نیاز زمان اضافی؟ بیاموزید این ترفندهایی برای از بین بردن نمای ساختمان

به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. در یک میدان یا چهارراه هماهنگی کنجهای ساختمان هایی که در چهار طرف آن قرار گرفته است می تواند در نمای شهری تاثیر زیبایی داشته باشد. طراح میتواند نما را به عالیترین حد ترکیب معماری برساند و یا آنرا تا حد یک سطح بدون طراحی و فکر رها کند. اما هر لایه را سبک اجرا کنید تا به خوبی به سطح بچسبد. شستشوی شیشه معمولا هر 3 ماه یکبار انجام میشود. که می توانید برای انجام این کار به جهت کم تر شدن هزینه ها با شرکت های شستشوی نما قراردادی تنظیم کنید و در زمان های مشخص فرآِند نظافت نمای کامپوزیتی توسط شرکت مورد نظر انجام شود. نماها می توانند از نظر مصالح نیز با یکدیگر متفاوت باشند.

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

تناقض بین جنبه شهری و بیان فردی نما در صورتی میتواند از بین رود که ساختمان جزیی از شهر در نظر گرفته شود و ارتباطات آن با محیط اطراف چند جانبه باشد. نمای رو به کوچه و خیابان باید تابع عوامل همبستگی بین نماهای اطراف باشد. اگر ساختمان همسایه ای دارد ارتباط نمای ساختمان فعلی با نمای همسایه چگونه به پایان می رسد؟ اگر رنگ سبز را به عنوان رنگ مناسب کاشی دستشویی می پسندید، بهتر است بدانید که این رنگ از حالت کم رنگ تا پر رنگ برای طراحان بسیار جذاب است و حسی از طبیعت را ایجاد می کند. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد.

مزایای نمای سرامیک خشک

رنگ طوسی که پیشتر راجع به آن گفتیم، تنها در دکوراسیون فضاهای داخلی و طراحی محیط منازل مسکونی کاربرد ندارد و از طیف های متنوع این رنگ (از روشن تا تیره) می توان در فضاهای اداری هم استفاده کرد. نقش تنظیم کننده شرایط آب و هوایی فضاهای داخلی را خواهد داشت. برای بهینهسازی یا تنظیم خصوصیاتی از قبیل: سیالیت شیشه مذاب، خصوصیات نوری از جمله رنگ و شاخص شکست، پایداری حرارتی و مقاومت در برابر شوک گرمایی، میتوان خواص شیمیایی ترکیب را تغییر داد. شرکتهای سهامی خاص برای امور گوناگونی تشکیل میشوند که یکی از مهمترین آنها فعالیت در زمینه تولید کاشی و سرامیک و سفال است. ظرفیت بالای تولید محصولات با درجه کیفی در سطح استانداردهای جهانی، ایران را در شمار کشورهای معروف در این زمینه قرار داده است. تناسبات عناصر ساختمان لازم است با کل ابعاد ساختمان مطابقت داشته باشد. برای مثال در ساختمانهای کوتاه عریض، ابعاد عرضی غالب خواهد بود. اما در عین حال بر اساس ترکیبی از اجزا مختلف بر حسب عملکرد، ابعاد و مصالحشان شخصیت خاص خود را دارد. محدوده پایانی ساختمان باید معنای اتمام ساختمان را با خود داشته باشد و طبقه همکف ساختمان را با خود داشته باشد و طبقه همکف ساختمان باید مفهوم نشستن ساختمان بر زمین را برساند.

محدوده های افقی ساختمان عبارتند از نقطه اتصال به آسمان ( محدوده پایانی ساختمان) نقطه اتصال به زمین (محل نشستن ساختمان بر زمین) و پوشش ساختمان مثل بام و شیروانی. ناودانها، سایه بانها، پیش آمدگیهای سقف و بالکنها ایجاد سایه های خاصی بر روی نما میکنند. میتوان پنجره ها را در گروههای کوچکتر ترکیب شده که شکل مشخصی را ایجاد میکنند دسته بندی کرد. نکته بسیار مهم، از این دسته میتوان برای کاشی دیواری نیز استفاده کرد ولی عکس این قضیه درست نیست و توصیه نمیشود. نمای سرامیک خشک (dry ceramic facade) که یکی از جدید ترین و مدرن ترین نماهای ساختمان و تحولی عظیم در صنعت سازه و ساختمان می باشد، برای نخستین بار در سال 1970 در کشور ایالت متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. نمای خشک را می توان در برابر تنش های ناشی از باد، طوفان و زمین لرزه و همچنین در مقابل حریق مقاوم نمود. به دلیل اینکه سرامیک مثل کاشی تحت حرارت بالا تولید میشه در برابر آتش سوزی مقاوم است. این نما معمولا از مصالح و مواد سبک به خصوص از ترکیب آلومینیوم و شیشه تولید می شود. در ادمه خردایش مواد اولیه تبدیل به پودر (گرانول) میشود .  This data has been ᠎do᠎ne ​with behsaznama Content Generator᠎ D᠎emover᠎si᠎on.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجموعه ها ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید