چیزی که انواع نمای خشک کارشناسان نمی‌خواهند شما بدانید

طراحی نما یکی از حساسترین مراحل طراحی ساختمان این مطلب است. پیشنهاد میکنیم شما نیز طراحی نمای خود را به طرح تو طرح بسپارید. همچنین در صورت تمایل میتوانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و شما را بیشتر با خدمات “طرح تو طرح” آشنا کنند. برای اطلاع از قیمت این خدمات، میتوانید با استفاده از بخش تعیین قیمت طراحی در طرح تو طرح، فوری و رایگان حدود هزینه طراحی پروژه خود را استخراج کنید. انتخاب مصالح مقاوم به تنهایی برای داشتن نمای خوب و با کیفیت کافی نیست. پروفیلهای مورد استفاده در زیرسازی تا حد امکان باید از آلیاژهای مقاوم انتخاب شوند البته استفاده از ضدزنگ موجب افزایش مقاومت آنها در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگزدگی میشود. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. نمای ساختمان با استفاده از مصالح مختلفی ساخته میشود؛ سنگ، چوب، شیشه، کامپوزیت، سیمان و … اولین قدم برای زیرسازی نمای ساختمان، انتخاب مصالح مورد نیاز است زیرا پروفیل زیرسازی نما برای مصالح مختلف (از قبیل چوب، سیمان و کامپوزیت) با یکدیگر تفاوت دارند. 80 و در صورت نیاز پروفیلهای ناودانی و تیرآهن خواهد بود.  Th is ᠎da᠎ta w᠎as g᠎en​er​ated wi th the  he lp ​of behsaznama  C on᠎tent  G᠎ener᠎ator D emov ersion᠎!

اجرای نمای خشک آجری

از آنجا که در این سیستم اجرای نما، نصب قطعات نما و ریل¬ها طبق نقشه اجرا می-شود بنابراین اجرای این سیستم نیاز به کارگر حرفه ای ندارد. تقارن یکی از اصول جدایی ناپذیر طراحی و اجرای نما خشک کلاسیک است و نوعی سیستم اصیل می باشد. طراحی نمای ساختمان بر عهده مهندس معمار است. با حضور بیش از هفت هزار معمار در این مجموعه، تیمهای معماری و طراحان خلاق، مخصوص پروژه شما طرح ارسال خواهند کرد تا با دیدن انواع پلان و نما، تنوع در طرح و مصالح و ایجاد کیفیت فضاییهای مختلف، طرح مطلوب خود را انتخاب کنید. اگر شما نیز علاقمند به این موضوع هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. هدف این کار ایجاد بستر مناسب و سطوحی صاف برای اتصال مصالح نما است. در این نقشه تمامی اطلاعات مربوط به نما از قبیل پروفیلهای مورد نیاز، مشخصات مقاطع (ابعاد و ضخامت)، محل اتصال شاسیکشی به سازه، ابعاد جوش و نوع جوش درج شده است. سفتکاری شامل پیکنی، پیریزی، اتصال ستون و تیر، دیوار چینی و احداث سقف است. اولین مرحله از عملیات اجرایی در ساخت یک ساختمان، سفتکاری است.

اجرای نمای خشک آجر

پس از پایان سفتکاری ساختمان، نوبت به ساخت نما میرسد. از جمله عوامل تاثیرگذار در طراحی نما میتوان به معماری ساختمان، معماری شهر، مشخصات ساختمان و میزان بودجه ساخت اشاره کرد. بلکه باید اجرا و ساخت نیز به صورت اصولی انجام شود. در صورت تخریب نمای خشک آجری و مدلهای دیگر نیز میتوان همان قسمت را تعمیر یا تعویض کرد. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، کاهش وزن بیشتری در نما رخ می دهد. نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. اگر تهویه حفره با خدمات ساختمان یکپارچه باشد، هوای گرم شده توسط خورشید را می توان به ساختمان وارد کرد، تهویه طبیعی خوبی ایجاد کرده و در تابستان نیز به صورت عکس عمل می کند که از بهترین انواع نمای خشک در حفط انرژی محسوب می شود.

هر اندازه نما چشم نوازتر، کاربردیتر و زیباتر باشد، نظر اطرافیان را بیشتر به خود جلب کرده و ارزش ساختمان را افزایش میدهد. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. این سیستم با پنل های رسی و سنگ، سرامیک، شیشه و کامپوزیت قابل اجرا می باشد. سقوط قطعات سنگ، آجر، چوب و دیگر مصالح نما علاوه بر ایجاد ظاهر بد و راهی برای نفوذ رطوبت به بخشهای داخلی، امنیت جانی عابران را نیز تهدید میکند. فضای تهویه: فضایی خالی است بین نما و بدنه ساختمان که از انتقال رطوبت به ساختمان جلوگیری می کند. نما نخستین بخش از یک ساختمان است که در معرض دید قرار میگیرد به همین دلیل زیبایی آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید