همه چیز درباره انواع نمای خشک

اجرای نما ساختمان در انواع سبک های اجرایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی تخصص ماست. اجرای نما ساختمان با استفاده از مصالح مختلفی همچون سنگ، سیمان، شیشه، چوب، آجر و کاهگل صورت میگیرد. بست و پینها در ابعاد و انواع مختلفی موجود هستند. یکی ازمزیت های HPL قابلیت ارتجاع و چگالی کم است، که از انواع نمای خشک ایمن در برابر زلزله به شمار می رود. زمانی که برای تعبیه سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات ماسه سیمان از پیچ و مهره های مخصوص استفاده شود، اجرای نما به صورت خشک است. قیمت اجرای نمای سازه های ساختمانی بر اساس هر مترمربع تعیین میشود. قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. معمولا سنگهایی که در نمای خشک استفاده میشوند، ضخیمتر از سنگهای نمای سنتی هستند، چون اگر از سنگهای نازکی برای این کار استفاده شود، در هنگام سوراخ کردن (برای پیچ و مهره) ترک خواهند خورد. دوغاب ملات ماسه سیمان میتوان موجب کثیف شدن ظاهر نما شود که این البته در حین پیشرفت کار توسط نیروی اجرایی پاک میشود. تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده است.

شرکت اجرای نمای خشک

Th is  da᠎ta w᠎as c᠎re at​ed ​with the  help ​of behsaznama  Content G᠎enerat᠎or DE MO!

اجراي نما بدون داربست احتیاج به نیروی متخصص داشته و هزینه بالاتری نیز خواهد داشت. مشتریان عزیز میتوانند با خیال آسوده پروژههای ساختمانی خود را به متخصصین کارووین بسپارند. مراحل کار به این صورت است که ابتدا یک عایق حرارتی را با چسب به دیوار وصل میکنند. حتی در صورت خرابی و نقص ناشی از حوادث غیر قابل پیش بینی، تعویض قطعات و ترمیم نما به راحتی امکان پذیر می باشد. بر اساس نحوه ی نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیر نمایان Invisible تقسیم می کنند. سیستم های نمای خشک مشهود به آن دسته از سیستم های نصب نمای خشک اطلاق می شود که قسمتی از بست های مورد استفاده جهت نگهداشتن سرامیک ، از بیرون قابل مشاهده هستند. نمای سرامیک خشک برای ساختمان های با کاربردی های مختلف نظیر تجاری، اداری، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان، پایانه ها و ایستگاه های مترو و… به عنوان مثال، از نبشی برای زیر سازی نماهای رومی و کلاسیک که با سنگ اجرا میشود، استفاده میگردد. به عنوان مثال، سنگ از جمله مصالح اصلی در اجرای نمای رومی است.  This artic le has been done ​by behsaznama C᠎ontent G en erator D emover​si on.

اجرای نمای ویژه ساختمان و انواع پارتیشن اداری از جمله فعالیت های آرمن می باشد. رگلاز هر کدام از نل های سرامیکی و یا تعویض آن ها به راحتی قابل انجام می باشد. ریسمانکشی با کمک به اصلاح فرورفتگیها و برجستگیهای موجود در نما، به تراز شدن نما کمک میکند. به عنوان مثال، در نماهای سیمانی از رابیتس استفاده میشود؛ هنگام استفاده از رابیتس، میلگرد هم نیاز میشود. در این روش سوراخهایی در پشت سرامیک به کمک مته ایجاد میشود پس از ایجاد سوراخها در انتهای آنها قطعات نصب یا کلیپس ها به سرامیک پیچ شده و سپس اسلب سرامیک را بر روی نما سوار میکند. زیرسازی یا شاسی کشی: ایجاد بستری مناسب و سطحی صاف برای اجرای نمای مورد نظر در سازه ساختمانی. در اجرای برخی از نماهای برجسته، از پروفیل های فلزی (با ابعاد 40×40، 60×40 و 80×40) به عنوان زیرسازی استفاده میشود. این شیدرها در سایزهای مختلف بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان قابل اجرا می باشد. طراحی نما: توسط مهندس معمار انجام میشود و نقش مهمی در چشم انداز ظاهری یک سازه ساختمانی دارد.

فیلم اجرای نمای خشک

طراحی مهندسی و کاهش پرت مصالح با توجه به طراحی فنی و مهندسی دقیق نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاک های مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت اجرا باقی خواهد گذارد. همانطور که گفته شد، زیرسازی مجموعه عملیاتی است که طی آن بستری مناسب و سطحی صاف برای اجرای نما مورد نظر در سازه ساختمانی ایجاد میشود. جهت اجرای تخصصی نما در تهران و سایر نقاط ایران با بهترین کیفیت، با شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید. در روند تهیه آجر، پس از خشک شدن خشتها، آنها را در کورهای میچینند. 6. این روش جهت جلوگیری از هدر رفتن آب بسیار مناسب است چرا که به صورت خشک اجرا میگردد. به همین علت نمای کامپوزیت یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی می باشد. از آن جایی که سیستم نمای خشک به صورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجرا است و نیاز به برداشتن سطح دیوار موجود، نیست، اجرای این سیستم هیچ نوع ضایعات یا زباله ی ساختمانی ایجاد نمی کند و مزاجمتی از نوع آلودگی صوتی برای دیگران ندارد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مطالب بشتر ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید