نه راه‌هایی که توییتر بدون اطلاع من، نمای ساختمان من را نابود کرد

علاوه بر استفاده از رنگ روشن در فضاهای کوچک، بهتر است از سرامیک براق به جای سرامیک مات استفاده شود تا انعکاس نور بالاتر رفته و نور کاملا در پذیرایی پخش شود. وقتی که این مواد حرارت داده میشوند و دما تا 1450 درجه سلسیوس افزایش مییابد، سنگ چینی به صورت شیشه (براق) درمیآید و کائولین باعث شکلدهی آن میشود. سرمایه این نوع کمپانیها به صورت سهامهایی همارزش درمیآید که قابل داد و ستد در بورس اوراق بهادار نیست ولی به راحتی قابل واگذاری است. در این روش سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که درپشت سرامیک شیار ایجاد شده قرار میگیرد و سپس اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی نصب و رگلاژمی گردد. سپس سرامیک ها از طریق براکت و زیرسازی خود به نما پیچ میشود.پیچی که بر روی شبکه زیر سازی تعبیه شده است در محل خود رگلاژ میشود. به طور کلی شستشوی دستی نما مخصوص نما های شیشه ای و کامپوزیت که دارای سطوح صیقلی و درخشان دارد. این دستگاه در چند نقطه با یک اندازه و قطر یکسان حفره ای ایجاد میکند و سپس انکر ها به داخل حفره ها رفته و با پیچ از داخل کاملا محکم میشوند. یکی دیگر که بیشتر در ساختمان های تجاری و اداری استفاده می شود آلومینیوم کامپوزیت می باشد که در صنعت نمای مدرن ساختمان به صورت گسترده ای از این نمونه نما استفاده می شود و می توان گفت که به خصوص در نمای تجاری ساختمان ها از این شیوه استفاده می شود.

مجری نمای سرامیک خشک

عموما طراحان این نوع مصالح را برای سطوحی از نما که به صورت سلب و یکپارچه اند در نطر میگیرند. تاسیس این کمپانیها با سرمایهای اندک نیز امکانپذیر است اما امکان انتشار اوراق سهام برای آنها وجود ندارد. شاید برایتان جالب باشد اما بهتر است بدانید که این نوع از سرامیک به دلیل داشتن سوراخهایی در سطح خودش، عایق مناسبی به شمار میرود. همانطور که A.Pret در سال 1908 گفت ، “ساختمانهای ترانسفورماتور زمانه ما اسکلت بتونی مسلح یا سازه های آهنی دارند. به خاطر نمایان بودن این کلیپس ها به این روش اجرایی اصطلاحا روش اجرای کلیپس نمایان یا آشکار می گویند. روش نصب سرامیک کلیپسی (نمایان) هیچگونه فعالیتی نظیر شیار یا سوراخ در بدنه سرامیک انجام نمی شود. در این روش کلیپس های اتصال از جنس استیل و نمایان می باشند. در این روش سرامیک ها پس از زیرسازی و نصب رانرهای آلومینیومی عمودی ، سرامیک ها مسلح سازی شده و در داخل کلیپس هایی از جنس استیل قرار میگیرند. در این روش ، پشت سرامیک ها با مته های آندرکات سوراخهایی قارچی شکل ایجاد شده و سپس انکرهایی از جنس استیل 304 درون آنها تعبیه شده و کلیپس های آلومینیومی با پیچ به انکرهای پشت سرامیک بسته میشود و سرامیک به واسطه این کلیپسها ، روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب می شود.

نمای سرامیک خشک چیست

Th is ​da᠎ta w as creat ed  by behsaznama C᠎onte nt Gener᠎at᠎or DE​MO!

نمای ساختمان – انتخاب مناسب استراتژی

در این روش ، پشت سرامیک ها شیارهایی تعبیه می شود و کلیپس هایی از جنس آلومینیوم در این شیارها تعبیه می گردد و سرامیک ها توسط این کلیپسها روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب و رگلاژ می شود. نصب سرامیک پرسلان به صورت خشک یکی از بهترین روش های نصب برای زمان هایی است که شما قصد استفاده از این سرامیک در نمای ساختمان های بلند دارید، همانطور که در تصویرمشاهده می کنید در این روش با استفاده از قاب ها و بست های فلزی مطمئن این سرامیک ها را در ارتفاعات بالا مهار می کنند. که هر ساله رتبه بندی آنها ممکن است با توجه به میزان تولید اندکی متفاوت شود. دیتیل های مورد استفاده برای نصب این سرامیک ها با توجه به سیستم و نحوه نصب کاملا متفاوت می باشند. در انتهای این صفحه متوجه خواهید شد که نمادیزاین بهترین گزینه برای اجرای نمای سرامیک خشک شماست.راستی اگر میخواهید در رابطه با مباحث طراحی اطلاعات کسب کنید صفحه طراحی نمای سرامیک خشک را مطالعه کنید.

دیتیل نمای خشک سرامیک

سیستم ویزیبل با کلیپس آلومینیومی : در این سیستم کلیپس ها از جنس آلومینیوم به صورت پروفیل اکسترود شده می باشد که پس از زیرسازی فلزی به صورت هنگ روی نبشی هایی متصل می شود و سرامیک در داخل لبه های کلیپس جای می گیرد. همچنین این شرکت با دریافت لوح های تقدیر زیر توانسته است جز بهترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در کشور قرار گیرد. نمای ساختمان می باشد رابه جامعه مهندسین عمران کشور ، انبوه سازان ، پیمان کاران عزیز ارائه نماید. سنگ کاری نمای زاگرس در کلیه نمای طرح دار روز و نمای ساده پله ها راه پله و سنگ های آنتیک داخل ساختمان و تمامی کف ها چه از سنگ و سرامیک و نمای آجر با اکیپ مجرب و انجام دادن کار سریع,و بدون عیب در تمام کشور عهده دار کار شما میباشیم. دقت کنید این کار حداکثر 20 الی 30 دقیقه بعد از ساخت ملات انجام شده، تا زمان گیرش سیمان تمام نشود. زمانی که شما قصد استفاده از چسب برای نصب این سرامیک ها در کف ساختمان دارید می توانید از چسب های پودری استفاده کنید، استفاده از این چسب ها علاوه بر این که روند نصب سرامیک را برای شما سریعتر می کند، از نظر اقتصادی به نفع شما خواهد بود و به این صورت می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با این مطلب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید