چگونه اجرای نما من را به یک فروشنده بهتر تبدیل کرد

آجرهای نما معمولا در معرض دیده شدن قرار دارند ولی آجرهای معمولی عموما در ساختار داخلی ساختمان کاربرد دارند و در معرض دید نمی باشند. انواع نمای خشک با آجر هرگز قدیمی نمی شود و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد؛ در واقع به همین دلیل است که نمای ساختمان با آجر نما محبوبیت خود را در طول تمام این سال ها حفظ کرده است. وجود توری فلزی یا پلاستیکی بهمنظور پیشگیری از سقوط و شکستن احتمالی سرامیکها در صورت جداسازی نیز از اصول اساسی است که البته به علت اینکه هیچگونه متریال چسبندهای در زیرسازی استفاده نمیشود احتمال جداسازی پنل ها صفر خواهد بود. نمای ساختمان آجری از یک لایه دیوار آجری که ضخامت آن کمتر از ۱۰ سانتی متر می باشد، به همراه یک دیوار پشتیبان که دیوار آجری یک لایه بر روی آن اجرا می شود تشکیل شده است. امروز افراد با در اولویت قرار دادن متریال ها و مصالح مدرن و پیشرفته سعی بر آن دارند از لوکس ترین و مدرن ترین سیستم های نمای ساختمان در جهان برخوردار شوند که در این خصوص می توان گفت بر اساس نوع کاربری ساختمان و شرایط اقلیمی مربوط بایستی مناسب ترین و پرکارایی ترین گزینه را در اولویت خود قرار داد برای مثال منطقه را از نظر عوامل طبیعی چون زلزله و طوفان های موسمی مورد بررسی قرار داده و با توجه به ویژگی ها و قابلیت های هر یک از نماهای ساختمانی ایده آل ترین انتخاب را داشته باشید.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

مورد توجه بسیاری از سازندگان قرار گرفته و حتی می توان برای جلوگیری از صرف هرینه های بسیار و صرفه جویی در انرژی سرامیک خشک را جایگزین نمای سنگی کرد. برای مثال برای جلوگیری از اتلاف انرژی روش خشک بسیار مناسب است یا اینکه با این روش نما از وزن سبکتری برخوردار میگردد. 2. با این روش به میزان قابل توجهی از وزن نما کاسته میشود. به علاوه استفاده از شیشه رنگی در این پروژه برای اولین بار در نمای ساختمان به کار رفته است که همانند کمربندی روی نمای ساختمان خود نمایی می کند. به بیان دیگر بهره بردن از ویژگیهای مثبت این مصالح ساختمانی علاوه بر حساسیت در انتخاب آن، منوط به اجرای اصولی آن نیز است. وی با بیان اینکه گرایشات تخصصی اعضای شرکت در علوم برق، الکترونیک و مخابرات است، گفت: به تبع نیاز از دانش و تجربیات همکاران معتمد و متخصص در رشتههای مکانیک و عمران استفاده می­شود . 5. به دلیل عدم استفاده از ملات و به تبع نبود رطوبت، امکان ظاهر شدن سفیدک و شوره بر روی سطح آجر در این روش بسیار کم است. در نمای خشک دیگر احتیاج به ملات و سیمان نمی باشد و از گیره و چسب استفاده می شود که بسیار مقرون به صرفه است چه از لحاظ انرژی و همینطور قیمت کمتر است. C​on tent was c᠎reated ​by G​SA  Conte nt  Gen erat᠎or Demoversion!

ببینید چه کسی در مورد نمای مدرن صحبت می کند و چرا باید نگران باشید

در طی سال های گذشته پیشرفت های بسیار زیادی در این خصوص انجام شده است. این امر میتواند تأثیر به سزایی در مصرف انرژی ساختمان و همچنین آسایش حرارتی و بصری ساکنین داشته باشد و افراد را در برابر گرما و نور مستقیم خورشید در روزهای گرم و آفتابی محافظت کند. به علت تکرار دوره ای پنجره ها، در ساختمانهای چند طبقه، نظم کاملی به چشم میخورد. نمای مدرن آراد، به عنوان مجری نما و پیمانکار نما با داشتن مهندسان و معماران نمای خشک توانایی اجرای انواع نمای مدرن ساختمان نظیر نمای کرتین وال (کرتنوال)، سرامیک خشک پرسلانی، آلومینیوم کامپوزیت، نمای شیشه ای اسپایدر، اسکای لایت، تراکوتا، استرچ متال و پوسته دوم نما (پانچ متال) را دارد. پوسته ی سفید نمای ساختمان برای حفاظت بیش تر بخش های درمانی فرا گرفته است. اگر به نمای ساختمان واحدی، بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمانها فکر شود، همگونی نمای شهری در کلیت از بین میرود.

در سرامیک کاری کف معمولاً 75 درصد کار مربوط میشه به مقدمات و کفسازی. البته هزینه پیادهسازی این روش از سایر روشها بیشتر است که با توجه به ظرافت و تجهیزات خاصی که در آن به کار میرود، هزینه آن توجیهپذیر است. این روش که جدیدترین و متداولترین روش نیز است، با توجه به مزیتهای ویژهای که نسبت به سایر روشها دارد، از محبوبیت خاصی برخوردار است. کرتین وال را می توان به دو نوع اصلی Face cap و Full Frameless تقسیم کرد. اجرای نمای آجری سه دسته کلی را شامل میشود که در این مطلب به طور جامع به آنها پرداخته شده است. آجر در محدوده رنگ از قرمز تا زرد بسته به مواد اولیه متفاوت می باشد. سیستم های دیواری قاب دار آلومینیوم به دهه 1930 برمی گردد و پس از جنگ جهانی دوم وقتی که عرضه آلومینیوم برای استفاده غیر نظامی در دسترس بود ، به سرعت توسعه یافت. سرامیک پرسلانی دارای طول عمر نامحدود است، در برابر همه تأثیرات محیطی مقاوم بوده و به کمترین هزینه تعمیر و نگهداری نیاز دارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت اجرای نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید