ها به وسیله لعاب به طور عمده زیبا نمودن فراورده ها، افزایش مقاومت شیمیایی و مکانیکی آنها، غیر قابل نفوذ نمودن بدنه های متخلل و بهداشتی نمودن سطوح فراورده ها می باشد.لعاب کاری موجب افزایش تراکم، سختی صیقلی و رنگی بودن آن می گردد و آن را در مقابل عوامل شیمیایی مستحکم و پایدار می سازد. فایبرسمنت در برابر عوامل جوی مقاوم است. خشک کن های جدید عمودی توانسته اند مشکل خشک کردن طولانی را در خشک کن های تونلی قدیمی که گاها تا چند روز طول می کشیده به کوتاهترین زمان ممکن و حدود 20 دقیقه و حتی کمتر کاهش دهند. در مورد انقباض تر به خشک انگوب، بهترین وضعیت هنگامی است که انقباض انگوب به مقدار بسیار کمی کمتر انقباض بدنه باشد زیرا انگوب هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که بدنه تا حدی خشک گردیده باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مطالب بشتر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید