کتاب موسیقی اسرار فاش شد

برای لذت بردن بیشتر از آثار موسیقی باید آهنگ سازان را بهتر شناخت. آیا صرفاً با دانستن نام آهنگ ساز لذت بایسته به شنونده موسیقی انتقال می یابد؟ این جستارها صرفاً برای اهل فن نوشته نشده اند بلکه مخاطب آنها خواننده هوشمندی است که شاید اطلاعات فنی در زمینهٔ موسیقی نداشته باشد اما به موسیقی علاقه دارد و از خواندن سرگذشت نوابغ هنر لذت می برد. او که به خاطر این اتفاق، با خیانت نامزدش هم مواجه شده، از نظر روحی هم شرایط سختی را میگذراند و مرتباً به خودکشی فکر میکند، لوییزا و ویل کم کم با یکدیگر ارتباط میگیرند و لوییزا تصمیم میگیرد به ویل نشان دهد که زندگی همچنان ارزش زندگی کردن را دارد. چشم هایم جایی را نمیدید و نفسم نیز به سختی در می آمد. این موضوع می تواند هم داخل آموزشگاه و هم خارج آموزشگاه ولی تحت تایید آن باشد. تسلط بر این موضوع بسیار حیاتی است. شاید در گذشته، نگارش کتاب بر اساس سلیقه فردی بود و کمتر کسی به ژانرهای مختلف در نگارش دقت میکرد.

کتاب های موسیقی هنرستان

Th᠎is content was done ᠎by GSA Con te​nt G en er at or DEMO.

کتاب های موسیقی

در هر دو کتاب جستارهایی ستایش برانگیز دربارهٔ بعضی از موسیقی دانان و نیز جریانهای موسیقایی آمده است که شناخت کامل نویسنده را در زمینه زندگی و کار هنرمندان بزرگ نشان میدهد رومن رولان در موسیقی دانان امروز از هنرمندان هم عصر خود سخن گفته است و با پژوهش در آثار آهنگسازان و بررسی زندگی آنها سعی کرده چشم خواننده را به گوشه ها و زاویههایی باز کند که کمتر در معرض توجه بوده اند. علاوه بر این تاریخچهها و تحولات موسیقی نیز در دهه گذشته بیشتر مورد توجه واقع شدهاند و کتابهای غنی نیز در این زمینه نوشته شدهاند. این رمان نویس مشهور که در عین حال طلح طلبی مشهور و با علاقه به سوسیالیسم و عرفان شرقی بوده است ، علاوه بر رمان هایی که بیشتر ما او را با آنها می شناسیم همچنین تاریخچه ی اپرا و زندگینامه ای از بتهوون و هوگو وولف و کتابی درباره ی موسیقی دانان گذشته را نیز تألیف کرده است ، که شاید بهترین تاریخچه ی ما تاکنون باشد. اگر رشته دانشگاهی و شغلی شما مرتبط با معماری، شهرسازی و هنر است، بهاحتمالزیاد نام کتابفروشی پرهام را بهوفور شنیده باشید. اما من با این کار علاوه بر زدودن خطاهایم وجود قبلی ام را نیز پیراسته ام و آن زندگی تب آلود سالهای دور دست را پس رانده ام که صد البته با دریغ و درد عجین بوده است؛ اگر خواننده کتاب همان سکر و هیجانی را تجربه کند که من در آن سالها تجربه کرده ،بودم خوشحال خواهم بود که در این احساس همچنان همراهش هستم غیر از ناشر حاضر که امکان انتشار پاکیزه این ترجمه را فراهم آورد و اجازه داد وسواس های من نیز به وسواسهای حرفه ای اش اضافه شود باید تشکر کنم از همه کسانی که به نحوی از انحا مشوق و مددکارم بوده اند بخصوص جاهد جهانشاهی که متن اصلی کتاب را در اختیارم گذاشت .

امروزه افرادی که به سمت کتابخوانی میروند، با توجه به علاقه خود ژانرهای خاصی را میپسندند که با سلیقه آنها جور باشد. با این کار قطعاً همۀ شنوندگان می فهمند که اشتباه کرده اید؛ ولی اگر بدون توجه به اشتباه، ادامه دهید به سختی متوجه می شوند. در مقالهٔ سوم از فن سوم کتاب موسیقی کبیر، درباره لحن بحث شده و آن را از جهت موسیقی سازی یعنی نغمات بدون حروف و از نظر موسیقی آوازی یعنی نغمات همراه حروف مورد کنکاش قرار میدهد. خوب است با شنیدن یک سنفونی یا یک قطعه موسیقی مجلسی پدیدآورنده اثر را نیز بشناسیم؛ و برعکس، پس از آشنایی با این یا آن آهنگ ساز آثارش را بشنویم. چنانچه قصد آشنایی با فرق تانگ درام و هنگ درام را دارید، مطالعه این مقاله از دست ندهید! مقاله دوم نیز به تعریف بُعد یا فاصله موسیقی پرداخته و آهنگهایی طبیعی برای انسان شمرده و نغمات طبیعی در عود را معرفی میکند. در مقالهٔ دوم به فواصل میان نغمات از نظر ارتفاع صوت اشاره میکند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام و ساعات کلاسها میتوانید با شماره ۰۵۱۳۷۶۵۵۳۱۸ تماس بگیرید و با مدیران آموزشگاه در ارتباط باشید. افراد زیادی در زمینه موسیقی فعالیت میکنند یا در مورد آن اطلاعات کسب میکنند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۰۵۱۳۶۰۵۶۰۸۱ تماس بگیرید. در کتاب بیر تمرین های دو نوازی برای شاگرد و استاد قرار داده شده است که هنرجو با استفاده از این تمرینات میتواند مهارت نوازدگی خود را تقویت کند و به صورت گام به گام به رویای حرفهای شدن نزدیک شود؛ همچنین یک تئوری سریع در ابتدای کتاب نهادینه شده است که از طریق آن میتوانید مطالب را مرور کنید و نکات اصولی را فرا بگیرید. کار هنرمندان را نمیتوان جدا از شرایط آفرینش آثارشان دریافت مثلاً با مطالعه نوشته رومن رولان درباره هکتور برلیوز پی میبریم که چه تعبیرهای غلطی از او رواج داشته است رومن رولان در شرح زندگی برلیوز شناخت عمیق خود را از شخصیت این آهنگ ساز تیره بخت نشان میدهد در بخشهای دیگر کتاب نیز با چنین شناختی مواجهیم.

دروغ و دروغ های لعنتی درباره کتاب موسیقی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مطالب بیشتر لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید