همه نمای ساختمان را دوست دارند

5- نوع کاشی یا سرامیک خود را اعلام کنید تا موارد خوش قیمت برای شما معرفی و ارائه شود و از بین آنها یکی را انتخاب نمایید. نحوه انتخاب بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کار چندان سختی نیست. از دیر باز برای نصب کاشی و سرامیک از ملات که مخلوط آب و سیمان بود استفاده می شد اما با ظهور تکنولوژی های جدید، چسب ها جایگزین ملات سیمان گردید. امروزه پوشش دیواره ها با موادی از قبیل گچ، سیمان سفید، سیمان سیاه، سرامیک، ام دی اف و سنگ برای زیباسازی نمای ساختمان و زیباسازی شهر بسیار استفاده می کنند. در سیستم های نمای خشک مشهود یا نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند. با پیدایش سیستم نمای خشک، استقبال بسیار زیادی از این نوع سیستم اجرای نما به عمل آمد چراکه در این سیستم امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بالا در طرح و جنس و رنگ فراهم شد و اجرای این روش بسیار سهل تر از روش های سنتی اجرای نما بود. از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. A rt​icle was cre ated ᠎by behsaznama Content Gene᠎rato r DEMO᠎.

مجری نمای سرامیک خشک

البته این موضوع درباره ی سایر مصالح نوین رویه ساختمانی از جمله HPL، کورین و ترمووود هم صدق می کند. محفظه خالی هم مانند عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی، آلودگی های صوتی و سایر مزاحمت ها عمل می کند. به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد. این نمونه از نما که به عنوان پانل سیمانی از نوع الیاف دار نیز شناخته می شود می تواند در شکل ها و طرح های گوناگون مورد استفاده باشد و به صورت هوا خشک تولید و در دسترس نماکاران قرار می گیرد. در ادامه در مورد انواع روش های سرامیک کاری صحبت می کنیم. سلام طرح هایی که برای در این وبلاگ بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی قرار دادین همه جزء گالری کارهای انجام شده خودتون هستن ؟ مواد شوینده ی نامناسب یکی از قاتلان اصلی طرح و رنگ کاشی و سرامیک است. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید.

خصوصیت اصلی این سرامیک فرج و خلل بسیار پایین است، چرا که این ویژگی سطح استحکام ساختمان را بالاتر می برد. برای نصب سیستم نمای خشک نیاز به کارگر حرفه ای نیست چرا که نصب آجر و ریلها در این سیستم، به صورت مکانیکی است بنابراین در نصب آن دغدغه ی خاصی وجود نخواهد داشت و خبری از دستمزدهای بسیار گزاف نیست. به دلیل استفاده از عایق حرارتی در سیستم نمای خشک می توان اعلام کرد که این نما جلوی اتلاف انرژی ساختمان را گرفته و باعث کاهش هزینه ها می شود. سرامیک ها را اغلب با دیوار های آشپزخانه و ظروف سرامیکی میشناسیم اما بهتر است بدانید موارد استفاده از سرامیک فراتر از آن است. اما سرامیک ها را هم می توان برای دیوار و هم می توان برای کف استفاده کرد اما به دلیل استحکامی و دوامی که دارد بیشتر برای کف استفاده می شود. یا مثلا برای سرویس بهداشتی نباید از رنگ تیره استفاده کرد زیرا رطوبت زیادی دارد و ممکن است لکه هایی در کف آن ایجاد شود و در صورت تیره بودن سرامیک این لکه ها نمایان تر می شوند.

سرامیک خشک چیست

امروزه کاشی در صنعت ساختمان در کاشی دیوار حمام و دستشویی و کاشی بین کابینتی استفاده میشود و با توجه به تمیزی آسان و همچنین بهداشتی بودن محیط میتوان از کاشی در محیط هایی با خطر آلودگی بالا مانند مراکز درمانی از انواع کاشی استفاده کرد. توجه به این مهم بسیار ضروری است که نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد . معمولا مهندسان و نماکاران از این نوع مصالح در نمای ساختمان، دیوارهای داخلی و خارجی، کف و سقف استفاده میکنند. در ابتدای راه، در دهه 1930 و در کشور آمریکا از این نمونه نما استفاده شد.

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

​A rtic le has been c᠎reat ed wi​th t​he he᠎lp  of ᠎behsaznama  Content Ge​nerato᠎r ​DEMO.

تمیزکردن سرامیک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نما بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید