نمای ساختمان کنفرانس ها

به همین دلیل است که برای این کار رنگهای پایه آب یا آکریلیک پیشنهاد نمیشود چرا که خیلی زودتر از رنگهای دیگر از سطح سرامیک بلند خواهد شد. این روش به حدی جا افتاده که برای برخی از افراد هنوز هم روشهای دیگر ناشناخته است و تصویر آجر را تنها در کنار ملات تصور میکنند و این دو را جداییناپذیر میدانند. با توجه به این مزایا، همانطور که پیشتر بیان شد، معایبی هم که در زیر آورده شده، بر این روش وارد میشود که باید با اطلاع از آنها دست به انتخاب زد چرا که در برخی موارد منجر به ایجاد خلل در روند اجرا میگردد. به بیان دیگر بهره بردن از ویژگیهای مثبت این مصالح ساختمانی علاوه بر حساسیت در انتخاب آن، منوط به اجرای اصولی آن نیز است. برای ساخت سرامیکها معمولا مواد خام مثل: خاک رس، کائولینت، اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکون، کاربید تنگستن و موارد خالص دیگر رو با آب مخلوط کرده و خمیر بدست اومده رو در قالب میریزن، سپس در دستگاه خشککن میگذارن تا مواد خشک بشن ، در نهایت اونها رو در کورههای کاشی پزی حرارت میدهند. برای بسیاری از افراد هنوز هم این روش ناشناخته است و برای برخی دیگر قابل اعتماد نیست چرا که از ایمنی و دوام آن اطمینان کافی این مطلب ندارند. Da ta has been creat᠎ed ​with t he ​he᠎lp ᠎of G SA Conte​nt Ge᠎ne ra᠎tor DEMO.

سرامیک نانوتیس

از این رو از نظر فراهم آوردن ایمنی کافی گزینه مناسبی است. به همین دلیل هنوز هم بسیاری این روش سنتی را به سایر راهها ترجیح میدهند چرا که به آن از نظر مقاومت و سایر آیتمها اعتماد بیشتری دارند. به کار بردن آجر در نما علاوه بر ظاهری فوقالعاده مزایای بسیاری را در اختیار افراد قرار میدهد. پس شباهت بسیاری به روش قبل دارد و فقط چسب جایگزین ملات شده است. سپس پشت تایلهای سرامیک را با مته آندرکات (هر مته برای 100 سوراخ قابل استفاده است) سوراخ میکنند. سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود. در بین نماهای متعددی که دیده میشود، نمای آجری از زیباترین آنهاست و از گذشته تا به امروز پیوند عمیق خود با معماری اصیل ایرانی و مردمان این سرزمین را حفظ کرده است. نماهای خشک بیشتر در ساختمان های بلند سرویس های بهداشتی بیمارستانها آزمایشگاه ها بوستان ها اماکن ورزشی استفاده می شود که کارایی بسیار بالایی دارد. دومین روشی که برای اجرای نماهای آجری به کار میبرند، با استفاده از چسبهای مخصوص است که برای اتصال مصالح مختلف مانند کاشی و سنگ و آجر و…

یک نمونه دیگه از سرامیک کاری مدرن، ایجاد خطای دید در کفسازی است. عایق کاری نمای ساختمان با ضمانت کتبی دست نوشت درون قرارداد انجام میشود. با توجه به مزایایی که این نوع از نمای ساختمان در اختیار سازندگان قرار میدهد، به سرعت توانست به یکی از محبوبترین انواع نمای ساختمان تبدیل گردد. مورد استفاده قرار میگیرند. بهترین کار این است که از زمان استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان هر سه ماه یا شش ماه یک بار کل نما شستشو شود. 4. با استفاده از ملات برای نصب آجر، وزن نما به میزان چشمگیری افزایش پیدا میکند و این عامل ضعف بزرگی برای این روش محسوب میشود. درپوش ها: مورد استفاده درپوش ها از یک طرف ازداخل یاتاقان های دو انتهای بالمیل می گذرد و از طرف دیگه به پوسته پیچ می شوند وزن پوسته و محتویات بالمیل از طریق این درپوشها به یاتاقان منتقل می گردند. اما اگر بخواهیم در اینجا به یکی از شاخصترین آنها اشاره کنیم، این است که این متریال جذاب برای هر سبک و سلیقه و جهت استفاده در هر منطقه با هر اقلیمی، محصولی برای عرضه دارد.

قدیمیترین روش اجرای نمای آجری که از گذشته تا به امروز کاربرد داشته، به وسیله سیمان است. حتما تا به حال با اصطلاح رنگ پریدگی یا تغییر رنگ کاشی و سرامیک مواجه شده اید. همانطور که می دانید ایرانی مهد تولید انواع کاشی و سرامیک در خاورمیانه است تلاش نموده تا در این منطقه رتبه خود را حفظ کند بر همین اساس تلاش می کند تا علاوه بر کیفیت در صنعت طراحی کاشی ساختمانی به خود کفایی برسد. استان اصفهان و شهر نایین از دیرباز در حوزه کاشی و سرامیک فعال بوده است. اما غیر از این مواد، موادی نظیر کربنات ها مثل کلیست و دولومیت نیز در بدنه کاشی های دیواری مصرف میشود که نقش تأمین جذب آب را در این کاشی ها ایفا می نماید. فراموش نشود که جهت پیادهسازی این روش اجرای نمای آجری ابتدا باید “پلاستر سیمانی” روی دیواری که محل نصب آجر است، اجرا گردد.

دیدگاهتان را بنویسید