چیزی که شما نکردید پیشرفتید در مورد رنگ سرامیک قدرتمند است – با این حال بسیار ساده

سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است با این تفاوت که در دمای بالاتری (نزدیک به 1400 درجه سلسیوس) نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد تولید می شوند. از مزایای نصب سرامیک به روش نمایان یا طراحی نمای پشت ساختمان Visible ، میتوان به عمر بالای تایل ها اشاره نمود. اگر نمای خشک بهصورت اصولی اجرا شده باشد، میتوان این فاصله خالی را بهگونهای طراحی کرد که هوا داخل آن حبس شود. همچنین استفاده از آلومینیوم کامپوزیت از لحاظ روان شناختی در ساختمان های تجاری و صنعتی معمول می باشد و استفاده از آن در ساختمان های مسکونی به هیچ وجه منظر خوشی نخواهد داشت. به گزارش سرویس بازار ایسنا، مدیرعامل گروه فنی و مهندسی آرین عنوانکرد: با شکلگیری روند فعالیتها و به منظور ارائه خدمات بهتر، شرکت آتیه ساز برق آرین به صورت حقوقی در عرصه فعالیتهای تجاری و خدماتی حضور پیدا کرد. گروه نصب نوین برتر از زیباسازی نمای ساختمان ها نیز غافل نشده و در این زمینه نمونه کارهای موفق خود را در بخش نمونه کارها برای شما قرار داده است. گروه نصب کاشی و سرامیک نوین برتر با بیش از 20 سال سابقه در این امر پروژه های موفق بسیاری برای ارائه دارد.

مزایای نمای سرامیک خشک

شاید اگر در اجرای این نما به جای استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی از سنگ تراورتن سفیدتری استفاده میشد نتیجه نهایی ، جالب تر بود . ✅سنگ های تراورتن بدلیل ویژگیهایی همچون چسبندگی خوب و چگالی پایین باعث کاهش وزن سنگ و در نتیجه سبک شدن نمای ساختمان می گردد. قبل ازشروع طراحی نما ضروری است خستگی ناپذیر به سمت گزیدن یکی ازدو سبک کلاسیک (دل بهم خوردگی ازسرستون,کتیبه,وتر وسراحی،تناسب و تقارن سرپوش فرم) یا نوگرایی (کاربرد ازخطوط و سطوح پالوده ،مصالح جدید و پیش ساخته، انعطاف پذیری تو فرم بدون پیچیدگی و…. اگرچه در دیگر ساختمان ها با نمای خارجی معمولی نیز ممکن است از این مصالح استفاده شود, با این حال این سبک رومی است که با اجرای متفاوت, سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون خارجی ساختمان ها می شود. اگر به هر دلیلی خواستید که از سرامیک برای نمای خارجی ساختمان خود استفاده کنید، اول از همه معایب آن را در نظر بگیرید و بعد از آن نکات کلیدی که در بالا برای استفاده از سرامیک در نمای خارجی ساختمان گفته شد را مد نظر قرار دهید تا از خطرات احتمالی دور بمانید. اگر شما قصد نصاب کاشی و سرامیک جدید برای خانه خود را دارید و یا می خواهید کاشی های قدیمی خود را تمیز کنید، این مقاله را بخوانید.

معایب نمای سرامیک خشک

This ᠎da​ta was cre ated by G SA C​onte᠎nt Gen᠎erator D emov ersion !

در این روش که وقت گیر است بایستی دقت کرد تا اتصال بین ملات و سرامیک محکم باشد در غیر این صورت با وارد شدن ضربه کوچکی به ساختمان و یا شوک حرارتی، سرامیک از نما جدا می شود. این نوع فرایند تولید بسیار انعطاف­پذیر است و بر این اساس قادر خواهیم بود تا علاوه­ بر طراحی و اجرای فواره موزیکال از فاز صفر تا صد، فواره موزیکال را در صورت امکان روی حوض آماده شما اجرا کنیم. با توجه به کنترل کلیه مراحل ساخت نمای کرتین وال (AGK)از طراحی تا اجرا و نصب توسط ابزار دقیق پروژه ساخت و اجرای نمای کرتین وال (AGK)، و همچنین ساخت شیشه به صورت همزمان انجام میگیرد، که این امر خود باعث کوتاه کردن زمان طراحی و اجرای نهایی پروژه میگردد. اگر کنترل کیفیت بتن در کارگاه انجام شود، ممکن است میزان خطای محسوسی داشته باشد. اگر سر فواره ها پایین تر از سطح آب تعبیه شود، زیبایی بیشتری دارد. همچنین بوسیله لاستیکهایی که روی ریل آلومینیومی تعبیه می گردند از لغزش سرامیکها جلوگیری می شود. در این روش بوسیله ماشین آلات شیارهای معکوس در پشت سرامیک ایجاد می شود و سپس قطعه آلومینیومی با دو بال معکوس در این شیار بوسیله چسب مخصوص سرامیک و آلومینیوم تعبیه می شود.

سرامیک خشک نمای ساختمان

C on​tent w as generated ᠎by behsaznama C on​tent G enerator DEMO.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

این بستها به کمک زایده های ناخنی که، دارا می باشند سرامیکهای پایین و بالا را نگه می دارند که از نما قابل رویت می باشند و معمولا بوسیله رنگ پلی استر همرنگ سرامیکها می شوند. ۶٫ رنگ آن با ثبات باشد و در برابر بخارها و گازها و پرتو آفتاب پایدار باشد. متریالی که برای پوشش خارجی این سیستم استفاده می شود باید دارای خواص پایداری بالا و مقاومت در برابر رنگ پریدگی ناشی از نور آفتاب و مقاومت در برابر عوامل جوی مختلف باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. اگر تصمیم خود را برای استفاده از سرامیک در نمای خارجی ساختمان خود را گرفتهاید، باید نکاتی را در این مورد رعایت کنید تا دچار معایب بالا نشوید و از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید. انواع مختلف ومتنوعی کاشی در بازار وجود دارد که می توانید نصب کنید. بهتر است در نما سازی به سایر عناصر ساختمان و علاقه مندی های خود و همچنین برآورد هزینه پرداخته و سپس متریال مناسب خود را انتخاب کنید. شرکت عمران تجارت فاطر علاوه بر خدمات مهندسی شامل ، طراحی ، مشاوره ، ساخت و اجرای انواع سیستم های نمای ساختمان در راستای تولید قطعات اولیه برای اجرای نما های مختلف ساختمانی تلاش کرده است و توانسته است به تولید قظعات با کیفیت مناسبی و همچنین قیمت مناسبی برسد که میتوانید برخی از قطعات تولید شده توسط شرکت عمران تجارت فاطر را در قسمت زیر مشاهده و جهت مشاوره و خرید اقدام نمایید. ​This po st was w᠎ritt᠎en  by behsaznama Con​tent G ener᠎at᠎or Dem᠎ov er​si᠎on.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ادامه مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید