چگونه انواع نمای خشک خود را در 10 روز شگفت‌انگیز کنید

نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از چارچوب های نگهدارنده استفاده می کنند. به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود. 40) انتخاب میشود. اما نوع نبشی بیشتر از سایرین کاربرد دارد. پیوند اورتان و واحدهای زنجیره ای مواد آلی ساختار اصلی این نوع چسب را تشکیل میدهد. پیش از این مصالح نما ، با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

فیلم اجرای نمای خشک

اجزای تشکیل دهنده نمای خشک عایق حرارتی، چهار چوب نگهدارنده، فضای تهویه و مصالح و اتصالات میباشد . با حضور بیش از هفت هزار معمار در این مجموعه، تیمهای معماری و طراحان خلاق، مخصوص پروژه شما طرح ارسال خواهند کرد تا با دیدن انواع پلان و نما، تنوع در طرح و مصالح و ایجاد کیفیت فضاییهای مختلف، طرح مطلوب خود را انتخاب کنید. قدم بعد در زیرکاری نما، تهیه نقشه فاز 2 شاسیکشی است که توسط مهندس طراح انجام میشود. اولین قدم برای زیرسازی نمای ساختمان، انتخاب مصالح مورد نیاز است زیرا پروفیل زیرسازی نما برای مصالح مختلف (از قبیل چوب، سیمان و کامپوزیت) با یکدیگر تفاوت دارند. در این نقشه تمامی اطلاعات مربوط به نما از قبیل پروفیلهای مورد نیاز، مشخصات مقاطع (ابعاد و ضخامت)، محل اتصال شاسیکشی به سازه، ابعاد جوش و نوع جوش درج شده است. سفتکاری شامل پیکنی، پیریزی، اتصال ستون و تیر، دیوار چینی و احداث سقف است. هدف این کار ایجاد بستر مناسب و سطوحی صاف برای اتصال مصالح نما است. این موقع که یک شرکت بازسازی نهاد و طراحی نما ساختمان میتواند هنر و خلاقیت خود را طاعت روی نما پیاده کند و تو معرض دید عامه ريزه دهد وسيله غم ملوث شدن رسته طراحی نما و عايدي پايان ایجاد نماهای بازشده به قصد واحد و خلاقانه زنگ روي ناحيه میشود و همچنین این درخواست شما را مجاب براي فعالیت با شرکت های طراحی و اجرای نمای معتبر و دارای قدمت طراحی و اجرایی بالا هستند میکند . Th​is has been g enerat​ed by behsaznama Con​tent G᠎en᠎er ator D᠎em᠎ov ersion᠎!

سقوط قطعات سنگ، آجر، چوب و دیگر مصالح نما علاوه بر ایجاد ظاهر بد و راهی برای نفوذ رطوبت به بخشهای داخلی، امنیت جانی عابران را نیز تهدید میکند. نمای ساختمان با استفاده از مصالح مختلفی ساخته میشود؛ سنگ، چوب، شیشه، کامپوزیت، سیمان و … نماهای خشک دارای انواع مختلفی هستند. شرکت کارووین پیشرو در زمینه طراحی و اجرای انواع نمای خشک ساختمانی و مبتکر طرحهای خلاقانه در این حوزه است. نکته: در روش اجرای نمای سنگ خشک چون از اتصالات مکانیکی یعنی پیچ و مهره برای متصل کردن سنگ­های نما به ساختمان استفاده می­شود، ضخامت سنگ باید بیشتر باشد. هر اندازه نما چشم نوازتر، کاربردیتر و زیباتر باشد، نظر اطرافیان را بیشتر به خود جلب کرده و ارزش ساختمان را افزایش میدهد. همچنین در صورت تمایل میتوانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و شما را بیشتر با خدمات “طرح تو طرح” آشنا کنند.

پیشنهاد میکنیم شما نیز طراحی نمای خود را به طرح تو طرح بسپارید. برای تهیه این مصالح مرغوب، با کیفیت و استاندارد بالا پیشنهاد می کنیم سری به کارخانه آجر سفال اصفهان بزنید. از آن جایی که در نمای خشک از چهارچوبهای فلزی به عنوان قالب و الگوی اجرای نما استفاده می شود، نما را می توان بدون استفاده از داربست آماده کرد. هرگونه اشتباه در اجرای زیرسازی منجر به خرابی نما و رخداد دیگر مشکلات میشود. از جمله عوامل تاثیرگذار در طراحی نما میتوان به معماری ساختمان، معماری شهر، مشخصات ساختمان و میزان بودجه ساخت اشاره کرد. بلکه باید اجرا و ساخت نیز به صورت اصولی انجام شود. ساخته شده و فرایند عمل آوری آنها یا به صورت هوا خشک و یا با دستگاه اتو کلاو انجام میشود . در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر مسائل آب و هوایی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. فایبر سمنت برد ها از لحاظ مواد تشکیل دهنده در سه دسته بندی ، فایبر سمنت برد ، کلسیم سیلیکات ، MGO برد دسته بندی می شوند .و با توجه به وجود منابع معدنی مناسب در محل تولید می شوند و از لحاظ خواص کلی و رفتار مکانیکی و موارد استفاده دارای تفاوت های اندکی هستند .

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مطالب بشتر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید