چیزی که همه درباره اجرای نما دوست ندارند و چرا

وقتی از نظم در نما صحبت می شود، منظور این است که عناصر باید به ترتیب و طی یک ریتم مشخص به کار روند. یکی از آخرین مراحلی که برای تکمیل طراحی نما به آن پرداخته می شود، نورپردازی است. عیب استفاده از چسب این است که اگر محیط اشباع از آب شود آب می تواند از قسمت های درز بندی شده نفوذ کند و باعث یخ زدگی و در نهایت کنده شدن آجر از سطح شود. هزینه اجرای نمای بیرونی ساختمان به متراژ، نوع متریال مصرفی، حجم کار نما، موقعیت پروژه، نوع سنگ و آجر به کار گرفته شده، میزان ساعتی که بر روی پروژه کار میشود و البته ارتفاع پروژه بستگی دارد.مسائل دستمزد طراحی نمای بیرونی ساختمان متغیر است که البته باوجود تعرفه قیمت هزینه اجرای نمای بیرونی در شرکتهای مختلف این هزینه چندان تفاوتی ندارد و باید با توجه به سلیقه و نیازتان بهترین شرکت را انتخاب کنید. بطور مثال جذب بسیار پائین آب در سرامیک های پرسلانی باعث چسبندگی ملات ماسه سیمان می شود و در نتیجه این امکان را به نماسازان می دهد که از این روش و روشهایی مانند ترمووود و کورین و… ​Th is w as c reated by  behsaznama ​Conten᠎t Gene᠎rato᠎r DEMO.

شرکت های نمای خشک

در واقع سوراخ های بدنه این نوع نمای سرامیک نقش عایق را بازی می کنند. این مصالح هستند که تعیین می کنند نمای شما تا چه حد شبیه تصورتان از آب در بیاید. با انتخاب رنگ نادرست، بهترین طرح ها و گران ترین مصالح نیز نمی توانند زیبایی خود را حفظ کنند. با توجه به اینکه بخش بیرونی ساختمان در معرض عوامل جوی قرار دارد، طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان و انتخاب مصالح با کیفیت و مناسب اهمیت زیادی دارد. کیفیت و نوع مصالحی که برای ساخت نما به کار می روند روی زیبایی و دوام نما تاثیر زیادی دارد. اگر مصالح را بی کیفیت و نامناسب انتخاب کنید، نباید توقع داشته باشید نما به آن چیزی تبدیل شود که می خواهید. یکی از عواملی که یک نمای خوب را می سازد، انتخاب درست مصالح است. برای انتخاب و طراحی مناسب ترین نمای ساختمان بهتر است با کارشناسان الیت مشورت کنید تا یک نمای مناسب برای سازه خود بیابید. همانطور که قبلا بدان اشاره کردیم، طراحی نمای ساختمان یکی از بخش های مهم در معماری ساختمان می باشد. این یکی از روش های سنتی اجرای نماست که سرعت کم تری نسبت به روش های نوین دارد. طراحی نما یکی از حساسترین مراحل طراحی ساختمان است.

در ادامه با روش های اجرای نما ساختمان با متریال های مورد استفاده شان می پردازیم. در ذیل به معرفی انواع نمای ساختمان می پردازیم. چنانچه سطوح دیوار لکه های زردی یا سیاهی دارد آن را با مقداری رنگ رقیق سفید بپوشانید زیرا این لکه ها ممکن است از زیر برخی انواع نازکتر کاغذ دیواری (مثل non-woven) خود را نشان دهد. زیرا این عمل موجب بهتر تمیز شدن نما می شود. همچنین نمای آجری قابلیت آن را دارد که سال ها بدون این که نیازی به تمیز شدن ظاهر اولیه خود داشته باشند بمانند. در این روش تکه سنگی را بهصورت هرم ناقص، برش میدهند سطح قاعده را با چسب مخصوص به پشت سنگ پلاک میچسبانند پس از خشک شدن و اتصال کامل دو سنگ به همدیگر، سنگ پلاک را بر روی دیوار نصب میکنند. دیوار به گونه ای پوشش و جداکننده و پرده نیز به سبکی وزن و شفافیت اشاره دارد. جنس این نوع سرامیک در واقع از نوع سرامیک پرسلان می باشد که مزیت هایی به مراتب بیشتر از کاشی ها و سرامیک های غیر پرسلان دارد .

داشته و جدا از آن ها به نظر نرسد.

این هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد که در صورت تمایل، میتوانید از طریق تماس با کارشناسان آن، راهنمایی و مشاوره لازم را در این زمینه دریافت کنید. در این روش برای اجرای هندریل شیشه ای پروفیل آلومینیوم را به فرم U در آورده تا به عنوان پایه هایی( مهار کننده) به شیشه متصل شوند. ساختمان های شفاف برخلاف ساختمان های صلب، دعوت کننده تر هستند. بیشترین کاربرد این هندریل ها در ساختمان های تجاری( مثل پاساژها، فرودگاه) می باشد. البته طراحی و اجرای این بخش نباید به گونه ای باشد که با دیگر بخش ها سازگار نباشد، بلکه باید با سایر قسمت های نما همخوانی داشته و جدا از آن ها به نظر نرسد. شاید شما هم ساختمان هایی را دیده باشید که در آن ها بخشی از نما ظاهر متفاوتی دارد. انتخاب رنگ هایی که قرار است در اجرای نما به کار روند و خصوصا تناسب آن ها با هم از جمله مواردی است که باید حتما مد نظر قرار دهید. با مطالعه این مطلب دانستیم که هر کدام از این روشها مزایای خاص خود را دارند. به عبارت دیگر نباید این گونه باشد که هر قسمتی از نما ساز خود را بزند. دهد که نما مربوط به چه منطقه ای است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مجری نمای سرامیک خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید