پول برای نمای مدرن

گروه معماری بام به عنوان بهترین تیم برای ارائه ایدهها و خلاقیتهایی در نمای مدرن، کمک خواهد کرد تا طراحی این نما به بهترین حالت ممکن و با سلیقه کارفرما به درستی انجام بگیرد. البته برای گرفتن دید ساختمانهای اطراف میتوان از تکنیکهای مختلفی استفاده کرد و در این مدل طراحی بیشتر مدل ساختمان و مدرن بودن آن اهمیت دارد. در یک مقایسه کلی، میتوان گفت که مقاومت فایبر سمنت برد از چوب و سیمان هم بالاتر است و آن را میتوان یکی از مقاومترین متریالهای تولیدشده برای نمای خارجی ساختمان دانست. از جنبه قیمت، سنگهای مصنوعی سوگند به منازل قیمتی کمتر از سنگهای طبیعی دارند، به چه جهت که کارهای دشواری که روی جماد طبیعی برای رسیدگی دم به سمت راسته و مستعد تهوع کردن حین اجرا میشود جلاجل موضوع سنگهای مصنوعی درنیکا غیرضروری مینماید و دارای وزنی کمتر و ضخامتی کوچکتر هستند که سوگند به ابر این دودمان اجامر را میدهد که سه برابر سنگهای طبیعی بتوانیم آنهارا بهکار گیریم. ورق پانچ از پانل های ضخیم ساخته شده اند تا مقاومت بهتری در برابر باد و آب و هوا داشته باشند. از قابلیتهای ویژه این کامپوزیت میتوان به مقاومت آن در برابر حرارت و صوت، رنگهای زیبا، نصب راحت و سریع و همینطور طول عمر بالای آن اشاره کرد.

طراح و مجری نمای خشک

درواقع، با کمک تکنولوژی روز میتوان مقاومت چوب را افزایش داد و از آن در نمای خارجی ساختمان استفاده کرد. در این شیوه براکت ها در عقب نما کار گذاشته می شوند و توسط یراق آلات اسپایدر شیشه را در محل خود مهار می کنند. سنگ های کار شده را به شکل یک تیشه ای،دو تیشه ای،تخت،تراش،ساییده،لاشه و کلنگی در قسمت های گوناگون ساختمان مانند پی،دیوار،نمای کرسی چینی (ازاره)،نمای دیوار،پله،فرش کف ها و نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می کنند.نام گذاری سنگ های خرد شده با توجه به ریزی و درشتی دانه هایشان انجام می گیرد. اگرچه می توان آن را در ترکیب با مصالح دیگر نظیر چوب نیز به کار برد. برای مثال، میتوان بخشی از نمای بیرونی ساختمان را با چوب و بخش دیگر آن را با شیشه پوشش داد. همچنین آجر از متریالی است که در مدلها و اندازههای مختلف تولید میشود و اگر از آجر مناسبی استفاده کرد میتوان نمای جذابی در ساختمان به وجود آورد. همچنین این متریال در رنگهای متنوعی تولید میشود و آن را میتوان در زمان کوتاهی اجرا کرد.

نمای خشک نمایان

با شیشه انجام می شود و طراحی داخلی با استفاده از شیشه دست دکوراتورها را باز گذاشته است. پیدایش طراحی مدرن در حیطه معماری توانست در اوایل دهه قرن بیستم شروع به فعالیت کند. هر چند که استفاده از طراحی نما مدرن برای هر نوع اقلیمی سازگار میباشد، اما باید ایدههای خاص و منحصر به فردی برای آن صورت بگیرد. معماران حرفهای نیز برای طراحی نمای بیرونی ساختمان از متریال مختلفی بسته به شرایط و موقعیت ساختمان استفاده میکنند. بسته به نوع شرایط محیطی شما می توانید از شیشه های دوجداره برای صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه ها استفاده کنید. بر این اساس ساماندهی نمای ساختمان ها نیز ضروری است و بایستی به صورت گسترده و همه جانبه تهیه و ارائه شود، ولی بعضی موارد آن کاملاً واضح و ادامه آن اصولاً باعث گسترش ناهنجاری های بیشتر است. این میتواند تأثیر قابلتوجهی بر مصرف انرژی ساختمان و همچنین بر آسایش حرارتی و بصری ساکنان داشته باشد و از گرمای بیش از حد و تابش خیرهکننده در روزهای گرم یا آفتابی محافظت کند. این عایق بودن، امنیت ساختمان را افزایش داده و باعث آرامش خاطر ساکنان ساختمان میشود. همانطور که ساختمان نوردهی طبیعی را نشان می دهد و از آن عبور می کند، گفت و گو میان ساختمان، شهر و مشخصات محیط را ترویج می کند.

سنگی است که از سنگ لاشه بدست می آید و در کارگاه ساختمانی با کمی تیشه کاری ابعاد منظمی یافته و دارای گوشه های معین می گردد از سنگ قواره برای دیوارهای باربر،جدول.سازی و کف.سازی هایی که نیاز به کمی نما سازی دارن استفاده می شود. کرتین وال (Curtain wall) یک واژه لاتین میباشد که در لغت به معنای دیوار پردهای و در صنعت ساختمان به پوشش خارجی یا نمای ساختمان گفته میشود. سیستمهای کرتین وال شیشه ای عایق صوت، حرارت و رطوبت هستند. مواد فوق در دستگاه اتو کلاو و تحت حرارت و فشار تبدیل به پانل سیمانی الیاف دار می گردد. البته همانطور که اشاره شد متریال شیشه قابلاستفاده در هر ساختمانی نیست و باید بعد از تأیید کارشناس نسبت به اجرایی کردن آن اقدام کرد. همانطور که اشاره شد برخی از متریالهای ساختمانی مانند آجر، سیمانسفید و بایرامیکس از قیمت مناسبی برخوردار هستند و درعینحال کیفیت بالایی هم دارند. اما در کنار آن همیشه طراحان، راهکارها و ایدههای غافلگیرانه ای دارند که این راهکارها غیر منتظره هستند و کمک میکنند تا نمای مدرن در بهترین حالت خود تعبیه شود. این سبک تاریخچه مخصوص به خود را دارد و در بین جوامع طراحان و معماران بسیار مورد پسند واقع شده است و طرحها و معماریهای زیادی از سبک معماری مدرن الهام گرفته اند. Article h as  be᠎en created  wi᠎th the help of behsaznama C ontent G​en erat​or DEMO.

نمای خشک مدرن راهنمای برقراری ارتباط ارزش

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کلیک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید