چگونه سرامیک خشک چیست بدست آوریم

نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و . یکی از مزیت های قابل توجه متریال نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل­ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود 10 الی 15 سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. مصالحی که در نماهای شهرهای بزرگ و صنعتی که آلایندگی بالایی دارند، به کار می رود در مقایسه با مصالح کاربردی برای نمای شهر های کوچک که هوای پاک دارند متفاوت است همچنین نمای ساختمان درمناطق سردسیر به لحاظ میزان مقاومت در برابر یخ زدگی یا عایق بودن نسبت به سرما و گرما با نمای قابل کاربرد در مناطق گرمسیر متفاوت می باشد.

نحوه نصب نمای خشک

This has  be en generated by G SA  Con᠎tent Gener at᠎or D᠎em᠎over​sion.

شما می توانید نما های مختلف را با هم دیگر ترکیب کنید. آنچه را پاسخ می‌دهند|تله نمای ساختمان|راهنمای چارلی شین برای نمای ساختمان}

بایرامیکس که امروزه به عنوان نمای تزئینی داخل و خارج ساختمان به کار می رود برای اولین بار در سال 1993 میلادی توسط یک گروه در ترکیه تولید وبه دنیا عرضه شد. همانطور که پیشتر گفتیم، با توجه به نیاز این سبک از نمای ساختمان به منابع طبیعی، قیمت آن در مقایسه با دیگر انواع نمای ساختمان، بسیار بیشتر است. طرح و نمای مورد نظر شما در سرامیک خشک چیست؟ طراحی نمای سرامیک خشک با تنوع بالا یکی از مواد اولیه ای است که می توانید بررسی کنید. شما می توانید نما های مختلف را با هم دیگر ترکیب کنید. 4. پنجره ها، درز ها، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان بایستی با دقت و تمرکز زیاد آب بندی شود. همانطور که در بالا اشاره کردیم، تنوع طرح و رنگ های نمای سرامیک خشک زیاد است. 8. دوام بالا و تعمیر و نگهداری پایین. به دلیل ضریب انتقال حرارت پایین ترمو نقش یک عایق حرارتی برودتی گرمایشی و سرمایشی ساختمان جلوگیری می کنند. بتن کاری بسیار خوش­نما و بادوام و مقاوم به آب و هوا جهت استفاده در نمای خارجی ساختمان می­باشد. حفره تخلیه هوا دما را تنظیم میکند و کمک میکند تا ساختمان مصرف بهینه انرژی داشته باشد. 4. ترکیبات کانی شناسی سنگ باید در نظر گرفته شود: کانیهای مضر (کانیهای آهن) در برابر آب و هوا اکسیده شده و در نتیجه فرسودگی زودرس را به وجود می آورند.

آیا با نمای ساختمان مشکل دارید؟ بیا حرف بزنیم

نمای ساختمان باید به شکلی طراحی شود که علی رغم حفاظت محیط داخل از بیرون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل ساختمان به خوبی برقرار کند. ظاهری طبیعی به خانه می­دهد و با محیط طبیعی خود به زیبایی تطبیق پیدا می­کند. استفاده از این نما به لحاظ زیبایی شناختی ممکن است در مدت زمان طولانی خوش آیند نباشد، به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. در طراحی نمای سرامیک خشک از یک سیستم مکانیکی برای نصب و جایگذاری سرامیک ها استفاده می شود. در طراحی نمای سرامیک خشک الگو و طرح ها بی اندازه هستند. چوب در گذشته، یکی از متریالهای در دسترس و ارزان برای ساخت نمای ساختمان بود؛ اما با انقلاب صنعتی و بالا رفتن ارزش کارهای دستی، اجرای نمای چوبی نیز به یکی از نماهای لوکس و گران بیشتر بخوانید قیمت تبدیل شد. با توجه به اهمیت و میزان محبوبیت این سبک از طراحی و اجرای نما، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله، راهنمای جامعی برای اجرای نمای چوبی در اختیارتان قرار دهیم. فرآیند طراحی و اجرای نمای چوبی، دارای حساسیت بسیار زیادی است.

هم استفاده می شود.

پاسخی که به سوالات مطرح شده در بالا خواهید داد، در نهایت مدت زمان مورد نیاز برای اجرای نمای چوبی را به طور دقیق، مشخص خواهد کرد. به دلیل گستردگی محصولاتی که در بازار وجود دارند، شما انتخاب های زیادی دارید. این گستردگی انتخاب ها می تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد. نماهای آجر بر حسب جنس و رنگ خود موجب دفع و انعکاس گرما در فصل تابستان و جذب انرژی خورشیدی و گرم شدن ساختمان در فصل زمستان می شوند. روش اینویزیبل، تنها چیزی که شما در نمای ساختمان مشاهده میکنید، درزهای بین سرامیکها هستند؛ و سرامیک ۲ها بوسیلهی شیارهایی که در سطح آنها ایجاد شده، بر روی صفحات زیری خود نصب میشوند. علاوه بر پوشش کف و دیوار از سرامیک های خشک برای نمای ساختمان هم استفاده می شود. به طور کلی اگر سرامیک و کاشی در مکان های بدون آب پاشی مورد استفاده قرار گیرند، بهتر عمل خواهد کرد. این سیستم مجهز به یک فضای خالی تهویه در پشت نما (بین نما و صفحه عایق) است که به خروج سریع آب کمک می کند. نمای کرتین وال در برابر لرزش های زمین لرزه و طوفان ، سرقت ، حرارت ، آتش سوزی و…

دیدگاهتان را بنویسید