نه درس‌هایی درباره نمای شسته که باید قبل از رسیدن به 40 یاد بگیرید

نمای سرامیکنمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود . اولین مرحله آماده سازی مواد می باشد که این بخش شامل آماده سازی مواد اولیه جهت تهیه بدنه کاشی می باشد، مراحل مختلف این بخش با توجه به تکنولوژی به کار رفته جهت شکل دادن محصول تولیدی(تهیه بدنه ) و همچنین با توجه به نوع محصول تولیدی متفاوت است. آجرهای نسوز، سرامیک های مخصوص و حساس و عایق های الکتریکی (مثل سرامیک هایی که در هیترها به کار می روند) با استفاده از این روش تولید می شوند. همچنین از سرامیک به عنوان یک ضد رطوبت و عایق در مناطقی مثل شمال و یا جنوب که رطوبت خیز هستند، استفاده مجموعه ها می شود. یکی از مباحثی که در طراحی نظر معماران را به خود جلب کرده است، بحث اتلاف انرژی در ساختمان های مدرن که از سطوح شیشه ای گسترده ای برخوردار می باشند. این شرکت بهترین نمونه از کاشی خود را به عنوان کالای صادراتی بسته بندی می کند. لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت.

، نماهای شیشه ای، سنگ و …

با این حال ، ساختمانهایی که قبلاً تحت تأثیر افزایش رطوبت به دلیل گسلهای موجود در ساختمان آسیب دیده اند ، می توانند در اثر پوشش گیاهی بیشتر آسیب ببینند ، زیرا مانع از تبخیر رطوبت می شود. سرامیکهای کریستالی نرم نمیشوند، اما در دمای بالا با لغزش مرز دانهها خزش اتفاق میافتد. سرامیک های پرسلانی معمولا مراحلی مثل مراحل تولید شیشه را در هنگام تولید طی می کنند. که با اتصلاتی مثل پیچ و پرچ، کلمپ، رانر و یا انواع پروفیل به بدنه ساختمان متصل می شوند. مصالح و اتصالات: مصالحی که قابلیت نصب به صورت خشک را دارند مثل کامپوزیت، سرامیک، نماهای شیشه ای، سنگ و … ما با بهره گیری از طراحی های جدید و به روز دنیا و استفاده از متریال های مرغوب ایرانی و خارجی توانستیم بهترین ها را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم. استان خرسان جنوبی با بیش از 6 درصد در مقام دوم و استان خراسان رضوی با بیش از 5 درصد در مقام سوم قرار دارد.

سرامیک خشک چیست

فریم نگهدارنده: برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده میشود که مهمترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیروهای وارده داشته باشد. نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است. اگر به تازگی کار تغییر دکوراسیون و بازسازی منزل را انجام داده اید قطعا با قیمت انواع سرامیک آشنا شده اید. اگر قصد تغییر دکوراسیون خانه رادارید، انتخاب کفپوش مناسب دارای اهمیت ویژهای است. ᠎This has been g en᠎erated  with behsaznama Conte nt G​en᠎erator Dem​ov᠎er​sion!

نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند. به وسیله پیچ رولپلاک نما و تمیزی بی نظیر نما به وسیله شست شو با مواد و دستگاه مخصوص خواهید دید که هزینه نماشویی که پرداخت کرده اید بسیار موثر بوده است. به طور کلی انواع مختلفی از متریال ها را می توان با کمک روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به دیتیل اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. به این طریق ساختاری حاوی مقادیر زیادی ماده بلوری با اندازه دانه ریز در یک پایه آمورف ایجاد میشود. از جمله نماهایی هستند که پرطرفدار هستند اما به لحاظ مدرن بودن این نوع نماها باید در انتخاب مجری از میان شرکت های اجرای نمای خشک ساختمان دقت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید