چرا شکست با رنگ سرامیک از شما} آسان‌تر است ممکن است فکر کنید

در واقع عموما این نوع سرامیک از نوع سرامیک های پرسلانی در نظر گرفته می شود که مزیت های بالایی نسبت به کاشی سرامیک های غیر پرسلانی دارد. دقت شود که در این روش لازم است از سرمته استاندارد شرکت ها استفاده شود، در غیر این صورت اتصالات مقاومت لازم را نخواهند داشت. با انقلاب صنعتی در اوایل قرن نوزدهم ، تغییر اساسی در زندگی شهری و روش های ساخت و ساز صورت گرفت. صرفه جویی در زمان : سیستم های مهندسی و صنعتی نمای ساختمان طوری طراحی شدهاند که همه چیز حساب شده و به دور از خطا و نیاز به دوباره کاری در زمان مناسب انجام گیرد و برخی از این مصالح با سیستم های نصب بسیار ساده، زمان اجرا را به حداقل رساندهاند. همه این مراحل به مرور زمان در سطح نما و سنگ نما نفوذ کرده و باعث کستن و ترک خوردن سنگ و جرم گرفتگی نما میشود. هرگز سرکه سفید را روی کاشی مرمر یا کاشی سنگ طبیعی بدون تست استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است به سنگ آسیب برساند. دومین روشی که برای اجرای نماهای آجری به کار میبرند، با استفاده از چسبهای مخصوص است که برای اتصال مصالح مختلف مانند کاشی و سنگ و آجر و…  Th is c on᠎tent has been  done ​with behsaznama  Co ntent Ge​nera​tor DEMO.

تمیزکردن سرامیک

یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. ولی در این روش اتصالات قطعات سرامیکی در نما قابل مشاهده است و زیبایی نما را تحت تاثیر قرار می دهد. در این روش که توسط شرکتی ترکیه ای با همین نام ابداع شده است اتصالات از روی کار مشاهده نمی شود. قابلیت تنظیم و رگلاژ : یکی دیگر از مزایای نماهای خشک این است که می توان در زمان اجرا و یا حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به اصلاح خطاهای احتمالی در میلیمتر اقدام کرد و حتی امکان جا به جایی متریال نما و اصلاح آنها موجود است. کار در ارتفاع جزو کارهایی است که اختراع شده تا کار نما را آسان تر، سریع تر، مقرون به صرفه و کارآمد تر انجام دهیم. در بین روش های غیرنمایان روش انکری به دلیل استفاده از سرمته سوراخ کاری و انکر شرکت آلمانی هزینه بیشتر دارد و روش شیاری Beko چون تولید شرکت ایرانی است مقرون به صرفه تر خواهد بود. تا احتمال بروز تنش در سرامیک را در آن نقاط بوجود آورد.این روش از نظر اجرایی ساده ترین روش و علی رغم کاربردی بودن آن نسبتا ارزان تر و سرعت بیشتر نصب نیز می باشد .

نحوه نصب نمای خشک

2. کاشی های شکسته را بچسبانید و فرورفتگی ها را پر کنید تا تمام سطوح یکدست شود. سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. قیمت تمام شده این محصول نسبت به سرامیک خشک پرسلانی مجوف کمتر می باشد. به طور کلی اجرای کاشی و سرامیک بعد از عایق کاری انجام میگردد. قبل از هر گونه اقدامی جهت زیر سازی نما، باید نوع مصالح مورد نیاز آن را با توجه به مصالح نازک کاری مورد نظر انتخاب نمود. رفته رفته نیاز به این مواهب بیشتر شد و در نتیجه ایجاد روزنه در دیواره افزایش یافت، نیاز به پوستهٔ سومی برای حفاظت بیشتر شد. تجهیزات مورد نیاز این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، سرمته و انکر می باشد که توسط این شرکت تولید می شود. هزینه اجرای نمای سرامیک خشک به صورت نمایان کمتر از روش های غیر نمایان خواهد بود.

در این روش کلیپس های اتصال از جنس استیل و نمایان می باشند ، از این رو پیشنهاد می گردد تا ارتفاع یک طبقه سرامیک ها به روش دوغابی و با اتصالات صحیح اسکوپ نصب شده و بالاتر از ارتفاع یک طبقه ، نما به صورت خشک اجرا شود لازم به ذکر است میتوان کلیه کلیپس ها به صورت کوره ای همرنگ سرامیک رنگ نمود. درپوش ها: مورد استفاده درپوش ها از یک طرف ازداخل یاتاقان های دو انتهای بالمیل می گذرد و از طرف دیگه به پوسته پیچ می شوند وزن پوسته و محتویات بالمیل از طریق این درپوشها به یاتاقان منتقل می گردند. در این روش مقاطعی V شکل آلومینیومی یا هوک، که نقش اتصال دهنده سرامیک به ریل های آلومینیومی را دارد روی ریل ها قرار می گیرند. در این روش بر خلاف روش های قبلی غیرنمایان که شیار یا سوراخ پشت تایل ایجاد می شد، شیارهایی در ضخامت تایل های سرامیکی ایجاد و تایل از قسمت فوقانی و تحتانی مهار می شود. سوراخ هایی پشت تایل های سرامیکی توسط سرمته ایجاد می گردد.

متریال نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک کنید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید