چیزی که شما نکردید توجه کنید در مورد نمای سرامیک خشک چیست بسیار موثر است – با این حال بسیار ساده

↓ ✔ روش اجرای نمای سرامیک حیاط ارزان↓ نکات مهم برای اجرای نمای سرامیک حیاط امروزه شاهد استفاده از سرامیک در بخش نما ساختمان هستیم. یعنی یک ساختمان با نمای کامپوزیت در منطقه گرم، از ساختمانی مشابه در همان منطقه با نمایی دیگر گرمتر است و یک ساختمان با نما کامپوزیت در منطقه سرد از ساختمانی مشابه در همان منطقه سردتر است. به این تریتب که در نمای خشک، سطح رویه یا همان نما (سرامیک، سنگ، سمنت برد و … ) به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی و تجهیزات (عمدتاً فلزی) به سازه ساختمان متصل می گردد. همان طور که می دانید در طراحی و ساخت یک ساختمان، بحث نما بسیار پر اهمیت است. نمای بایرامیکس علی رغم مزایایی که دارد مورد استقبال جامعۀ مهندسین و پیمانکاران ساخت و ساز قرار نگرفته است چرا که این نما با بافت فرهنگی و سلیقه های ایرانی همخوانی ندارد و جلوه زیبایی خود را ظرف مدت کوتاهی از دست می دهد. معنای این ماندگاری نمای سرامیک خشک چیست؟ ویژگی فنی سنگ های ساختمانی چیست؟

متریال نمای خشک

زمانی که شما در ساختمان سازی خود از مصالح ساختمانی غیر فلزی استفاده مینمایید و زمانی که این مصالح دارای خاصیت مکندگی نداشته باشند و یا خاصیت مکندگی آن کم باشد ، در این صورت در مجاورت ملات ، آب را به خود جذب نمیکند و چسبندگی بین مصالح و ملات بوجود نمی آید.یکی از این مصالح سنگ می باشد که بسیار در نمای ساختمان و در ارتفاعات مورد استفاده قرار میگیرد که در صورت کنده شدن در مکان هایی که عابر پیاده از آنجا عبور میکند میتواند خطر جانی داشته باشد و از طرف دیگر نمای ساختمان نیز خراب میگردد و برای ترمیم آن نیاز به صرف هزینه زیاد می باشد. اجرای نمای کامپوزیت می تواند روش های مختلفی داشته باشد اما روش هایی که در بالا ذکر شد روش های رایج اجرا می باشد. نتقال از مناقصه تجویز شده برای مشخصات ظاهری مبتنی بر عملکرد و اامات استراتژی اخیر به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد تا عناصر حیاتی را برجسته کند ، که اگر به درستی رعایت نشوند ، می توانند منجر به سردرگمی و در نهایت نتیجه نامطلوب شوند. ​Post w​as c re at᠎ed wi th behsaznama Co ntent  Ge᠎ne᠎ra to​r ​DE​MO!

طراحی نمای سرامیک خشک می تواند بر ارزش ساختمان بیفزاید و برای سال ها دوام آورد. با این روند، فاصله ای معین میان نمای خشک و عایق حرارتی وجود خواهد داشت که خود این فضای خالی هم عایقی در برابر اتلاف انرژی است. برای نصب سیستم نمای خشک نیاز به کارگر حرفه ای نیست چرا که نصب آجر و ریلها در این سیستم، به صورت مکانیکی است بنابراین در نصب آن دغدغه ی خاصی وجود نخواهد داشت و خبری از دستمزدهای بسیار گزاف نیست. راهکار شما برای آشنایی با نمای سرامیک خشک چیست؟ استانداردها ی سنگ چیست؟ کسانی که سنگ را به عنوان نمای داخلی ساختمان خود قبول می کنند باید با این مقوله که نمی توان سنگی را پیدا کرد که در آن بازی رنگ مشاهده نشود، کنار بیایند. بسیاری از طراحان مجتمعهای مسکونی دوست دارند یک طرح بزرگ بر روی نمای ساختمان کار کنند؛ یا شرکتهای بزرگ مایلاند که از برند یا لوگوی خود در نمای سرکت استفاده کنند؛ قابلیت چاپ بر روی سرامیکهای اسلب این شانس را به آنها میدهد و میتوانند با خیال راحت طرح یا نوشته خود را ایجاد کنند.

علاوه بر تناسب با شرایط آب هوایی و محیط عواملی مثل سلیقه افراد و مهمتر از آن میزان هزینه در نظر گرفته برای نمای ساختمان هم می تواند در انتخاب متریال نما تاثیرگذار باشد. مشاوره نمای در هند ، طی یک دوره نسبتاً کوتاه مدت ، از یک تخصص تقریباً غیر موجود به یک منطقه رشد بالقوه در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است. تا چند سال پیش مشاوره نما در هند تقریباً وجود نداشت و شناسایی مشاوران نمای تمام وقت معتبر دشوار بود ، چه رسد به مشاورانی که تمام جنبه های این زمینه کاری را پوشش می دادند. با اینکه در این شیوه استحکام و محکمی خود برای سرامیک بوجود می آید اما سختی های زیاد و وقت گیر بودن آن عیب بزرگی است بخصوص برای ساختمان های بلند که طاقت فرسا خواهد شد. و بعلت سبک بودن، قیمت مناسب و سرعت اجرا طرفداران خود را دارد. البته استفاده این متریال برای برخی نماها ممنوع شده بعلت مشکلی که در آتشسوزی پیدا می کند. 4. نمای سرامیکی در برابر اشعه فرابنفش خورشید مقاوم است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید