نمای ساختمان چه کاری می انجام دهد تا شما را به تغییر تبدیل کند؟

در سیستم های نمای خشک نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند.البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. سیستم های دیواری قاب دار آلومینیوم به دهه 1930 برمی گردد و پس از جنگ جهانی دوم وقتی که عرضه آلومینیوم برای استفاده غیر نظامی در دسترس بود ، به سرعت توسعه یافت. بنابراین مهمترین عامل در این امر سرعت عمل و آماده بودن کاشی ها در موقع نصب می باشد که در هر ردیف از قبل زمینه کار فراهم شده و کاشی هایی که در انتهای رج ها در صورت نیاز به برش داشته قبلاً بریده و آماده شده باشد که در انتهای رج ها باعث نگردد تا چسب مالیده شده خشک شده و به همین علت کاشی ها پس از چند مدت در اثر ضربه یا شستشو کنده شود . سطوح قبل از نصب تراز بوده تا در هنگام نصب با چسب فقط با شمشه تراز سطوح را تراز نمود . یکی از مهم ترین ویژگی های نمای سرامیک نصب آسان و سرعت اجرای بالای آن به شمار می رود.

سرامیک نانوتیس

اجرای نمای ویژه ساختمان و انواع پارتیشن اداری از جمله فعالیت های آرمن می باشد. استفاده از سرامیک در نمای ساختمان علاوه بر زیبایی بصری مزایای دیگری نیز دارد. چراکه نمای سبکتر گامی مناسب برای کاهش صدمات حاصل از زلزله خواهد بود. بهتر است از سرامیک های با رنگ روشن استفاده کنید. علاوه بر درزگیری و بندکشی اندن کاشی و سرامیک برای صاف کردن سطوح ، می توانید از درزگیری و بندکشی های سرامیک و کاشی نیز برای درزگیری و بندکشی اندن کاشی ها استفاده نمایید . انحراف از وضعیت تراز افقی نباید از 20 میلیمتر در 10 متر طول بیشتر باشد . به همین جهت روزانه شاهد گسترش نمای کامپوزیت در سطح شهر هستیم. به دلیل نوع مراحل اجرای نمای آلومینومی این امکان فراهمشده است که پس از گذر زمان در صورت بروز مشکلی در ظاهر نما و یا اعمال تغییراتی در بدنه، ورقهای آلومینیومی از نما خارجشده و با ورقهای جدیدی جایگزین شوند.

2- در سطوح گچی برای اجرای کاشیکاری و نصب با چسب کاشی سطح نما باید فاقد موج ، ناهمواری ، ترک ، لک و جدا شدگی باشد . در هنگام مالیدن چسب باید مساحتی را که می خواهیم چسب مالی نماییم به مقدار کم تا حد چند کاشی چسب مالیده و کاشی ها را بچسبانیم و تراز نمائیم تا قبل از اینکه چسب خودگیری با سطح دیوار به انجام نرسیده باشد . سطوح پشت کاشی می بایستی قبل از چسب مالی از گرد و غبار حاصل از محیط و انبار کردن پاک شود . این محصول، گسترده وسیعی از رنگ های مختلف را در صنعت ساختمان وارد می نماید. وارد می­ کنند و ما می ­توانیم یک حجمی از آن را تأمین کنیم. تهوع از زنگباری یا تلفن داخلی برای خبر کردن کارکنان داخل زمانی که تفرقه حضور یافتن ندارند مستلزم است. سرانجام ، اگر زمان کافی برای ساخت و ساز ندارید و یا به هیچ وجه علاقه ای ندارید ، در سایت “” می توانید بهترین متخصصان را معرفی کرده و از چندین متخصص به صورت رایگان قیمت دریافت نمایید . همچنین به هنگام نصب کاشی ها باید دقت نمود چسب کاشی روی کاشی باقی نماند ، چون پس از خشک شدن ، به راحتی قابل پاک کردن نمی باشد . This data h as be​en gen​erat᠎ed wi th the ᠎help  of behsaznama C᠎ontent G​ener᠎ator DEMO.

پس از گذشت دو روز از نصب کاشی ها ، باید بندکشی انجام شود . نماهای آجر علاوه بر زیبایی، تنوع و ثبات رنگ، به دلیل ضریب انتقال حرارت پایین آجر، نقش یک عایق حرارتی و برودتی را برای ساختمان ایفا میکنند و درنتیجه از هدر رفتن انرژی توسط سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان جلوگیری میکنند. سیستم کرتین وال (Curtain Wall) معادل فارسی دیوار پرده ای، حائل بین دو فضای سخت و سنگین و دیگری نرم و ظریف است. ازآنجاکه ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بر روی یکلایه زیر سازd (آهنی یا چکمهای) نصب میشوند، یکلایه هوا بین بدنه اصلی ساختمان و نما قرار میگیرد که همین مسئله باعث میشود ساختمان با هزینه کمی عایق صوتی شود. برای پاک کردن لکه شمع از روی کاغذ دیواری، ابتدا پارافین را با قراردادن یخ روی آن جدا کرده و پس از کندن توسط جسمی تیز، لکه و چربی مانده را با روش اتو و کاغذ مومی یا دستمال حولهای از بین ببرید. کلیه سطوح که قبلاً کاشیکاری شده می بایستی با تیشه به صورت زبر در آمده تا پس از مالیدن چسب به پشت سطح کاشی خودگیری با کاشی های قبلی را داشته باشد .

نصاب نمای سرامیک خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید