چگونه یک نمای ساختمان را به زمین بزنیم

کاشی و سرامیک از مادهای ساخته شده است که با گذشت زمان از بین نمیرود، قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز بر رنگ کاشیها تأثیر نمیگذارد و طرح آنها را محو نمیکند. برخلاف کاشیهای داخل ساختمان، کاشیهای فضای باز باید در برابر خراش، ترک یا آسیبهای دیگر سختتر و مقاومتر باشند و با گذشت زمان سازگار بمانند. بنابراین، ضروری است که کاشیهای فضای باز به اندازه کافی استحکام داشته باشند تا در برابر شرایط سخت و عبور و مرور اجسام با وزنهای گوناگون مقاومت کنند.در مجموعه کاشی و سرامیک مهسرام میتوانید برای فضاهای بیرونی، از بین کاشیهای محکم و بادوام، بهترین انتخاب را داشته باشید و برای اطلاع از کاربری و کیفیت هر نوع کاشی از متخصصان این مجموعه راهنماییهای لازم را دریافت کنید. در مجموعه کاشی و سرامیک مهسرام میتوانید بهترین نوع کاشی و سرامیک را متناسب با کاربری فضای مورد نظر خود بیابید. خواص کامپوزیتها در مجموع از هرکدام از اجزاء تشکیل دهنده آنها بهتر است و اجزاء مختلف، کارایی یکدیگر را بهبود میبخشند و این یکی از مزیتهای کامپوزیتها محسوب میشود، از مزایای دیگر کامپوزیتها میتوان سبک بودن، سهولت در مونتاژ، تعمیر و نگهداری را نام برد.

نحوه نصب نمای خشک

ثابت بودن رنگ سنگ بستگی به مکان مورد نصب آن دارد.سنگ های مرمریت رنگی مخصوصا رنگ های تیره اگر در فضای داخلی نصب شوند و به دور از تابش خورشید باشند،سالیان سال رنگی ثابت خواهند داشت،اما اگر همان سنگ در معرض ناملایمات جوی و نور خورشید قرار بگیرد سریعا رنگ خود را از دست می دهد. فقط باید بافت و رنگی را انتخاب کنید که با تم کلی خانه شما و حس و حال شما هماهنگی بیشتری داشته باشد. این سرامیکها به دلایل محیطی، بعد از مدت کوتاهی رنگ خود را از دست میدهند که این موضوع میتواند تاثیر قابل توجهی در زیبایی آنها داشته باشد؛ بنابراین میتوان گفت که نمای سرامیکی در ابتدای کار ممکن است خیلی زیبا به نظر برسد اما بعد از مدت کوتاهی تمام این زیبایی از بین میرود و ظاهر بسیار بدی به ساختمان شما میدهد. کاشیهای سرامیکی به سادگی آسیب نمیبینند، بنابراین میتوانید به راحتی آنها را با مواد شوینده و پارچه مرطوب تمیز کنید. در مناطق سرد سیر و فصول سرد سال بدلیل تشکیل یخ در حفره های موجود در سنگ ، دچار آسیب دیدگی و شکستگی می می گردد در نتیجه دیوارها ممکن است دچار رطوبت این مطلب زدگی شوند. سنگ پله: پوشش دیوارهای داخل ساختمان استفاده از سنگ برای دیوار داخلی ساختمان ظاهری بسیار باشکوه و خنک به آن می بخشد.اصولاً از سنگ برای پوشش دیوار حمام وسرویس بهداشتی،ساختمان های اداری،فروشگاه ها،سالن های غذاخوری استفاده می شود.سنگی که برای دیوار به کار می رود باید ظاهری زیبا و سطحی جلاخورده داشته باشد.علاوه بر آن تخلخل آن کم باشد تا در اثر شستشو با مواد شوینده آسیب نبیند و مقاومت آن کم نشود.  Post was g​ener at ed by behsaznama C onte​nt Gen er at or Dem ov er sion​.

7 قدم آسان برای یک استراتژی نمای ساختمان برنده

انواع روش های چاپ بر روی کاشی ، روش چاپ فلت ، روتوکالر و نسل نوین و برتر چاپ روش دیجیتال می باشد . در بخش گالری تصاویر سایت شما می توانید به کلکسیونی از تصاویر پروژه های انجام شده مانند انواع استخر سونا جکوزی پارک آبی آبنما و همچنین انواع طرح ها و تابلوهای سرامیکی دسترسی نموده و در انتها سرامیک استخری مورد نظر خود را از البرز تایل تهیه نمایید. در شهر و کشور های بزرگ و صنعتی ایمنی اهمیت زیادی دارد. برای کاشی سرامیک آشپزخانه، کاشی سرامیک سرویس بهداشتی، کاشی سرامیک حمام، کاشی سرامیک دیوار، کاشی سرامیک کف و دیگر فضاهای داخلی و خارجی، انواع مختلفی وجود دارد که بسته به نیاز، میتوانند از میان کاشیهای با طرح و لعاب گوناگون انتخاب شوند. اسلبهای سرامیکی مهسرام در انواع مختلفی از سبکها وجود دارند، به این معنی که شما میتوانید هر چیزی را که با سلیقه شخصی یا زیبایی و سبک چیدمان منزل شما مطابقت دارد انتخاب کنید. انواع لعابهای کاشی و سرامیک با طرح و ظاهر پولیش، مات، سمی پولیش و شوگر، در مجموعه مهسرام ارائه شده که میتوانند بسته به ذوق و سلیقه شما و نوع کاربری فضا مورد استفاده قرار گیرند. یکی از انواع سرامیک نمای ساختمان، سرامیک پرسلان است.

6. در زیرسازی نمای ساختمان با سرامیک از متریال هایی استفاده شود که مقاوم باشند و در مجاورت دیگر مصالح واکنش ندهند. مرحله دوم از عملیات زیرسازی با استفاده از محلول CC36 با ماندگاری و دوام بالا. نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان از نظر مسائل سازه در ارتفاع به حساب می آید. شما میتوانید ترکیب رنگهای مختلف را انتخاب و آزمایش کنید و حتی میتوانید کل دیوار مد نظر خود را با سرامیک تزئین کنید. در طراحی نما کلاسیک باید مفاهیم عظمت و شکوه و تناسبات نورپردازی نما را در نظر بگیریم. نما به مثابه لباس ساختمان شما می باشد که در نگاه اول نظر ببینده را جلب می کند در نتیجه استفاده از یک متریال مناسب برای نما بسیار حائز اهمیت می باشد. با هدف کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود و قابل لمس تر و در دسترس تر بودن محصولات شرکت و همچنین تعامل بیشتر مشتریان نما با این مجموعه، تصمیم به راه اندازی وب سایت خود گرفت. کاشی و سرامیک در هر اتاق از خانه شما قابل استفاده است. میتوانید از آنها در طراحی اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق نشیمن استفاده کنید تا ظاهری زیبا در خانه خود داشته باشید. در صورتی که میخواهید تمیزکاری عمیق انجام دهید، میتوانید از یک شوینده قویتر که تأثیر منفی بر کیفیت کاشیهای شما ندارد استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید