هشت توضیح چرا داشتن عالی اجرای نمای خشک سرامیک آیا کافی

ولی از طرفی اگر بخواهیم این روش را با دیگر روش های اجرایی مقایسه کنیم باید بگوییم که استفاده از این روش باعث افزایش سرعت اجرا می شود. برای استفاده کردن از این روش ابتدا باید پلاستر سیمانی روی دیوار انجام شود سپس در قسمت پشت آجر چسب پهن شود به نحوی که همه جای قسمت پشت آجر را چسب فرا گرفته باشد. از دیگر معایب استفاده کردن از این روش، افزایش نخاله ها و ضایعات ساختمانی است. این کار علاوه بر زیباتر کردن نما، نوعی عایق برای صفحات کامپوزیت است و از ورود آب به زیر صفحات جلوگیری میکند. قیمت نمای خشک سرامیک بستگی به به نوع نمایی است که انتخاب می کنید. انواع سرامیک خشک نما که با عنوان نمای پرچلین نیز شناخته میشود، یکی از جدیدترین و مدرنترین سبکهای اجرای نما در جهان است. شیدر دوکی آلومینیومی، با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف، کمک شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده است. با تکمیل شدن خط افقی و تراز مورد نیاز جهت شاسی کشی، پروفیلهای افقی و عمودی را با توجه به نقشه اجرایی مورد نظر، نصب و جوشکاری می نمایند و پس از آن، در صورت نیاز به نصب توری رابیتس، زیرسازی آن (بطور معمول به کمک میلگرد) انجام شده و توری های رابیتس را توسط سیم های مفتولی گالوانیزه به آن شاسی کشی خواهند بست. ᠎Post was g ener ated by behsaznama Con tent Gener​at or DEMO.

اجرای نمای خشک سرامیک

قسمت عمده و قابل توجه تاریخ معماری با ساخت نمای با وزن زیاد و سنگین مانند نمای گلی، کاهگلی ، نمای سنگی که توسط رومیان باستان احداث می شد و یا نمای آجری که امروزه بعنوان نمای سنتی شناخته می شود همراه بوده است . نمای تراکوتا یک نمای ساختمان زیبا وسنتی در حوزه اجرا و طراحی نمای ساختمان شناخته شده است و در حقیقت نوعی از نمای سفال است. نسبت به روی ظاهری زیبا تر را در نمای ساختمان دارا می باشد و نصب آن آسان است. همان طور که از نام این نما بر می آید، به صورت خشکه چینی اجرا شده و تفاوت اصلی آن با نماهای ملاتی در نحوه اتصال مصالح به بدنه سازه است. مصالح مورد استفاده در نمای خشک چیست؟ طراحی و ساختن نمای ساختمان با استفاده از آجر باعث می شود نما زیبایی فوق العاده ای به خود بگیرد. شاید از خودتان بپرسید که اجزای تشکیل دهنده این نمای امروزی چه چیزهایی هستند؟ اجزای سیستم نمای خشک چیست؟

متریال استفاده شده در اجرای نمای خشک سرامیک، همان گونه که از نام این نما پیداست؛ سرامیک است! همچنین برای ساختن نمای آجری باید از آجرهای مخصوص به این امر استفاده شود. وزن مواد آرایشی به کار برده شده در این سبک، ملایم است و هدف آن پوشاندن برخی اشکالات پوستی است. یکی از پرطرفدارترین نماهای ساختمانی نمای آجری است. اجرای نمای خشک سرامیک یکی از رایج ترین انواع نمای خشک ساختمان است که این روزها به طور شگفت انگیزی مورد استقبال قرار گرفته است. در اجرای نمای خشک یکی از مهمترین پارامترهایی که تعیین کننده قیمت می باشد نوع متریال استفاده شده در طراحی نما می باشد و عامل بعدی در قیت تمام شده نمای خشک ارتفاع ساختمان می باشد و نحوه اجرا می باشد . امروز اما از متریال مختلفی برای نمای خشک ساختمانها استفاده میشود. در اجرا و نصب نمای ساختمان سرامیک, روش خشک نسبت به روش ملات دار بسیار بهتر است. بعد پس افت مداخل گلچین پنجره بنه خود وسواس زیادی داشته باشید ، ممکن است هزینه پنجره با کیفیت اندک بالا باشد اما عایدی الش دیگر نیازی به منظور تعویض پنجره تو سالیان سنه ندارید و یک محیط مطمئن و عایق را برای شما به طرف ارمغان خواهد آورد و جمعناتمام انتظارات شما را از یک پنجره عایق غیراستاندارد استانداری عطیه برادر آورده خواهد کرد.

اجرای نمای خشک آجر

Th​is po st was done  by behsaznama  C ontent Gener at᠎or D​emover sion.

اجرای نمای خشک آجری

همچنین در اجرای نمای خشک باید شرایط و آب و هوا را مد نظر داشته باشید. برای استفاده از این روش نیاز به فرد ماهری است همچنین باید از چسبی که از نظر خصوصیات فنی با آجرهمخوانی داشته باشد استفاده شود. متداول ترین روش برای نصب سنگ تا به امروز، استفاده از ملات های سیمانی بوده است. این امر مستلزم بهترین شرکتهای اجرا کننده انواع نمای خشک می باشد تا با تجهیزات نما خشک و قیمت نمای خشک که مناسب است کار با کیفیتی به شما تحویل دهند . چسب در این روش همانند یک ماده الاستیک عمل می کند یعنی توانایی جذب حرکات ارتعاشی آجر و زیر سازی آن را دارد. در این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، ابتدا شاسی کشی فلزی زیر نمای ساختمان که شامل پروفیل ها و قوطی های فلزی است با رنگ ضدزنگ یا رنگ اپوکسی پوشش داده می شود. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا ۰٫۵ درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت ۵ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر استفاده کنید.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نما لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید