پرسش بهترین راه اجرای نمای خشک خود را سنگ کنید؟ این را بیاموزید

طراحی نمای ساختمان به عنوان اولین گام برای شروع شاسی کشی نما می باشد چرا که ابعاد پیش آمدگیها یا انحنا های موجود در نمای ساختمان بایست توسط طراح نما مشخص شده و بر اساس آن شاسی کشی انجام شود. اما بر اساس عرف اشتباه موجود در اغلب استانها این طرح بعد از نقشه های مصوب و در روال اجرای اسکلت ساختمان تهیه می شود که در این حالت مجبوریم با هزینه بیشتر نسبت به نصب پلیت اتصال شاسی نما اقدام کنیم . به همین دلیل شاسی کشی نمای تر اغلب توسط پیمانکاران و به صورت تجربی انجام می شود. تذکر مهم :می توانید برای خرید آجر نمای نسوز به صفحه محصولات مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنم به ضابطه 714 مراجعه کرده و مطالعه نمایید . چرا که در زمان اجرای اسکلت ساختمان می توان با توجه به طرح نما پلیتهایی را برای اتصال شاسی نما در تیر و ستون بتنی قرار داده و بعداً شاسی را به آنها متصل کرد. بر خلاف نماهای خشک که گفتیم شرکتهایی هستند که مسئولیت طراحی تا اجرای این نماها را برعهده گرفته و تقریباً در این نماها جای نگرانی نداریم، در نمای تر با توجه به مشخص نبودن وزن نما که یکی از آیتم های مهم در طراحی شاسی این نماهاست ، مهندسین طراح سازه به این بخش ورود نکرده و دتایل خاصی را همراه طرح نمای مصوب ارائه نمی کنند . This data has be en cre​ated  with behsaznama Con te nt Gener​at᠎or کلیک کنید Demoversion!

قیمت آجر نما خشک

با توجه به علاقه ی افراد به استفاده از نمای خشک و سوالات متعددی که برای کاربران کالاساخت مطرح شده است، کارشناسان ما بر آن شده اند تا مقاله جامعی به منظور معرفی کامل این روش و پاسخ دهی به اکثر سوالات شما عزیزان در این بخش از مقالات سایت کالاساخت ارائه دهند. از گذشته تا کنون، انتخاب بهترین و مناسب ترین نمای ساختمان همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. نکته : در حالت دوم توصیه می شود طرح مصوب نما قبل از دیوار چینی وجوه نمای ساختمان تهیه شود تا در انطباق با بازشوها ، تراسها و دیوارها باشد. جانمایی و فاصله این پلیتها بر اساس طرح مصوب نما تعیین می شود که بر اساس ضابطه 714 توصیه می شود این فاصله از 1.2 متر بیشتر نشود . همانطور که گفته شد در اینجا به مراحل اجرای شاسی کشی نمای تر می پردازیم . سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و… Th is data has been created with behsaznama Conte nt G​enerat or Dem​oversi on.

مقاوم شدن ساختمان در برابر لرزش. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله وهمچنین حس زیبایی شناسی و گرایش انسان به سمت زیبایی ، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های اجرای نمای خشک و مدرن در نماسازی از محورهای آن بوده است و موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما می باشد که البته سیستم های نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که به تفصیل در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. اگر بخواهیم نمایی را با ملات سیمان اجرا کنیم، چیدمان آجر و دوغابریزی و سفت شدن ملات، زمان زیادی را از ما میگیرند. کارگاههای درب و پنجره سازی چسب پلی اورتان به عنوان یک ابزار مهم و موثر در کارگاههای تولیدی درب و پنجرههای دوجداره مورد استقبال تولیدکنندگان و صنعتگران زیادی قرار گرفته است. This has be en g​en erat​ed by behsaznama Content​ Gener ator DEMO!

چرا که وجود یک طرح بسیار می تواند در اجرای بهتر نما به ما کمک کند. طرح مصوب نما توسط مهندس طراح معماری دارای صلاحیت طراحی شده و به کمیسیون نما ارائه می شود . علاوه نفع 0 این اجرای سیمان کاری کف و سیمان کاری دیوار خانه نیز از دیگر هدیه ارائه شده توسط سیمان کاران است که تقریبا پشه ساختن هر بنایی کاربرد دارد. برای آب بندی مناسب نیاز به کنترل مداوم دارد. مطابق با ضوابط معماری و شهرسازی در هر استان برخی ساختمانها نیاز به تهیه طرح نمای مصوب دارند که لازم است نمای ساختمان بر اساس طرحی که در کمیسیون نما مصوب شده است اجرا شود در غیر این صورت در زمان دریافت پایانکار احتمالاً مشمول جرائم سنگین یا شاید تخریب خواهند شد. اما توصیه می شود در سایر ساختمان هایی که تهیه طرح مصوب نما برای آنها الزامی نمی باشد نیز اقدام به طراحی نما نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید