چگونه نمای ساختمان بدست آوریم

به دلیل تنوع سرامیک نما و روش نصب و سایر هزینه ها، نمی توان قیمت ثابتی برای این نوع نما در نظر گرفت. در ضمن به دلیل تنوع در طرح و رنگ، طراحی نمای سرامیک می تواند جذاب و هیجان انگیز باشد. 5. انواع سرامیک نمای ساختمان، تنوع و زیبایی ظاهری دارند. تنوع متریال مورد استفاده: افرادی که نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب میکنند، تنوع گستردهای از مواد مختلف را در اختیار خواهند داشت. بنابراین برای نصب آن باید از چسب سرامیک پرسلان استفاده کرد. بنابراین این متریال فاقد مواد افزودنی مضر برای محیط زیست است و در آن فلزات سنگین بکار نمی رود. کانی های مضر (کانی های آهن) در برابر آب و هوا اکسیده شده و در نتیجه فرسودگی زود رس را به وجود می آورند. مقاومت زیاد: نمای خشک در برابر شرایط آب و هوایی سخت، مقاومت زیادی دارد و در مقابل باد و باران کاملا مقاوم است. ضمن اینکه با انواع شرایط آب و هوایی نیز سازگاری کامل دارد. ۴- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. Th​is h​as been generat ed by behsaznama  Conte nt Gen​erat​or DEMO.

معایب نمای سرامیک خشک

سبکی قطعات که صرفا جهت کم کردن وزن نماها طراحی شده اند، مزیت مهمی در نصب سیستم به حساب می آید. اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، در قسمت های مرتفع ساختمانم بسیار سریع تر و آسان تر از سایر نماها مانند آجر می باشد همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت های دوره ای به خصوص در ساختمان های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه های مسکونی کم ارتفاع، پرهزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرد. این نماها در برابر باد و باران بسیار مقاوم بودند و از نظر زیبایی نیز جلوه خاصی به بنا میدادند. اما نکته قابل توجه این است که افراد بدانند دلیل ممنوعیت استفاده از سرامیک در نما چه چیزی میباشد تا بتوانند نمایی برای ساختمان خود انتخاب کنند که مناسب آنها باشد. از این نما به دلیل بازتاب شدید نور در مکان های شلوغ استفاده نمی شود. بهتر است در پشت این سرامیک ها لایه توری پلاستیکی و یا فلزی قرار بگیرد تا در صورت شکسته شدن از سقوط آنها جلوگیری شود . اما در مناطق مرطوب و گرم، بهتر است که هوا داخل نما جریان داشته باشد. This conte nt h as ᠎been generated ᠎by G SA Con᠎te​nt Gene​ra​tor DEMO !

به این موارد، بهتر است هزینههای طراحی را هم اضافه کنید که در هر مجموعه به صورت اختصاصی تعیین خواهد شد. تعیین بودجه شما را به سمت انتخاب درست نمای سرامیک خشک مورد نظر راهنمایی ادامه مطلب خواهد کرد. انتخاب شما برای ترکیب با نمای سرامیک خشک چیست؟ 1. در طراحی نمای ساختمان با سرامیک، از مدل های براق و رنگ روشن استفاده نکنید. قبل از هر چیز باید بدانید که نمای سرامیک بیشتر در چه مناطقی استفاده می شود؟ نمای خشک آجری و سنگی دو نمونه از متداولترین نماهای خشک هستند، اما در ادامه با انواع دیگری نیز آشنا میشویم. استفاده از این نوع سرامیک در نمای ساختمان های مسکونی یا ویلایی رایج تر است. 5. مقاومت در برابر جذب آب و رطوبت هم از موارد تاثیرگذار در قیمت است. اما این روش معایب خاصی هم میتواند داشته باشد که عمده آنها به عدم رعایت اصول نصب و همچنین استفاده از متریال نامرغوب مربوط میشوند. اما علاوه بر این متریال، به اتصالات هم نیاز داریم. طراحی نمای سرامیک خشک می تواند بر ارزش ساختمان بیفزاید و برای سال ها دوام آورد. بعضی از گزینه های گرانبها برای بالا بردن ارزش ساختمان بکار برده می­شوند. یکی دیگر از روشهای نصب سنگ نمای خشک، استفاده از پروفیلهای ریلی است. ᠎Th᠎is ​post was w​ri​tt en  wi᠎th behsaznama C on​tent  Generato᠎r  DEMO!

پرسلان، دارای مزیت عایق حرارتی است.

1. اگرچه اين نما، سخت و دارای استحکام می باشد، اما سنگ های تزئینی بالایی، مستعد آسیب هستند. همچنین سرامیک پرسلان نما، به راحتی برش نمی خورد و برای برش دادن آن از تیغه های مخصوصی استفاده می کنند. جهت اطلاع از قیمت انواع مصالح و متریال مورد استفاده در نمای خشک ساختمان میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید. در روش سنتی، معمولا سنگها را با ملات و چسب سیمانی روی دیوار نصب میکنند. گفتنی است که نمای خشک آجری هم بدون ملات روی دیوار بیرونی ساختمان نصب میشود. از نظر ایمنی هم کیفیت آن کاملا مورد تایید است. یک سیستم نمای موفق، نمایی است که زیبایی و بهره وری انرژی را با هم داشته باشد. طراحی نما با سرامیک مجوف پرسلان، دارای مزیت عایق حرارتی است. اتلاف حرارتی بسیار زیاد و مصرف زیاد انرژی جهت تأمین گرمایش و سرمایش در نماهای شیشه ای لاجرم موجب آلودگی بیشتر هوا می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید