نگاه کن مادر، می‌توانید واقعا یک کسب‌وکار با مصالح نمای خشک ساخت

برای ارتقا شغلی خود می توانید از دوره طراحی نما مجموعه معمار نما که تمامی این موارد در آن آموزش داده شده است، استفاده کنید. نور طبیعی، موجب نشاط و سرزندگی فضا می شود و همچنین می تواند عملکرد و سبک زندگی افراد حاضر در محیط را تحت تاثیر قرار دهد. چه برای تجارت و چه برای زندگی؟ اگر کارفرما هستید یا به عنوان طراح در این حوزه می خواهید فعالیت کنید، بدانید که چه مسیر پر پیچ و خمی در انتظار شما خواهد بود! اگر چه که مواضع نورگیری یک ساختمان، پیش از ساخت توسط نقشه های معماری مشخص می شود، اما درصد قابل توجهی از آن هم توسط طراح نما قابل تغییر است. نمای پرده ای متحرک: در این نوع نما قطعات آجر بصورت پیدا/پنهان های متحرک ( با قابلیت تغییر شکل/ابعاد/فاصله) و در محور مورد نظر طراح اجرا میشوند. 5. نمای خشک مورد استفاده بنا به نوع اتصال با بدنه ساختمان استحکام مییابد. جوشکاری باید به دقت از لحاظ استحکام و اتصال صحیح بررسی شود. بالکن ها بخشی از نماهای شمالی هستند که هم می توانند به لحاظ متریال قابلیت های بالای خود را نشان دهند و هم در هنگام نورپردازی می توانند آلترناتیو های مختلفی را بپذیرند.  A rtic​le h as be en gener ated with G SA᠎ Con te nt Gen​er at​or DEMO.

نصاب نمای خشک

متریال زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند، یعنی باعث خوردگی نشوند. در غیر این صورت ممکن است دچار خطاهای راهبردی شده و در انتخاب متریال و مصالح خود اشتباه کنید. گرم شدن هوا در فضای حائل نسبت به دمای محیط منجر به اثر دودکشی شده و تهویه مداوم در محفظه ایجاد می کند. اسکوپهای کششی نیز در دسته اسکوپهای پیش ساخته قرار گرفته و میتوان گفت همان اسکوپ پروانهای یا Z است؛ با این تفاوت که هر دو قطعه اسکوپ مقابل هم توسط یک قطعه پیچ بلند به یکدیگر مهار شده و امکان جدا شدن این قطعات وجود ندارد. از آن جایی که نمای هر سازه، پیشانی و صورت آن محسوب می شود و در کوتاه ترین نگاه کاربر کاملا به چشم می آید، طراحی و دیزاین اصولی آن بسیار حائز اهمیت است. طراحی نمای ساختمان درگذشته کار سخت و زمان بری بود، ولی امروزه به دلیل وجود روشهای اجرای نمای خشک که یک فناوری جدید در طراحی نما محسوب میشود، باعث گردید امکانات فوقالعادهای را در اختیار طراحان…

انواع روش های نمای خشک

اين نماها ساختاري نيستند و با طراحي، تنها قادر به تحمل وزن خود هستند، در حالي که بار باد و گرانش را به سازه ساختمان منتقل مي کنند. انتخاب چهارچوب نگه دارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال، شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است. در ارتباط با قیمت انواع نمای ساختمان قیمت سنگ سمنت پلاست وابسته به کیفیت ساخت این نوع سنگها در کارخانه است. برخی از مصالح که برای نمای خشک میتوان استفاده کرد عبارتند از: صفحات رزین اشباع شده، پشم معدنی فوقالعاده فشرده، الیاف سیلیکات کلسیم، ورقههای آلومینیوم و کاشیها و آجرهایی سفالین که گسترهای وسیع از رنگ و بافت را در برمی گیرد. قاعده ای که در سبک معماری یک کشور و در مقیاس کوچکتر در یک شهر استفاده می شود، شامل باورها و اعتقادات آن سرزمین می باشد. اصطلاحا در علم معماری می گویند، برای نمای ساختمان خود سناریو طراحی کنید! طراحی نما و معماری این ساختمان مسکونی با در نظر گرفتن معماری ایرانی و هماهنگی آن با فضای شهری بوده است.  This artic​le was do ne by behsaznama Conte nt᠎ G enerator DE MO .

در عصر حاضر در اغلب طرحها و پروژهها تنها رویکرد عمرانی و سرعت اجرا به مقولۀ معماری حاکم است، به همین جهت از اجرای آجر صرف نظر میگردد. احیاء آفرینشهای هنری سازههای گلین با تاکید بر ارزشهای معماری بومی پایدار. طراحی سناریو برای نمای روز و شب، نیازمند تفکری خلاق است که هر طراح و معماری از پس آن بر نمی آید. پس از جای گذاری براکت های فلزی و پروفیل های عمودی و افقی آلومینیومی نوبت به نصب سرامیک خشک می رسد. آپند به عنوان یکی از شرکت های مجری نمای کرتین وال، فعالیت میکند. اگر به عنوان معمار یا طراح در بازار ساخت و ساز فعالیت دارید، پیشنهاد می کنیم همواره از دوره ها و کارگاه های اساتید برتر استفاده کنید و علم و تخصص خودتان را به روز نگه دارید. اگرچه دلایل اولیه استفاده از نمای خشک در یک پروژه ساختمانی دلایل عملیاتی است، اما جنبه زیبایی نیز در آن وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند.

دروغ هایی که درباره انواع روش های نمای خشک به شما گفته شده است

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نما لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید