نما خشک راهنمای برقراری ارتباط ارزش

در صورت نادیده گرفتن سایر جنبه های نما پوسته ای غیر کاربردی ایجاد می شود که با اقلیم، عملکرد سازه و دیگر اجزای ساختمان در تضاد است. اگر دوست دارید نمایی همه چیز تمام داشته باشید، می بایست طراحی نمای ساختمان را به گونه ای انجام دهید که با نقشه، رفتار بنا و عملکرد ساختمان، سازه و شرایط اقلیمی تطابق داشته باشد. با این اوصاف نمای مدرن نمایی است که در طراحی و اجرای آن از تازه ترین تکنیک ها و ایده ها بهره می گیرند. معایب اجرای نمای خشک در مقایسه با روش سنتی آنقدر ناچیز است که می توان از آن چشم پوشی نمود. شستشوی نمای ساختمان بر اساس جنس نما و روش های انجام آن نسبت به آلودگی های موجود در سطح نما انجام می شود. در ادامه مهم ترین مزایای اجرای نما خشک ساختمان را معرفی می کنیم. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انسان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته سیستم های خشک واجد مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. ᠎Th is post has be en gen᠎erated by behsaznama Con​tent Gen erator Dem over si on !

طرح نمای خشک

یکی از پرکاربردترین متریال های ساختمان بتن می باشد که با پیشرفت علم مواد و شیمی کاربردهای جدیدی از بتن به وجودآمده است. پوشش نمای ساختمان با پنلهای بزرگ يا کوچک آلومینیومی در ابعاد دلخواه به ضخامت اکثراً ۴ میلیمتر میباشد که از دو لایه ورق آلومینیوم تشکیل شده و هسته داخلی آنها از جنس مواد پلیاتیلن یا مواد معدنی ضد حریق می باشد و همچنین پوشش رویه ورق های کامپوزیت آلومینیوم از جنس رزین PVDF، اصطلاحاً(Aluminum Composite Panels) یا ACP خوانده میشود. مطابقت با تهویه مناسب و استفاده از مواد خوب می تواند طراحی مناسبی به عنوان خروجی دلخواه ارائه دهد که باعث می شود نمای ساختمان تهویه طبیعی و عایق صوتی شود. معمولا این روش در ساختمان هایی که تراز نیستند کاربرد دارد زیرا استفاده از ملات سیمان در نمای ساختمان آجر باعث پوشاندن عیوب موجود در نما می شود. شرکت نما دیزاین به صورت تخصصی در زمینه طراحی و اجرای نمای ساختمان به ویژه نمای خشک و نمای شیشه ای فعالیت دارد. به توجه به توضیحات بالا و فاکتور های معرفی شده برای پیدا کردن شرکت خوب، حال چگونه آدرس و شماره تلفن بهترین شرکت های اجرای نمای خشک را به دست آوریم؟

شرکت تجهیز نما با داشتن تمامی فاکتور های گفته شده و نیز استفاده از نیروی های متخصص و تعهد پذیر، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در پروژه های نما ساختمان است. سرامیک ها با توجه به میزان خاک رس و دما و فشاری که در فرآیند تولید تحمل می کنند، از نظر سختی به پنج گروه تقسیم بندی میشن. طراحان نمای ساختمان با کوله باری از تجربه در این زمینه بهترین و ایده آل ترین پیشنهاد را پیش پایتان می گذارند. بهره گیری از مهندسی نما و مشاوره و طراحی معماری زمینه ای را فراهم می سازد که با صرف کمترین هزینه ها بتوانید ایده آل ترین نما را در اختیار داشته باشید. در این راستا و در جهت ایجاد فضای اداری مناسب، پوست دوم مطابق با ساختار مدولار نما و ساخته شده از آلومینیوم طراحی شده است که با استفاده از بازی نور و سایه و همچنین می تواند یک محیط داخلی اختصاصی ایجاد کند و امکان اجرای فضای سبز در طبقات به عنوان طرح توسعه آینده زیر نظر مدیریت واحد مجموعه را فراهم سازد. طبق معمول قیمت شستشوی نما متری بوده و با توجه به متراژ نمای ساختمان شما محاسبه می شود.

مصالح نمای خشک

​C on tent has be en gener᠎ated wi th the help  of behsaznama C ontent Generat᠎or Dem᠎over᠎si on.

9 روشن روش‌ها به نما خشک بدون حتی مشتاق

به خاطر داشته باشید که رعایت اصول زیبایی شناختی نما تابع عمل به الزامات وابسته ای است که در صورت عدم توجه به آن ها هیچ چیز آنگونه که می خواهید، نخواهد شد. تاریخچه پاکت ساختمان از آغاز فروتنانه آغاز شد ، و تنها لازمه آن این بود که باید سرپناهی ابتدایی را فراهم کند. نما خشک ساختمان با در نظر گرفتن متریال استفاده شده در اجرای آن به انواع مختلفی تقسیم می دتایل نمای خشک شود. و تمام آلودگی ها و جرم ها به مراتب از بین می روند. اما در روش نصب نما خشک ساختمان، سنگها و آجرها یا هر متریال دیگری را با استفاده از زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات در جای خود قرار میدهند. همانطور که گفتیم، هزینه نصب با توجه به نوع پروژه شما متفاوت خواهد بود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، طراح از این مسأله استفاده نموده و تمرکز خود در طراحی نما را در جبهه ی جنوبی و غربی گذاشته و با کمی پیشآمدگی و به علاوه با استفاده از فرم نمادین شیب دار به شکلی کاملا متفاوت و مدرن که در بیش تر ساختمان های سنتی در این منطقه رایج است تنوعی در نما ایجاد کرد، به گونهای که حجمی زاویهدار بر روی مکعبی ساده قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید