نمای ساختمان موظف است در کسب و کار شما تأثیر بگذارد

سرامیک خشک نام مشترک برای مواد سرامیکی با جذب آب بسیار کم (نزدیک به صفر) و در نتیجه مقاومت در برابر سرما بالا است. سرامیک خشک بهدلیل مزایایی که دارد بسیار پرطرفدار شده است. این رنگ قابلیت بسیار خوبی در تلفیق با سایر رنگها و دکوراسیون محیط دارد. اگر ارتفاع این بازشوها یکسان نباشد می توان از ضرایب مشترک و یا رنگهای یکسان استفاده نمود. به منظور داشتن نگهداری هرچه کمتر ، انتخاب گیاه با ارتفاع رشد طبیعی که برابر با ارتفاع رشد مورد نظر باشد ، مناسب است. با استفاده از گیاهان کوهنوردی ، ساختمان نیز باید سالانه مورد بازرسی قرار گیرد. 4. با استفاده از نوار رنگ آمیزی اطراف کاشی و سطوحی که نمی خواهیم رنگی شود (قسمتهای آزاد دیوار یا زیر کابینتها) را می پوشانیم تا بعد از رنگ کردن سرامیک، کار تمیز باشد. به طور کلی پرندگان به عنوان مزاحم مشاهده نمی شوند. لایه های ضخیم هوا عایق را به طور قابل توجهی بهبود نمی بخشد ، زیرا از بین رفتن همرفت ناشی از اثر پشته افزایش می یابد. رسول اسکندری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کارخانه کاشی و سرامیک «چیا سرام زاگرس» یکی از طرحهای اجرایی در دست اقدام در استان کرمانشاه است که تاکنون پیشرفت فیزیکی خوب و قابل توجهی داشته است.

نمای ساختمان: آن را ساده نگه دارید (و احمقانه)

این روش از نظر اجرایی ساده ترین روش و علی رغم کاربردی بودن آن ارزان ترین و سبک ترین روش نیز می باشد. این موضوع به دلیل وجود تهویه طبیعی و خاصیت دودکشی این سیستم را از سیستمی که در آن درزها پر می شوند مفید تر می کند. اگر در یک مکان با شرایط آب و هوایی مرطوب زندگی می کنید، استفاده از سرامیک خشک و ضد آب برای شما مناسب تر است. در این روش جهت جلوگیری از خوردگی بین آهن و آلومینیوم، از لاستیکهای دی الکتریکال PVC بین براکت آلومینیومی و نبشی آهنی استفاده میگردد. این نوع نما قابلیت اجرا در تمامی موقعیت آب و هوایی را داشته و می توان از فضای موجود بین دیوار و نما به جهت عبور تاسیسات مکانیکی ساختمان به کارگیری نمود. یکی از مزیت های نمای خشک این است که برای اجرای آن می توان از هر نوع مصالحی از جمله کامپوزیت، اچ پی ال ( HPL )، سنگ، سرامیک، آجر، آلوکوتا، چوب پلاست، ترمو وود ( چوب )، سمنت برد (smartboard) ، مش استرچ متال / اکسپندد متال، نمای GRC / GFRC و … جنس این نمای ساختمانی از ورق آلومینیوم است که به صورت پنل ها با ابعادی که توسط طراح نما و یا پیمانکار تعین گردیده اجرا خواهد شد. Po​st h᠎as  be᠎en created by behsaznama Con᠎te​nt Generator​ D em᠎ov᠎ersion!

از پایداری ابعادی بسیار خوبی برخوردار است و ضریب انبساط حرارتی آن فقط یک سوم فولاد و یک دهم پلاستیک است. در واقع قبل از کشف و استفاده فلزات، بشر از گل­های رس به علت وفور و فراوانی آنها و همچنین شکلگیری بسیار خوب آنها در در صورت مخلوط شدن با آب و درجه حرارت نسبتاً پایین پخت آنها استفاده میکرد. از اصلی ترین خصوصیات و مزایای استفاده از نمای کامپوزیت ساختمان می توان به مقاومت بالا در برابر تغییرات محیطی، وزن بسیار سبک نمای کامپوزیت، عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی، تنوع بالای رنگ، اجرای سریع و آسان، مقاومت بالا در برابر زلزله و لرزش های باد، ماندگاری بالا در تمیزی و شستشوی آسان، قابلیت تعویض پنل های آلومینیوم بدون ایجاد خرابی، مورد استفاده در انواع سازه های ترمینال، ایستگاه مترو، فرودگاه و قابلیت برش کاری و سوراخ کاری اشاره کرد. اطلاق نام سرامیک خشک به دلیل قابلیت عدم جذب رطوبت توسط این پانل هاست که با حذف ملات از زیرسازی نما این امکان را فراهم آورده است که این نوع پانل ها را در ارتفاع های زیاد و حتی در برج ها با ارائه دفترچه محاسبات سازه ای توسط شرکت مجری مربوطه نصب نمود. این گروه با مهارت ویژه و بخصوص خود نمای ساختمان شما را پیچ و روپلاک نما و نماشویی می کند.

نمای سرامیک خشک چیست

این شرکت با بهره گیری از پرسنل باتجربه و کارآزموده و جدیدترین فناوری از کشور ایتالیا برترین و مرغوب ترین تولیدات خود را مطابق با استاندارد های جهانی به بازار های هدف در داخل و خارج از کشور عرضه می نماید. این شرکت توانسته است در طی سالها همکاری گسترده با معتبرترین شرکت های تولیدکننده جهانی وکسب دانش فنی در حوزه مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های نورپردازی مدرن، با خلق ایده های نو و اجرای موفق پروژه های عظیم نورپردازی نما ساختمان با هدف به روز رسانی در این صنعت، نام خود را درمیان پیشگامان این صنعت مطرح نماید. زیرکنیای سفت شده تبدیلی (Transformation-toughened zirconia) حتی چقرمگی بیشتری به دلیل فازهای ثانویه پراکنده شده در سرتاسر زمینه از خود نشان میدهد. رنگ سفید کف منزل را بزرگتر نشان داده و جلوه زیادی به سایر وسایل چیده شده در دکوراسیون منزل میدهد. اگر فضای سرویس بهداشتی منزل شما کوچک است بهتر است با استفاده از کاشی ایجاد خطای دید کنید تا فضا بزرگتر دیده شود که این موضوع باعث شده تا کارخانجات تولید کاشی به فکر طراحی کاشیهای متنوعی دست بزنند. Th᠎is  da ta was writt᠎en by G SA Con​te​nt G ener᠎at​or  DE᠎MO!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کلیک کنید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید