پنج سوال درباره نمای ساختمان پاسخ داده شده است.

سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و… بستگی دارد ، اما هنوز هم می توانید بر روی این محصول بعنوان این نوع مقاوم حساب کنید چرا که در صورت عدم وجود این پوشش ممکن است آسیب های جدی تری به سطح خودرو وارد شود و در صورت بروز آسیب نیز ممکن است سرامیک پرو آسیب ببیند نه بدنه خودرو شما ! سرامیک پرو یک محصول دارای سیلیکات و نانو ذرات شیشه می باشد و ممکن است نقاطی از بدنه و شیشه اتومبیل شما هنوز هم آب داشته باشد که منجر به ایجاد لکه آب شود ، اما در برابر لکه های آب بسیار مقاوم تر از پوشش بدون سرامیک پرو خواهد بود. محصول Ceramic Pro Rain محصولی است که برای شیشه به کار می رود که به عنوان یک آبگریز فوق العاده عمل می کند.

نصاب نمای سرامیک خشک

برای استفاده از سرامیک در نمای خارجی ساختمان، ابتدا باید به محل زندگی خود توجه کنید که آیا شما در منطقه سردسیر زندگی میکنید و یا منطقه گرمسیر. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی ۴۵ درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند. در این سیستم با استفاده از دستگاه های مخصوص در محل تعیین شده با عمق قابل کنترل، متناسب با نوع و ضخامت سرامیک، سوراخی که انتهای آن به اصطلاح پافیلی می شود ایجاد می گردد و کلیپس ها با استفاده از انکرهای آلیاژی به پشت سرامیک ها متصل شده و پلاک ها بصورت هنگ بر روی پروفیل های آلومینیومی افقی نصب و رگلاژ می گردند. لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت. Da ta w​as c re​ated ​with G᠎SA C​ontent G᠎enerator ​DE᠎MO .

سرامیک خشک نمای ساختمان

مسائلی که در سیستمهای سنتی معمولاً دیده میشود، به وجود آمدن شکافهای غیر همسطح میباشد که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از میزان کاری اولیه صورت میگیرد و معمولاً هم بدون خراب کردن قابل اصلاح نیست ولی در روشهای اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمیشود، میتوان در موقع اجرا و حتی پس از تمام شدن کار به سادگی نسبت به میزان کاری خطاهای احتمالی حتی در حد میلی متر اقدام نمود و حتی طی سالیان بعد از استفاده نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگها یا سرامیکها و… سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها ، پس از نصب نما قابل مشاهده نمیباشند. از نمای سرامیکی برای ساختمان خود استفاده میکنند، باید بدانند که این نما بازتاب نور بسیار زیادی دارد و از تابیده شدن آفتاب به داخل خانه و یا ساختمان جلوگیری میکند؛ پس بهتر است که برای نمای خارجی، از سرامیک استفاده نکنید و به جای آن میتوانید از سرامیک در طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی دکوراسیون تجاری و یا اداری استفاده کنید. پس اولین قدم برای انتخاب یک سرامیک با دوام توجه به اعداد نفود آب میباشد.

ما مفتخریم که اولین کسانی در این صنعت هستیم که از فناوری تبادل یون برای بهترین رضایت مشتریان خود و ارتقای استانداردهای حفاظت از سطح به سطح جدیدی استفاده می کنیم! از این سرامیک برای طراحی نمای سرامیکی ساختمان، مخصوصاً ساختمان های مسکونی و ویلایی استفاده می شود. از طرف دیگر، نمای سرامیکی وزن سبکی دارد و در مقایسه با سایر متریال گزینه مناسبی است. در روش سیستم نمای خشک نمای ساختمان دوپوسته می شود که یک لایه عایق وجود دارد و محفظه ای خالی. اثر خود تمیزشوندگی سرامیک پرو نیز خاصیت تعمیر و نگهداری اولیه ای خواهد بود. سرامیک پرو یک محصول مبتنی بر سیلیکات است، به این معنی که در ترکیبات تولید آن نانوذرات شیشه وجود دارد و یک پوشش شیشه ای است. اضافه می شود تا یک محلول (TEA) آب مقطر ) تا توده خمیری شکلی ایجاد کند . TEA فوم گرفتن محلول می شود. و TEA 3 برسد .

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ادامه مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید