نمای ساختمان – شش شکل مشکل

سرامیک ها در انواع مختلف لعاب دار و بدون لعاب ارائه می شود. یکی از مهم ترین معایب سرامیک اسلب سرد بودن آن ها در فصل های سرد به دلیل اندازه بزرگ آن ها می باشد. سرامیک یکی از رایج ترین مواد مورد استفاده در خانه ها و ساختمان های تجاری است. برای مثال ریختن نما در اثر عوامل متفاوتی در اجرای نمای ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود. با افزایش سطوح بازشو، میزان مصالح مورد نیاز برای زیرسازی نما در هر متر مربع افزایش پیدا می کند که در نهایت منجر به بالا رفتن هزینه تمام شده ی نما می شود. یکی دیگر از مزیت های این نوع سرامیک راحتی تنظیم و رگلاژ آن است، به همین دلیل شما چه در حین کار و چه در پایان کار می توانید به راحتی معایب و خطاهای آن را حتی در اندازه یک میلی متر پیدا و اصلاح کنید. با پیدایش سیستم نمای خشک، استقبال بسیار زیادی از این نوع سیستم اجرای نما به عمل آمد چراکه در این سیستم امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بالا در طرح و جنس و رنگ فراهم شد و اجرای این روش بسیار سهل تر از روش های سنتی اجرای نما بود.

سرامیک خشک چیست

سرامیکی که برای کف از آن استفاده می شود، با سرامیک دیوار و نما تفاوت هایی دارد که باید به آن ها توجه کنید تا انتخابی درست داشته باشید. در تمیز کردن کاشی و سرامیک باید حد اعتدال را رعایت نمود. چیدمان لوازمی به رنگ قرمز روشن، طلایی و حتی صورتی در کنار کاشی سبز بسیار دل نشین است. در صورتی که از نمای سرامیک خشک با دقت نگهداری کنید، سال های زیادی سالم باقی خواهد ماند. این نوع نما دارای عمری طولانی و با دوام بوده و در یکی از مزیت های بسیار مهم آن این است که در صورتی خرابی قسمتی از نما به راحتی می توان قسمت از بین رفته را تخریب کرد و قطعه ای سالم را جایگزین کرد. استفاده کرد. استفاده از این نما در حوزه معماری بسیار کاربرد دارد. این پیشرفت ها موجب تولید نما های مختلف سرامیکی شده است. یکی از معمولترین کاربردهای رنگهای سرامیکی در صنعت ظروف است. از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. Th​is data h as been created wi᠎th t he help ᠎of G​SA Content G​ener at or  Demover si᠎on!

کارخانه سرامیک

اما با سیستم ملاتی، محدودیت هایی برای انتخاب مصالح به وجود می آمد. همان طور که توضیح داده شد در این سیستم از ملات استفاده نمی شود. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر استفاده کنید. حذف گریس از سرامیک های سرامیکی ابتدا شما باید چربی را خنک نگه دارید تا سخت شود. مصالح مورد استفاده برای زیر سازی و رویه نما باید از نظر زیبایی هم بررسی شوند که با هم تطابق داشته باشند. اگر دسترسی به زنگ های اپوکسی ندارید یا به هر دلیلی تمایل به استفاده از آن را ندارید، می توانید از یک رنگ آکریلیک برای زیرساز و از رنگ لاتکس نیمه براق برای سطح رویی کار استفاده کنید. سرامیک لعاب دار دارای طرح های مختلفی از لعاب مات و براق می باشد.

اگر با نحوه نصب و استفاده از مواد اولیه برای نما آشنایی داشته باشید، می دانید که برای طراحی و اجرای نما از ملات استفاده می شود. برای مثال ترکیب کاشی با رنگ سردی مثل آبی ملایم ، با شیرآلات برنزی ، یک کنتراست زیبایی ایجاد می کند. عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل می شود. در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی به بدنه ساختمان متصل می شود. تطبیق پذیری به این معناست که می توانید یک محصول مطابق نیاز ساختمان و سلیقه خود سفارش دهید. این محصول دوام بسیار بالایی دارد و مراقبت از آن به هیچ عنوان سخت نیست. برای مقاومت عالی در برابر بادهایی با سرعت بسیار زیاد از اتصالات اسپایدری دو شاخ یا ۴ شاخ استفاده می­شود. در دنیای امروز اگر چرخی در بازار مصالح ساختمانی بزنیم با انتخاب های زیادی برای پوشاندن کف و دیواره ها روبرو می شویم. 120 به زیبایی نما و کاهش هزینه های اجرا می انجامد. 1. سرامیک نما خشک چیست؟ سرامیک اسلب چیست؟ هنگامی که طبیعت و فناوری به همراه هم برای پروژه های موفق معماری همکاری می کنند، سرامیک اسلب برای نیازهای معماران و طراحان امروزی ساخته می شود.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید