همه رنگ سرامیک را دوست دارند

سرامیک هایی که برای ساختمان های بزرگی مانند مجتمع های مسکونی و تجاری استفاده می شوند باید مقاومت و کیفیت بالایی داشته باشند ولی در عین حال سبک هم باشند. گیرند و تنوع در قرار گیری آنها تابع عوامل داخلی چون بزرگی ساختمان، عریض بودن آن و یا عوامل اقلیمی چون جهت قرارگیری و محل قرارگیری است. یکی از عوامل ضروری درهویت نما تعیین محدوده نما است. اینگونه رنگ علاوه بر اینکه روشن است و فضا را بزرگ نشان میدهد، برخلاف رنگ سفید، آلودگیها را کمتر نشان داده و برای فضاهایی که رفتوآمد زیادی دارند و امکان تمیز کردن مداوم وجود ندارد، بسیار مناسب است. برتری دیگر استفاده از شیشه در بین قالب های فلزی علاوه بر زیبایی، تأمین نور در روز است. نمونههای معمول آن سفال، ظروف چینی و آجر است. در نتیجه سعی کنید اگر کاشی و سرامیک برای محیط های مرطوب تهیه میکنید حتما درجه جذب آب آن را چک کنید که در کمترین مقدار باشد. همچنین استفاده از شیشههای رنگی در ساختمانها تاثیرات روانشناختی مثبتی بر روی افراد دارد و باعث می شود انرژی خورشید به مقدار زیاد در ساختمان ذخیره نشود و در فصلهای گرم این ویژگی بسیار مفید خواهد بود.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

This was generated with behsaznama Conte᠎nt Gen erat or​ Demover sion​.

نصاب نمای سرامیک خشک

سرامیک خشک در برابر آتش سوزی بسیار مقاوم بوده و نمی سوزد. با توجه به آنکه در اجرای این نوع نما از ملات استفاده نشده و بهجای آن از چهارچوبهای آلومینیومی استفاده میکنند، امکان اجرای آن روی برجهای بسیار بلند هم وجود دارد. تولید صنعتی مصالح مصرفی با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما اعم از پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، قطعا امکان خطای انسانی در بخش های مختلف اعم از درصد اختلاط ملات و … معمولا” پانل های عایق مورد استفاده در این نوع سیستم ها ضخامتی بین ۲٫۵ الی ۸ سانتیمتر داشته و مستقیما” بر روی جداره خارجی سازه توسط چسب و یا اجزای مکانیکی نصب می شود. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره بهترین مارک شیرآلات خارجی را بخوانید. نمای کامپوزیت به علت سطح صاف و صیقلی بودن معمولا به عنوان پوشش خارجی ساختمان های تجاری و اداری مورد استفاده قرار میگیرد.در برخی از این ساختمانها که در شهر های صنعتی قراردارند به علت باران های اسیدی و الودگی هوا و دود و چربی به سرعت بر روی سطح نمای کامپوزیت می نشیند و در صورتی که به موقع اقدام به شستشوی نما نکنیم رسوب به خورد کامپوزیت رفته و دیگر قابل پاک شدن نمیباشد.

متریال نمای خشک

​Th is ᠎po᠎st h as ​been c re at ed ᠎by behsaznama᠎ C​on​tent Generat or Dem ov​er sion .

نحوه نصب نمای خشک

صفحه های سرامیکی، قطعات پیش ساخته ای هستند که در انواع طرح و رنگ، تولید و به بازار عرضه می شوند و طراحان و سازندگان عزیز بر حسب سلیقه خود می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. بنابراین شما باید به خوبی دقت داشته باشید که بهترین مجری را برای نصب نمای خشک انتخاب کنید. در یک میدان یا چهارراه هماهنگی کنجهای ساختمان هایی که در چهار طرف آن قرار گرفته است می تواند در نمای شهری تاثیر زیبایی داشته باشد. استفاده از شستشوی نما است تا زیبایی و جذابیت را به ساختمان بازگرداند. اختراع کاشی و سرامیک به شکل امروزی اش جلوه و زیبایی خاصی به طراحی ها و دکوراسیون منزل بخشیده است. رنگ سرامیک کف پذیرایی باید با دکوراسیون خانه تناسب خاصی داشته باشد و به راحتی با هر چیدمانی هماهنگ شود. اتصالات را نیز به تناسب پروژه می­توان تغییر داد و ضخامت­ های مختلفی از آن را استفاده کرد. نمای ساختمان باید بهدنبال خلق یک کلیت هماهنگ بهوسیله تناسب خوب پنجره ها، بازشوهای در، سایبان و محدوده سقفها، سازه عمودی و افقی، مصالح، رنگ، عناصر تزیینی و… جداسازی عناصر افقی و عمودی تاثیر کلی در نما دارد.

انواع نمای سرامیک خشک

در و پنجره و نعل درگاهها تاثیر خاصی در نما میگذارند. مصالح نما در رنگ، شکل، زبری و خشنی نما تاثیر می گذارد. عناصر اصلی نما مثل پنجره، در، سطوح و محدوده پایانی سقف و غیره در شکل، رنگ، و مصالحشان با یکدیگر اختلاف دارند. محدوده پایانی ساختمان باید معنای اتمام ساختمان را با خود داشته باشد و طبقه همکف ساختمان را با خود داشته باشد و طبقه همکف ساختمان باید مفهوم نشستن ساختمان بر زمین را برساند. محدوده های افقی ساختمان عبارتند از نقطه اتصال به آسمان ( محدوده پایانی ساختمان) نقطه اتصال به زمین (محل نشستن ساختمان بر زمین) و پوشش ساختمان مثل بام و شیروانی. خط پایانی افقی ساختمانی چگونه است و مرز ساختمان در آسمان به چه شکل است؟ یکی از مزایای مهم نماشویی ترمیم سنگ نمای ساختمان است که ترک خورده ویا در طول سالها از بین رفته است. ریزش سنگ های نما و از بین رفتن کیفیت ان است زیرا الودگی هوا.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با منبع وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید