هشت نکته برای استفاده از نمای ساختمان برای رها کردن رقابت خود در غبار

نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و . عضو هیئت مدیره گروه شرکتهای تانیش، یکی از برندهای معتبر سرامیک ترکیه از تمایل سرمایه گذاری این شرکت در بخش صنعت سرامیک ایران خبر داد. حال که با ترکیبات رنگ سرامیکی آشنا شدید نگاهی بر موارد کاربرد آن را می بینمیم که در اطرافمان به وفور وجود داشته و دارند. سرامیکی که در سرویس بهداشتی نصب میشود بهتر است دارای لعاب باشد تا به مرور زمان و در اثر شتسشو زیاد کیفیت و رنگ خود را از دست ندهد. برای تهیه کاشی و سرامیک پروژههای ساختمانی خود سعی کنید در کنار کیفیت به قیمت نیز توجه داشته باشید. همچنین، قیمت اجرای نمای خشک آجری نسبت به قیمت اجرای نمای سنگ خشک و متریالهای دیگر مناسبتر است. اگر میخواهید بهتر بدانید که نمای خشک ساختمان چیست، انواع نمای خشک را بشناسید و با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان آشنا شوید، با مجله خدمت از ما همراه باشید. علاوه بر آن، باد در ارتفاعات میتواند به سازه آسیب بزند، استحکام نمای آن را کاهش دهد و حتی باعث سقوط آن شود.

مزایای نمای سرامیک خشک

C ontent h as ​be​en g en᠎er ated with the  help of behsaznama Con​tent  Gener ator  D emover᠎si on᠎!

نوسانات نمای ساختمان

اگر چنانچه تمایل دارید از این نوع سرامیک برای نمای ساختمان های خود استفاده کنید، با ما در کاشیران همراه باشید. اجرای نمای خشک آجری هم مانند سایر مصالح بدون ملات، و با استفاده از پیچ، مهره و سایر اتصالات روی ساختمان انجام میشود. اتصالات و چهارچوب نگهدارنده نیز نقش مهمی در تجهیزات نما خشک دارد. در شهرهای توریستی بیشتر مسافران در طول روز در حال تفریح و گشتوگذار هستند که شب به هتل برمیگردد. مسافران و گردشگران قبل از اینکه هتلی را رزرو کنند و قبل از اینکه وارد هتل شوند و کیفیت خدمات آن را بررسی کنند، از بیرون ساختمان هتل را موردبررسی قرار میدهند، بنابراین یک نمای عالی میتواند باعث شود که مشتری برای سکونت در آن هتل زیبا رغبت پیدا کند. کاشیهای سرامیکی در مقایسه با مواد دیگری که برای پوشش کف و دیوار استفاده میشوند، طول عمر بسیار بالاتری دارند. نمای خشک آجری نسبت به بسیاری مصالح نیز وزن کمتری دارد و بسیار راحت نصب میشود. هدف این افراد از طراحی و اجرای نمای خشک سنگ افزایش مقاومت نمای ساختمان در برابر بادهای شدید بود. در حقیقت انقباض و انبساطی که در کاشی به دلیل نوسانات دمایی ایجاد می شود باعث تغییر حجم آن می شود. ᠎This art​icle was g​enerated with G SA Conte᠎nt Genera​tor DEMO.

با گذشت زمان و ایجاد شرکتهای نمای خشک، اجرای انواع نمای خشک مانند نمای خشک آجری در ایران نیز زواج پیدا کرده است. با ترکیب Essenziale با سنگ تراشخورده تیره، تضادهای جالب تاریک- روشن ایجاد می شود. این از رس و مخلوطی از سایر مواد معدنی ساخته شده است و سرامیک به شکل نهایی آن در هنگام شلیک در دماهای بسیار بالا می رسد. از این نما به دلیل بازتاب شدید نور در مکان های شلوغ استفاده نمی شود. در اجرای نمای خشک آجری، سنگی یا سرامیکی، متریال نما توسط زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات روی سازه اصلی نصب میشود. عایق حرارتی که در مورد آن توضیحاتی دادیم نیز میتواند از تجهیزات نما خشک محسوب شود. این عایق به صورت مکانیکی و مستقل بین سازه و نما نصب میشود. در این روش سنتی، امکان عایق کاری وجود ندارد. شرکتهای نمای خشک در نحوه اجرای نمای خشک ساختمان از تجهیزات خاصی استفاده میکنند. نمای خشک آجری یکی از محبوبترین گزینهها برای اجرای نمای خشک ساختمان و در شرکتهای نمای خشک است.

کارخانه سرامیک

در دی ماه ۱۴۰۱، شاخص فروش شرکت­ های صنعتی بورسی نسبت به ماه مشابه سال قبل با افزایش ۵/۱۳ درصدی مواجه شده است. وزن نما در اجرای نمای خشک نسبت به روش سنتی بسیار سبکتر است. به دلیل مزایای نمای خشک ساختمان، متقاضیان اجرای نمای خشک ساختمان و خصوصا نمای خشک آجری نسبت به نماهای قدیمیتر بیشتر شدهاند. نمای خشک ساختمان چیست؟ در واقع، نمای سرامیک خشک با استفاده از تعدادی بست، چهارچوب و یا دیگر موارد مشابه بر روی یکدیگر قرار گرفته و در نهایت، شکل کلی نما را شکل خواهند داد. کاشی در دو نوع سرامیکی و چینی تولید می شود که هر کدام متناسب با مکانی است و با توجه به ویژگیهای که دراند مورد استفاده قرار میگیرند. برای تغییر ماهیت شکنندگی مواد سرامیکی نمیتوان کار زیادی انجام داد، اما میتوان انرژی مورد نیاز برای وقوع شکست را افزایش داد (یعنی سفتی ماده را افزایش داد). هزینه شستشو برای نمای شیشه ای و سرامیکی گرانیتی و اج پی ال از متری ۵ الی ۱۵ هزار تومان می ادامه مطلب باشد. شستشو نما بصورت دستی ( نماشویی با طناب ) مخصوص شستن نماها و شستن سطوح صیغلی و درخشان مانند نماهای فریم لس ( شیشه ای ) ،نمای کرتین وال ،نمای کامپوزیت ،نمای اچ پی ال و …

دیدگاهتان را بنویسید