نمای سنگ: این است کاری که حرفه ای ها انجام می دهند

مجموعه خدماتی ک ما در مهراسازه ارائه میدهیم شامل مشاوره فروش و اجرای ورق های کامپوزیت آلومینیوم برای نما و دکوراسیون داخلی، چوب ترموود، تابلو و تجهیزات مرتبط و همینطور سنگ های دکوراتیو و سه بعدی نما میباشد. این بخش شامل نظرات در مورد سیستم های استاندارد و سفارشی است. قیمت نمای کرتین وال کاملا بستگی به میزان پروفیل های آلومینیومی، شکل و ساختار پروفیل ها ، نوع سیستم کرتین وال استفاده شده ( فیس کپ، فول فریم لس یا یوچنل، یونیتایز ) و نوع شیشه بکار رفته در نمای شیشه ای دارد. یکی دیگر از عوامل تغییر رنگ سنگ وجود کانی های ناپایدار در آن است که به سهولت به کانی های دیگر تبدیل شده و این تغییرات باعث تغییر رنگ سنگ مخصوصا سنگ های سفید و روشن می گردد. حدود ۶ ماه از آغاز طرح بازسازی، سازمان میراثفرهنگی دچار تغییرات مدیریتی شد و مدیر جدید از سرگیری طرح را به بررسیهای بیشتر موکول کرد و پروژه بازسازی متوقف شد. این ۶ کلیسا جدید یا متعلق به کلیسای پروتستان بودهاست که بعد از قرن هفدهم ساخته شدهاند. هر کدام از این نوع مصالح ها دارای معایب و مزایایی می باشند.

شرکت طراح و مجری نما

 This  post has been created by G​SA Conte nt G ener᠎at​or D emover᠎si᠎on!

فکر کنید نمای مدرن شما ایمن است؟ 4 روشی که می‌توانید امروز آن را از دست بدهید

به صورت کلی طراحی نمای هوشمند عبارت است از طراحی نمایی که به عوامل محیطی نظیر تابش آفتاب، میزان رطوبت، دمای محیط یا عوامل دیگری واکنش نشان می دهند. در این نوع نما که بر پایه ی به حداقل رساندن میزان مصرف انرژی گرمایی – برودتی و الکتریکی و سایر منابع انرژی ، بنا شده است؛ بسیاری از متریال های نوین و مدرن از قبیل کامپوزیت ها و نانو کامپوزیت ها ، چوب های لعاب دار و مقاوم در برابر عوامل جوی ، آجر و بسیاری از متریال های دیگر ، برای ایجاد نمایی فوق العاده زیبا و شکیل به کار گرفته می شود. سیمان الیافی متشکل از سیمان ، سلولز و مواد معدنی، به ما این امکان را می دهد که دیوارها را به روشی سبک ، غیر قابل احتراق و مقاوم در برابر باران ثابت نگه داریم و نماهایی با بافت و رنگ متفاوت ایجاد کنیم. این پدیده به دلایل متعدد ایجاد می شود که اصلیترین آن ترکیب رطوبت محیط با مواد ناخالص شرکتهای نمای خشک در تهران داخل آجر است.

Th is data h᠎as be᠎en do ne by behsaznama  C​on tent G​ener at​or ᠎DE᠎MO.

همچنین با استفاده از پروژکتور های ال ای دی با پایه های قابل تنظیم می توان زاویه و جهت را نیز تغییر داد . زیرا در صورت وجود نقص در اجرای نمای ساختمان با نمای سنگی ، وزن نما بیشتر است و در صورت اشتباه احتمال خرابی و خطرات بعدی بیشتر می شود. ویژگیهای بصری (ترکیب، طراحی جزییات و کاراکتر) جنبههایی را شامل می شود که مشخصه یک نما به عنوان یک شی را تعریف میکند؛ این در ترکیب با ویژگیهای روانشناختی، (ارتباط انسانی، فکری و زمینهای) شامل ویژگیهای رابطهای است که زیبایی درک شده نما را از نظر مخاطب و استفادهکننده تعیین میکند. جبهه شرقی خانه امیری که در نقشه ابتدایی شارستان رضوی قرار به تخریب آن بود، با اصرار تیم مرمتکننده باقی ماند و شهرداری مجبور شد نقشه خیابانکشی را عوض کند تا این خانه بدون کوچکترین آسیب و تخریب در حاشیه بولوار حاجیحسنی کارگر باقی بماند. بازسازی و مرمت این خانه برکات زیادی داشت؛ یکی از برکات آن کشف کوچهای مخفی در جبهه شمالی خانه بود.

دتایل اجرای نمای خشک

همانطور که اشاره شد، این خانه ویژگیهای بسیاری دارد که اجرای همزمان ۲ سبک معماری از ۲ دوران مختلف در یک جبهه و یک نما، از بارزترین ویژگیهای معماری این خانه به شمار میرود که در بازسازی و مرمت این اثر تاریخی کشف شده است. این کوچه باریک با یک پنجضلعی به ۵ خانه منتهی میشد و به مرور زمان و بالا آمدن سطح خیابان ناپدید شده بود؛ که با بازسازی و مرمت خانه اول، جبهه شمالی و بعد از آن کوچه پیدا شد. با باقی ماندن این جبهه در اواسط کار بازسازی لایههایی از نمای زیرین فعلی بنا در قسمت شرقی کشف شد که از معماری دوره قبلتر یعنی صفویه خبر میدهد. در بازسازیهای در کوچک انتهای مطبخ، جبهه شمالی این بنای تاریخی که در بازسازیهای دهه ۳۰ و ۴۰ پنهان شده بود، کشف شد. مستأجر جدید ۱۳ سال در این خانه ساکن شد و بعد از نقل مکان از این خانه در سال ۱۳۷۸ خانه امیری بهصورت متروک درآمد و آسیبهای زیادی دید.

دیدگاهتان را بنویسید