چگونه اجرای نما من را فروشنده بهتری از شما کرد

شرکت الیت از سال 1382 در حوزه ی طراحی و اجرای نماهای کامپوزیت آلومینیوم ساختمان و نمای کرتین وال آغاز به فعالیت نموده است و در این بخش توانسته است با فعالیت حرفه ای در طراحی و اجرای نما ارایه کننده ی پروژه های موفقی باشد. وجود اب و همچنین برق سه فاز در ساختمانی که قرار است نماشویی انجام شود حائز اهمیت می باشد. در صورت وجود رطوبت، بهتر است به مدت چند روز به سطح بسترهای چوبی فرصت دهید تا کاملاً خشک شوند البته بسیاری از انواع رنگ نمای ساختمان پایه آب وجود دارند که نسبت به رطوبت حساس نیستند با این اوصاف جهت کسب نتیجه ی بهتر سطوح کاملاً خشک جذب رنگ بهتری دارند. رنگ نمای ساختمان جزو پرکاربردترین پوششهای رنگی است که در سال های اخیر به جهت ایجاد یک نمای کلی فوقالعاده جذاب و دیدنی بر روی بسیاری از ساختمان ها مورد توجه قرار گرفته است. به عنوان یک قاعده ی کلی با افزایش دما می توان شاهد زودتر خشک شدن و اصطلاحاً پخت سریع تر رنگ نما بود. 2- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی 120 در 60 می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. Article was cre ated with behsaznama C ontent G᠎en erat or Demoversion!

هزینه اجرای نمای خشک

اکوآرک اولین و تنها تولید کننده صفحات استرچ متال (اکسپنددمتال) و متال شیت سقف کاذب و نمای دو پوسته با برش لیزری سی ان سی ورق و پانچ cnc است . کامپوزیتها محصولات مهندسی شدهای هستند که از دو شیت آلومینیوم و یک لایه پلاستیک پلی اتیلن ساخته شدهاند. و دلیل آن تفاوت گرانروی در دو ماده است. متریال نیمه مات نیز با رنگ خنثی در طبقات جهت کنترل میزان نور به کار رفته است. این لاملها در دو جهت افقی و عمودی نصب می شوند و فضایی مشبک، مناسب با نصب صفحات شیشه ای یا غیره را ایجاد میکنند. در مواردی که نیاز به اعمال دو لایه رنگ نمای ساختمان وجود دارد می توانید با رنگ آمیزی مرحله ی اول تنها با گذشت یک ساعت به رنگ آمیزی لایه ی دوم بپردازید. پس از اتمام زیرسازی فلزی، به دو روش می توان ترمووود را به زیرسازی متصل نمود. پس از زیرسازی اولیه در صورت نیاز روی سطوح، عملیات بتونه کاری و پس از آن لایه های آستر رنگ را اجرا می نمایند تا نما کاملا برای اجرای رویه نهایی آماده گردد. با توجه بوسيله طراحی فنی و مهندسی دقیق نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاک های مخرج عنايت برای هر پروژه با توجه به قصد بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان دستور دادن دقیق سنگها و مفاسد مصرفی بعلاوه کاهش حاشيه رفتن و عصر اجرا، تأثیر بسزایی پايين کیفیت اجرا باقی خواهد گذارد. This post was creat᠎ed ᠎with behsaznama C onte​nt Generator Demoversi on​.

برای کسب نتیجه ی بهتر از بکارگیری رنگ نمای ساختمان خصوصاً بر روی بسترهای بتنی حتما استفاده از پرایمر را در دستور کار قرار دهید زیرا باعث می شود قدرت پوشش دهی رنگ نمای ساختمان به مراتب افزایش یابد. از طرفی از لحاظ طیف رنگی تنوع بسیار زیادی دارند و نسبت به سطوح بتنی ساختمانها عملکرد فوقالعاده ای دارند. سطوح بتنی جزو بسترهای نسبتاً خشن و سخت تلقی می شود که لازم است از رنگ نمای ساختمان با فرمولاسیون قوی و پایدار قطعات نمای خشک استفاده کنیم. ابزار های مورد استفاده برای نماشویی و شستشوی نما کدام اند؟ کاملاً واضح و روشن است که معیارهای مرتبط با کیفیت و دوام رنگ در جایگاه خود بسیار مهم است زیرا هر چقدر مرغوبیت محصول بیشتر باشد به همان نسبت دوره های زمانی برای پوشش دهی مجدد سطوح افزایش پیدا خواهد کرد بطوریکه تنها با یکبار رنگ آمیزی می توانید شاهد پایداری و ماندگاری آن ها برای سالیان طولانی باشید. حالت اول نشان می دهد که رنگ نمای ساختمان تنها درصد کوچکی خشک شده است و می توان لایه ی رنگ را لمس کرد بدون آنکه به پوست شما بچسبد. پشه این بازارها می توان سخت 0 و سرامیک هایی را پیدا کرد که از قديم باقی درمانده اند و یا دارای اسوه های قدیمی می باشند.

هر چه این ضریب به عدد یک نزدیکتر باشد، دیوارپوش میزان بیشتری از صوت را جذب و هرچه به صفر نزدیکتر باشد، بیشتر صوت را منعکس می کند. پوشش تئوری این نوع از رنگ نمای ساختمان برابر ۹ تا ۱۰ متر مربع به ازای هر لیتر است که با اجرای موارد مذکور می توانید تا ۲ متر مربع به مقدار عنوان شده اضافه کنید که در نوع خود بسیار می تواند در کاهش هزینه های شما در خرید رنگ های بیشتر تاثیر بگذارد. بنابراین رنگ نمای ساختمان باید به گونه ای فرموله شوند که بتوانند علاوه بر حفظ ظاهر ساختمان، در برابر عوامل محیطی نیز حداکثر مقاومت را در طولانی مدت داشته باشند. 1. زمان اجرای آن نسبت به سایر روشها طولانی تر است چرا که دوغاب و سیمان به کار رفته در آن به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند. حتما در برنامه ی خود پوشش دهی سطوح بام ساختمان ها را نیز بگنجانید چرا که ممکن است برخی ساختمان ها دارای بام شیب دار باشند که کاملا از نما و منظره ی کناری قابل رویت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید