هشت روش‌های ساده ای که متخصصان برای تبلیغ نمای ساختمان استفاده می‌کنند

یکی از انواع چیدمان دکوراسیون کف به همراه رنگ مشکی، سرامیک کف بهصورت شطرنجی است. به عنوان مثال اگر دوست دارید نمای شما از یکنواختی و یکدستی بالایی برخوردار باشد نمای سرامیک می تواند انتخاب بهتری باشد چون سنگ ها به دلیل طبیعی بودن دارای یکنواختی در رنگ نیستند. کاشی هاي پرسلانی بدلیل جذب آب بسیار پایین و فرایند تولید خاص و منحصربهفرد از استحکام بالایی برخوردار بوده و به نوعی میتوان آنها را سنگ مصنوعی نامید. کاشی را در ابعاد و اندازه های گوناگون تولید می کنند. نکته: لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای رویه ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. بنابراین در کاشی های مات یا پولیش نخورده سطح کاملاً خارجی نفوذ ناپذیر است و کمتر لک میگیرد. از مزایای نمای خشک وزن کمتر و مقاومت بالا است. اجرای نمای خشک باعث می شود تا از تابش مستقیم آفتاب و قطرات باران به دیوار اصلی ساختمان جلوگیری شود. به بیان دیگر بهره بردن از ویژگیهای مثبت این مصالح ساختمانی علاوه بر حساسیت در انتخاب آن، منوط به اجرای اصولی آن نیز است. روش اجرای نمای خشک، سیستمی خود ایستا و مکانیکی است و بدون به کار بردن ملات و دوغاب و در واقع به روش خشکه چینی انجام می شود.

متریال نمای خشک

به این ترتیب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، فایبر سمنت برد، HPL و … نمای آجری، نمای کرتین وال، نمای خشک سرامیک، نمای آلومینیوم کامپوزیت و نمای سنگ از نمونه های مختلف نمای خشک ساختمان به حساب می آیند. اکنون بازارهای صادراتی ما کشورهایی هستند که برای بازگشت پول به مبادلات بینالمللی بانکی نیاز نباشد که شامل کشورهای ارمنستان، آذربایجان افغانستان و عراق میشوند که اگر روابط بانکی ما با دنیا دوباره برقرار شود و بخش بازاریابی خارجی بتوانند راه را برای حضور در بازارهای هدف باز کنند میتوانیم از این رکود عبور کنیم. فضایی که بین لایه عایق حرارتی و لایه رویی نما وجود دارد و اصطلاحا به آن فضای تهویه نیز می گویند حکم لایه ضد رطوبتی را داشته و مانع از انتقال رطوبت به بدنه ساختمان می شود. توجه کنید که لایه عایق حرارتی با چسب و همینطور اتصالات مکانیکی به صورت جداگانه به بدنه ساختمان اتصال پیدا می کند.

در ادامه اصول اولیه و مواردی که باید در هنگام طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک باید به آن دقت کنید را بررسی خواهیم کرد. در طراحی و ساخت نمای یک ساختمان، بحث نما مجموعه ها بسیار پراهمیت است. که بسیار کاربردی و جوابگو در نماشویی و شستشو انواع سطوح می باشند.این دو مواد شامل سیلیس و دیسکیلیر می باشد که هر کدام در انواع سطوح و جنس های مختلف کاربرد دارند. و زمان بیشتری برای پاکیزگی تلف میشود.به این دلیل که در نماشویی کامپوزیت تمام سطح نما باید بادست شستشو گردد همین باعث اتلاف وقت میشود این روش را با اسفنج و تی و مواد شوینده انجام میدهیم.و در آخر کل سطح را دستمال میکشیم تا به براقیت برسیم. فریم نگهدارنده: برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده میشود که مهمترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیروهای وارده داشته باشد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه 80 شمسی توسط مجموعه رونین پارس در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملاً مهندسی با انواع روش های ده گانه خویش طراحی و اجرا می نماید.

سرامیک نانوتیس

این چهار موردی که اشاره شد مهمترین برگ خریدهایی هست که باید در طراحی و اجرای نمای ساختمان هتل رعایت شود. توجه داشته باشید که در اجرای نمای خشک ساختمان، فاصله کمی بین دیوارها و نما وجود دارد. اجازه دهید قبل از اینکه شروع به توضیحات تخصصی تری نمایید کمی در خصوص نما در ساختمان اطلاعات کسب کنیم. با اینکه اکثر ما ترجیح می دهیم از انجام آن شانه خالی کنیم؛ بهتر است به خاطر داشته باشیم تمیز بودن آن تاثیر شگرفی بر تمام فضای خانه دارد و حس تمیزی و آرامش را در محیط جاری می کند.راه های زیادی برای تمیز کردن کاشی های سرامیکی وجود دارد. به طور کلی نمای خشک بهتر از ملاتی است اما این موضوع به شرایط پروژه نیز بستگی دارد. به طور کلی انواع مختلفی از متریال ها را می توان با کمک روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به دیتیل اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. از جمله نماهایی هستند که پرطرفدار هستند اما به لحاظ مدرن بودن این نوع نماها باید در انتخاب مجری از میان شرکت های اجرای نمای خشک ساختمان دقت کرد. This artic᠎le h​as been creat​ed  by behsaznama᠎ Content G en​erat or Demoversion!

دیدگاهتان را بنویسید