هیاهوی جدید درباره قیمت آجر نما خشک

برخی از افراد مقاومت سرامیک خشک را با برخی از سخت ترین مواد معدنی مقایسه می کنند. هماهنگی رفتاری مصالح در برابر تغییرات دمایی توسط افراد متخصص مورد بررسی قرار میگیرد. نمای خشک به عنوان سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است این مدل میتواند در بازسازی آپارتمان ها بسیار موثر عمل کنید. این موضوع باعث می شود حجم هواسازی مصنوعی مورد نیاز ساختمان کاهش یابد و اجرای نمای سرامیک خشک ذخیره انرژی را در گرما و سرما تضمین می کند. ۲- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. ۱- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند .

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

برای رفع این شوره میتوان از مواد نانو استفاده کرد یا با آب فشار قوی می توان آن را تمیز نمود به شرط آنکه سطح روی آجر، سریع خشک گردد. استفاده از درپوش های ویژه در Face cape و نبود این درپوش ها در Full Frameless از بارزترین موارد تفاوت بین دو سیستم نمای کرتین وال است. به علت استفاده از آلومینیوم ، سازه نسبت به روش ثابت سبک تر بوده و عملکرد بهتری در مقابل انقباض و انبساط دارد. نهایتاً ورقهای آلومینیوم کامپوزیت بهوسیله اتصالاتی آلومینیومی U شکل (موسوم به بچه ناودانی) که در داخل لامل های آلومینیومی قرار میگیرند، بر روی لامل ها نصب میگردند. متشکل از دولایه ورق آلومینیوم ، هسته داخلی که از جنس پلیاتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین ( ورق را در برابر تابش و بارش اسیدی مقاوم می سازد) می باشد. پین فلزی ضد رنگ می باشند ، درون ناودان اصلی قرار می گیرند. جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما، فاصله درزهای بین ورقها را با تسمهای از جنس ورق یا چسبهای پلی اورتان یا چسب و لاستیک سیلیکونی پر میکنند. در بازسازی نمای ساختمان با فایبر سمنت برد ابتدا فواصل مشخصی از نما جهت دسترسی به سازه بصورت سطحی برداشته می شود تا قسمتهای کوچکی از سازه نمایان گردد.

نمای خشک چیست

یکی از مهمترین علل رواج نما کامپوزیت شکلپذیر بودن مصالح آن هست به صورتی که تا ۱۳۵ درجه قابلیت تا شدن دارد. اجرای نمای کامپوزیت نیازمند گروه حرفهای اجرایی است چراکه نصب ورقهای کامپوزیت مهمترین اصل در نمای آلومینیومی است. تنوع بالای رنگی ورقهای کامپوزیت آلومینیومی دست طراحان و کارفرمایان را در انتخاب رنگ کاملاً باز گذاشته است. البته طی سالهای اخیر به غیر از ملات شن و سیمان از ریل های فلزی نیز استفاده میکنند استفاده از ریل های فلزی هزینه نسبتاً زیادی برای شما به همراه دارد ولی سرعت اجرا را بالا می برد به انضمام آن که باعث یک دست شدن اجرا می گردد. نکته: قبل از شستشوی نمای سنگی باید در نظر داشته باشیم که احتمال شل بودن و لق بودن سنگ نمای ساختمان وجود دارد که قبل از اقدام به شستشوی نمای سنگی میبایست آنهارا توسط پیچ و رولپلک نما تثبیت کنیم تا هنگام شستشو فشار آب خروجی نازل باعث ریزش سنگ ها نشود. در صورتی که نماهای دوغابی 10 تا 15 سال طول عمر دارد. که در صورت نصب صحیح ورقهای آلومینیومی میتوان از این ویژگی در جهت رعایت کردن قوانین مصوب نظاممهندسی و ساختوساز استفاده کرد.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

عمر این سرامیک طولانی است و دوام بالایی دارد و در صورتی که یک قسمت از آن خراب شد نیازی به تعویض تمام سرامیک ها نیست و می توان فقط عپهمان قسمت را تعویض و بجای آن یک سرامیک سالم جایگزین کرد. هزینه شستشو برای نمای کامپوزیتی و از متری ۱۰ الی ۲۰ هزار تومان می باشد. هر اندازه که میزان سطوح بازشو بیشتر شود میزان مصرف مصالح زیرسازی برای هر متر مربع افزایش یافته و در نتیجه هزینه تمام شده نما بیشتر می شود. ازآنجاکه ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بر روی یکلایه زیر سازd (آهنی یا چکمهای) نصب میشوند، یکلایه هوا بین بدنه اصلی ساختمان و نما قرار میگیرد که همین مسئله باعث میشود ساختمان با هزینه کمی عایق صوتی شود. رایمند تجارت با توجه به ویژگیها و کاربردهای فراوان چسب پلی اورتان در صنعت مبل سازی، صنایع خودرو، صحافی، تولید کفش، عایق سازی حرارتی، ساختمان و غیره برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به عرضه انواع چسب پلی اورتان با کیفیت بالا و قیمت مناسب کرده است. با انجام این عملیات فاصله معینی میان نمای خشک و عایق حرارتی به وجود خواهد آمد. C ontent h᠎as been gener at​ed  by behsaznama​ Con​tent Gener ator Dem ov ersi on !

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ادامه مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید