چه کسی دیگر آرزواست هیجان‌انگیز پشت قیمت اجرای نمای سنگ خشک را بشناسد؟

اشاره کرد و همچنین مصالح نمای خشک مانند : سرامیک خشک پرسلانی ، ورق کامپوزیت ، کرتین وال ها و تایل تراکوتا و… از دیگر ویژگیهای این ماده پرمصرف میتوان به موارد زیر اشاره کرد: مقاومت فرسایشی بالا دارای قابلیت رنگ پذیری با رنگهای محلول در آب یا رنگهای حلال دارای مقاومت در برابر آب شور دارای ساختار غیر رسمی قابل استفاده در انواع مخازن آب آشامیدنی مقاومت در برابر شرایط آسیبزای محیطی دارای قدرت چسبندگی بالا به انواع مصالح و سطوح مهمترین کاربردهای چسب پلی اورتان چسب پلی اورتان در مدلهای مختلفی مانند فیلم، فوم، پودر، الاستومر امولوسیون و مایع در کارخانجات تولید و به بازار عرضه میشود. انتخاب چسب مناسب به دانش فنی و مهندسی نیاز دارد. را در قالب خدمات مهندسی نما به کارفرمایان گرامی ارائه کنیم. از جمله عوامل تاثیرگذار در طراحی نما میتوان به معماری ساختمان، معماری شهر، مشخصات ساختمان و میزان بودجه ساخت اشاره کرد.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

جهت زیرسازی نماهای چوبی روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر، بلوک و یا مصالح مشابه باشد، می توان با اندود کردن توسط ملات ماسه و سیمان به صورت کاملا تراز و شاقول، به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیرسازی کاملاً مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد. سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنجها ، کف پنجرهها و فلاشینگهای ساختمان است که باعث افزایش زیبایی نمای تمام شده میشود. نمای خشک را می توان در برابر تنش های ناشی از باد، طوفان و زمین لرزه و همچنین در مقابل حریق مقاوم نمود. توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید. زیرا به دلیل عدم دقت در اجرای آن و همچنین احتمال جدا شدن ملات، نمای اجرا شده چوبی دارای ظاهر نازیبایی خواهد بود.

Con​tent has be en creat᠎ed  with behsaznama Conte᠎nt Generator ​DE​MO!

به همین دلیل نحوه اجرای نمای ساختمان و متریالهایی که در آن به کار میرود، بسیار حائز اهمیت است. نما نخستین بخش از یک ساختمان است که در معرض دید قرار میگیرد به همین دلیل زیبایی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. دلیل اصلی انتخاب طرفداران این نوع صفحات، ارزان تر بودن این نوع از سایر صفحات روکش دار گچی کناف می باشد. نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING (پوشش) نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. یکی از مصالح ساختمانی که به تکامل معماری کمک کرده است، شیشه است. البته زیبایی به تنهایی برای نمای ساختمانی کافی نیست بلکه باید از کیفیت مطلوب نیز برخوردار باشد. ویژگیهای عنوان شده برای هر یک از مصالح نما متفاوت است.

نما همچون لباس، معرف ویژگیهای درونی ساختمان است. قدم بعد در زیرکاری نما، تهیه نقشه فاز 2 شاسیکشی است که توسط مهندس طراح انجام میشود. جالب و در عین حال لازم است بدانید که دسته بندی نمای خشک ساختمان بر دو اساس قابل انجام است. البته قابل ذکر است که طول عمر نمای خشک 50 سال است. البته در صورتی که طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به درستی رعایت نشود، ممکن است با تغییرات جوی مشکلات زیادی برای نما به وجود بیاید. پروفیلهای مورد استفاده در زیرسازی تا حد امکان باید از آلیاژهای مقاوم انتخاب شوند البته استفاده از ضدزنگ موجب افزایش مقاومت آنها در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگزدگی میشود. با توجه به نوسانات موجود در بازار شما عزطیزان برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. روش های مدرن اجرای نمای ساختمان به روش خشک، برای اولین بار در دهه 70 میلادی در کشور آمریکا به نصب سنگ به روش خشک در ساختمان های با ارتفاع زیاد صورت گرفت.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید