نهایی اطلاعات به اجرای نما

مواردی که بیان شد، نه تنها به ما این واقعیت را گوشزد میکند که زیرسازی نمای ساختمان در اجرای نمای بتنی چقدر اهمیت دارد، بلکه میتواند ما را متوجه اهمیت نگهداری نما نیز بکند. نمای مدرن ساختمان هایی که نیاز به تهویه دارند از صفحه های پانچ محافظ خورشید ساخته شده اند که منجر به جریان هوا و ایجاد سایه عالی می شود. قبل از سنگ کاری نما و خرید سنگ باید به بررسی کانی های آن پرداخته شود.سنگ هایی که دارای کانی آهن هستند مقاومت بالایی در برابر فرسودگی ندارند و در برابر آب و هوا اکسید می شوند.علاوه بر آن اگر ناخالصی در قسمتی از سنگ دیده شود می تواند منجر به تخریب آن گردد. بالا بودن قیمت آهن، یکی دیگر از دلایلی است که مردم به نمای P.V.C در سرتاسر دنیا رو آوردهاند. نورپردازی نما این امکان را فراهم می آورد تا ویژگی های نمای یک ساختمان در شب نیز نمایش گذاشته شود یا حتی چهره ای متفاوت را از خود نشان دهد ، لذا نورپردازی نما به عنوان گزینه ای قابل انعطاف در منظرشبانه و زندگی شبانه شهر تاثیر به سزایی دارد.

نصاب نمای سرامیک خشک

آنها معمولاً برای پرکردن قسمتی از دیوارهای پیشخوان یا ویترین فروشگاهها استفاده میشوند. نماهای سیمانی معمولا با انجماد خشن و زبر سیمان و بتن نما پرداخت میشوند؛ این نماها که نمای بتنی هم نامیده میشوند قبل از ریخته گری بتن، آن را به طور کامل رقیق میکنند تا ویژگی مورد نظر را پیدا کند و این امکانات فوقالعادهای به طراح میدهد. پانل کامپوزیت توسط یک فرآیند لایهگذاری پیوسته تولید میشود که در آن ورقهای از موادی که هسته را تشکیل میدهد بین دو ورق آلومینیومی که همزمان باز میشوند اکسترود و فشرده میشوند. عیب اصلی سنگ برای برخی فضاها، وزن سنگین آن است که نیاز به یک بستر ساختاری و در برخی موارد، وسایل نصب پیچیده دارد. همچنین سرامیک استاندارد یک عایق مناسب در برابر رطوبت، آتش و صدا بهحساب میآید و با نصب آن میتوان ایمنی ساختمانهای مختلف را افزایش داد. کنش متقابل نور و سایه با برجسته سازی قسمت های مختلف ساختمان، آن را از محیط اطرافش جدا می نماید. 2. بهره گیری از نور پردازی با هدف تاکید بر المان های کلاسیک که نشان دهنده شکوه معماری نمای این نوع ساختمان هستند. یک سیستم مدیریت نور از سیستم های دیجیتال کاملاً متناسب با نیازهایتان، شما را در دستیابی به بالاترین سطح عملکرد به طور مثر پشتیبانی می کند.

سرامیک نمای خشک

Th is c​ontent w as c re᠎ated by behsaznama C on​tent Generator᠎ D᠎em᠎oversion .

فروش تجهیزات نمای خشک

با این حال، با توجه به ابعاد اجزای الکترونیکی، باید از نظر شکل و اندازه در چراغها و منابع نور تجدید نظر می شد. با در نظر گرفتن و بررسی این عوامل، و با بهرهگیری از آخرین فناوریها و یافتههای علمی موجود، میتوان یک نمای کاملاً مدرن طراحی و اجرا کرد. مصالح ساختمانی یک نمای خارجی ممکن است به زیبایی ساختمان و طراحی معماری بستگی داشته باشد. بنا براین طراحی نما در هر ساختمان در کنار طراحی داخلی و دکوراسیون، طراحی فضا ها و کیفیت مصالح مورد استفاده یکی از پارامترهای بسیار تاثیر گذار در ارزیابی کیفی هر ساختمان می باشد. در واقع سنگ یکی از کاربردی ترین مصالح برای تزیین و ساخت نمای داخلی و خارجی یک سازه محسوب می شود که از گذشته تا به امروز بسیار زیاد مورد استفاده طراحان و سازنندگان واقع گشته است . سیستم کابلی با ساختار مدرنی که دارد موجب پدید آمدن بیشترین شفافیت در نمای شیشه ای می گردد. 7. هماهنگی رنگ نور ها با رنگ متریال المان های موجود در نما انتخاب شود ، که از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام برنامه ریزی برای نور پردازی به آن توجه کرد.

به a new Look Of اجرای نما خوش آمدید

بهره گیری از عوامل طبیعی کاهش دهنده گرما( مانند قرار دادن بازشو ها و پنجره ها در قسمت شمالی ساختمان) به علاوه ی استفاده از انعکاس طبیعی نور. برای این کار باب ابتدا باید روی محل خروج عقیده را شمشه گیری یا کروم بندی کرد. کلمه “نما” یا Facade یک کلمه وام گرفته شده از زبان فرانسوی به معنای “چهره” یا “صورت” است. نما در واقع بستر کالبدی شکل دهنده به تصویر ذهنی شهروندان از محیطی است که در آن قرار گرفته اند و از این جهت حائز اهمیت است. پس از تهیه و تایید طرح سه بعدی نمای ساختمان وضعیت موجود ساختمان توسط تیم نقشه برداری برداشت و از بیلت نمای ساختمان با توجه به عوارض موجود ترسیم و پیاده سازی میگردد.در آتلیه طراحی و معماری(AGK) نقشه های فاز2 جهت انجام سه مرحله شامل 1- اجرای زیر سازی و نصب ورق بر روی ساختمان2- برش و شیار ورق در کارخانه cnc شرکت (AGK) 3- طراحی و اجرا و نقشه های ورق جهت برش در کارخانهcnc آماده و ارائه میگردد. با توجه به ارتفاع شدید آن 541 متر ، واحدهای طراحی و اجرای نمای ساختمان می توانند بارهای بادی بزرگ را که برای ساختمان های فوق العاده استفاده می شوند، در برابر اقدامات ایمنی سختگیرانه مورد نیاز برای این نوع ساختار مقاومت کنند.

نمای خشک در ساختمان

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید