چرا همه چیزهایی که درباره نما خشک می دانید دروغ است

در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب¬های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می¬شوند و نیز به دلیل امکان آماده¬سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش نمای خشک در ایران می¬یابد. حسن این روش این است که پیوند نما و بدنه توسط سیمان استحکام خوبی دارد و این روش اجرای نما برخلاف سایر روش ها نیاز به مطالعات مهندسی قبل از اجرا ندارد و توسط استادکاران قابل اجرا خواهد بود. که معمولا قبل از چسب کاری از نوعی ماده برای زیرسازی آن استفاده می شود و کارایی چسب را بهبود می بخشد که به آن پلاستر سیمانی میگوییم. تمیز کردن نمای این ساختمانهای بلند در فواصل زمانی کوتاه غیر ممکن است و بسیار هزینه دارد؛ تنها راه نانو کردن آجر و نماهای این ساختمانها است، که میتواند به نمای ساختمانها در شهرهای آلوده زیبایی ببخشد. اندازه ها و ابعاد دیوارها برای اجرای نمای آجری محدودیتی ندارند؛ البته به غیر از مواردی که به کنترل تنش های بین نما و دیوار پشتیبان نیاز دارند.  Th᠎is da​ta has  be​en wri tten with behsaznama Con​tent Generator Demoversion​.

نادیده گرفته ترین راه حل برای اجرای نما

اجرای سیتم نمای خشک در ابتدا نیاز به مطالعات مهندسی دارد و به غیر از مهندسین ناظر پروژه، پرسنل اجرایی دیگر می توانند کارگران ساده آموزش دیده باشند. این مجموعه دارای تیمی متخصص و با داشتن بهترین اکیپ های اجرایی پروژه های شما را صفر تا صد انجام می دهد. مشاورین ما به شما کمک می کنند تا بهترین نما مدرن را با قیمت مناسب و بازدهی بالا انتخاب کنید و متحمل هزینه های اضافی در متریال نیز نشوید. آرمن متشکل از تیمی متخصص و متعهد با بکارگیری دانش روز ، بهترین مشاوره، طراحی و اجرای نما را در پروژه های شما خواهد داشت. نمای به روز این دسته از مصالح آن ها را به گزینه ای طلایی برای استفاده در نما خشک ساختمان تبدیل کرده است. سالها است که جهان با سرعتی باور نکردی به سمت صنعتی شدن پیش میرود. سالها است ظاهر خشک و بیروح برخی از سازهها موجب دلگیر شدن محیط و افسردگی شهروندان شده است. در حال حاضر پیشرفت فنآوری اطلاعات و ارتباطات، موجب دسترسی آسان به مدلها و طراحیهای جدید شده و اجرای متنوع و به روز نمای ساختمان در سایر کشورها، بهراحتی انجام میشود. اما از طرفی موجب کاهش سرعت و روند کار می شود.

اما علاوه بر این متریال، به اتصالات هم نیاز داریم. چرا که اعتقاد داریم دست یابی به اهداف عملیاتی سازمانی نیازمند توجه جدی و عمیق به موضوع طراحی و نظارت دقیق بر اجرای طرح های ارائه شده می باشد. کرتین وال یکی از انواع نمای خشک است که به دو صورت اجرا می شود. در ایران بعد از سال ها ساخت و ساز یکی از چالش هایی که سازندگان ساختمان ها، مجتمع های تجاری، مال ها، هتل ها و… در مرحله بعد سپس کلیپس هایی نمایان، از جنس استنلس استیل بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود که کلیپس ها قابلیت رنگ آمیزی به وسیله رنگ الکترواستاتیک دارند تا با رنگ پانل ها یکی شوند. سیستم نمای خشک یک سیستم اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما شامل پنل های رسی ، سنگ و غیره از ملات استفاده نمی-شود بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل ، پیچ و غیره استفاده می¬شود. در این روش مقاطعی V شکل آلومینیومی یا هوک، که نقش اتصال دهنده سرامیک به ریل های آلومینیومی را دارد روی ریل ها قرار می گیرند.

خلل و فرجی موجود در سطح این سنگ برای نصب بسیار مناسب می باشد زیرا ملات ماسه سیمان پشت سنگ به داخل این سوراخ ها نفوذ نموده و مانع جدا شدن آن از نما می­گردد. سنتیترین روش اجرای نمای آجری استفاده از ملات سیمان است. استفاده کرد. زیرساخت پروفیل های عمودی در فرآیند اجرای نمای خشک ساختمان اساسی و مهم است، زیرا هنگام جدا کردن پانل ها از ساختمان، گردش هوا را در پشت آن ها تسهیل می کند. مقاومت در برابر آتش سوزی: از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها به عنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کنند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدون CFC هستند. زیرا این ترکیبات رنگی علاوه بر افزایش مقاومت سطوح باید بر ارتقاء جلوه های بصری آن نیز تاثیر بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید