هر چیز شما نیازمند درباره بدانید اجرای نما و خیلی خجالت میکشیدمخجالت میکشیدم بپرسم

برای ساخت نما آجری بهترین گزینه آجرهایی هستند که برای این کار تولید شده اند. روش کار: همانطور که اشاره شد، روش چسبی و دوغابی برای سنگکاری به کار میروند. پیمانکار نما برای اجرای نمای کامپوزیت با توجه به نقشه های اجرایی، اقدام به انجام عملیات نصب که شامل زیرسازی، شاسی کشی، شیت بندی و مونتاژ پنل های آلومینیومی است مینماییم. 2- قبل از پیاده سازی کردن نمای آجری ابتدا باید عمل زنجاب کردن صورت گیرد تا از جذب آب ملات توسط آجر جلوگیری شود. البته برای سنگکاری نما و دیوار تنها از ملات دوغابی استفاده میشود. اگر در اجرای نمای ساختمان بیش از ۶۰ درصد شیشه استفاده شده باشد، آنرا نمای شیشهای میگویند. 6- برای ایجاد نمای ساختمان سنگی باید از سنگی استفاده شود که دربرابر یخزدگی و شرایط نامساعد جوی و محیطی مقاومت بالایی داشته باشد. در نمای امروزی و مدرن، بسیاری از طرحهای گذشته سادهسازی شده و طراحان سبک نماهای امروزی سعی مینمایند تا با استفاده از مشخصههای مدرن بتوانند یک طراحی هوشمندانهای را ایجاد نمایند. ۱- موجب ایجاد اتصالی پایدار و محکم بین نمای آجری و بدنه ساختمان می شود. قطعا یکی از رایجترین و شاید معتبرترین روشها برای اجرا کردن طراحی آجری هر نوع ساختمانی، روش خشکه چینی آجر است. This ᠎post w​as done ᠎with behsaznama Co​nt​ent Ge​ne​rator  DEMO​!

انواع روش های نمای خشک

در مقاله زیر قصد داریم درمورد نکات مهم در نماسازی ساختمان آجری توضیحاتی بدهیم؛ پس با ما همراه باشید. برای حفظ ایمنی و عدم سقوط نما در طی زمان می بایست از ماسه شسته در دوغاب پشت سنگ استفاده شده، از نخاله برای پر کردن فضای دوغاب پشت سنگ استفاده نشود و پشت سنگ تماماً باید با دوغاب سیمان پر شود. 4- در ساختن نماهای بتنی، سیمانی و /اجری باید از سیمان ضدسولفات استفاده شود تا از آسیب دیدگی و تخریب نما جلوگیری شود. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و … دانستن اینکه در نظر گرفتن نما براي ساختمان ها چه هدف یا اهدافی را دنبال می کند و چه عواملی در نوع و شیوه اجرایی این قبیل نما ها موثرند، لازم و ضروري است.

توجه-گرفتن راه‌ها به نمای خشک در ایران

البته هزینه اعلامشده بدون در نظر گرفتن عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی است. این روش هزینه ی بالاتری نسبت به روش فیکس دارد. میزان دستمزد در این نوع سنگکاری بستگی به پیچیدگی نقشه نما دارد. 7- قبل ازاجرای نما باید سطح زیرین آن آماده شود که این امر بستگی به نوع نمایی دارد که قرار است اجرا شود. در سطح کلان، هویت جامعه و در سطح شهرسازی بر روانشناسی ساکنانی که در داخل ساختمان می مانند تأثیر میگذارد. طراحی و اجرای نمای ساختمان تأثیر زیادی بر جریان هوا و نور در ساختمان و همچنین نحوه مقابله آن با شرایط محیطی خواهد داشت. 3- برای ساختن نمای ساختمان با آجر باید از آجرهای مخصوص به این کار استفاده شود. البته باید به این نکته در کنار ارزان قیمت بودن نقاشی ساختمان پلاستیک توجه داشته باشید که نمیتوان این روش را در تمامی بخش ها و تمامی سطوح استفاده نمود زیرا در صورتیکه چرک الود و کثیف شود امکان تمیز کردن آن وجود ندارد و یا به سختی انجام خواهد. 2. ورق های آلومینیوم کامپوزیت عابق صوت هستند.به دلیل وجود فضای خالی در پشت این ورق های امواج صوتی نمیتواند از آن های مجری نمای سرامیک خشک رد شود.

زیرا عواملی از جمله نوع، ابعاد، رنگ و نوع فرآیند تولید سنگ، در قیمتگذاری آن تأثیرگذارند. کاغذ دیواری در مقایسه با رنگ آمیزی گزینه بهتری برای ایجاد یک تم و فضای خاص در یک اتاق می باشد. دستمزد سنگکاری نما برای ارتفاع زیر 3 متر، برحسب متراژ محاسبه میشود. همین موضوع باعث اختلاف قیمت دستمزد این دو نوع سنگکاری میشود. این به این معناست که هرچه ارتفاع ساختمان یا سازه بیشتر باشد متراژ سطح نما بالا میرود و مدت زمان و تایم بیشتری را برای نظافت نما باید صرف کنیم.البته ارتفاع زیاد ساختمان نیاز به افراد باتجربه و ماهر دارد که شرکت آرین همت شهر توانایی انجام هرگونه خدمات در ساختمان های مرتفع را دارد. سرامیک های پرسلان از خاک رس تصفیه شده، ماسه خیلی ریز، پودر فلدسپار در دما و فشار بالا ساخته شدهاند. برای طراحی پلان باید درک درستی از نیاز مشتری و نحوه کاربری سازه برای طراح ایجاد شود تا بتواند محیطی با کارایی بالا و سرشار از رضایت برای کارفرما ایجاد کند. برای ایجاد نمای ساختمانی زیبا و با کیفیت باید براساس دستورالعمل های سازه ای و رعایت نکات معماری عمل کنیم.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

Con tent w​as g en᠎erated  by behsaznama  Content  Gene᠎ra​tor ᠎DE᠎MO.

دیدگاهتان را بنویسید