نحوه فروش اجرای نما

امروزه نمای سرامیک در مقایسه انواع نمای ساختمان طرفداران زیادی داشته و با استفاده از دو روش نصب بر روی نما قرار داده میشود: روش نصب خشک و روش نصب تر یا چسبانده شده. همانگونه که از عنوان نمای خشک بر می آید، تفاوت اصلی این نما با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. به عنوان مثال این تکنیک فقط برای ساختمان های مرتفع یا منازل مسی دوبلکس مناسب است زیرا باید از زمین فاصله داشته باشند. در اینجا به مزایا و ویژگیهای انتخاب و نصب این سبک نما به عنوان نمای ساختمان اشاره میکنیم. برای نمای ساختمان چه نوع سنگ را انتخاب کنیم؟ ریزش سنگ های نما و از بین رفتن کیفیت ان است زیرا الودگی هوا. سپس اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب فولاد و یا آلومینیوم است را روی ساختمان نصب میکنند. فریم نگهدارنده: برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده میشود که مهمترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیروهای وارده داشته باشد. Vinyl Coated Paper : این نوع از کاغذ دیواری با استفاده از زیر لایه کاغذی تولید می شود که روی سطح نمای آن پوششی از آکلریک اسپری میشود و با آن پوشش داده می شود.

شرکت های نمای خشک

Th᠎is  post w​as do᠎ne by behsaznama C ontent Gener ator DE᠎MO!

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

در این قسمت از کلید املاک قصد داریم به انواع نمای ساختمان پرداخته و مزایا و معایب آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. از آنجا که نمای یک ساختمان همواره در پیش چشم مشتریان و شهروندان قرار دارد به نوعی نشان دهنده هویت و سبک معماری آن شهر نیز به حساب میآید. از مهمترین مزایای نمای نانو آن است که از نمای نانو بر روی سطوح مختلفی مانند سنگ میتوان استفاده کرد. در حقیقت ، دلیل اصلی این سرامیک ها در جهان کاهش هزینه مصالح ساختمانی و هزینه های نگهداری ساختمان از نظر مصرف انرژی است. آنچه ممکن است تا حدّی متظاهرانه به نظر رسد، ولی باید اذعان داشت که کژفهمی ها و سوء تعابیری که در کاراست که اینگونه روشنگریها را به چیزی ضروری بدل میسازد. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت ۵ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است.  This content was created by behsaznama  Co ntent Ge᠎nerato r DE MO !

مصالح نمای خشک

با رعایت نکردن شستشوی نما و در صورتی که در مدت زیادی انجام کار نماشویی و نظافت روی انها انجام نشود به خصوص در فصل بارندگی و بعد از بارش باران های اسیدی جرم بر سطح کامپوزیت رسوب میکند و دیگر حتی با شستشوی نما با مواد و جرم گیر نیز قابل حل نخواهد بود. همچنین این نما عایق صوتی و حرارتی بوده و بر روی کلیه سطوح نصب شده و دوام بسیار زیادی دارد. همچنین نمای سیمانی مقاومت بسیار بالایی دارد و در صورت آتش سوزی ساختمان مانع از گسترش حریق میشود. زیرا بسیاری از طرح های ناموفق با استفاده از پوشش گیاهی عمودی از دید پنهان شده اند. بازسازی و طراحی “خانۀ حیات دار” برای طراحان تجربه ی باز تعریف روح معماری ایرانی با ظاهری امروزی بود. بازسازی نمای خشک آسانتر از روش سنتی میباشد و امکان تعویض تایلها وجود دارد. از آنجایی رنگ ورق های کامپوزیت به صورت آزادانه و متنوع قابل اجرا هستند انتخاب مناسبی برای مشتریان سخت پسند می باشد. سنگ تزئیناتی ارزان را از تراورتن و سنگهای گران قیمت را از گرانیت و مرمر انتخاب می کنند.سنگ پلاک را برای تزئینات داخل و خارج ساختمان و در کف،دیوارپله،کف پنجره،کنار و زیر دیوار گچی و.وسایل تزئیناتی نظیر گلدان،شمعدان،جدول و جوی و غیره استفاده می کنند.

همچنین برای این منظور، معماری های گوناگونی نیز وجود داشته که هر فردی می تواند متناسب با علاقه خود، یکی را انتخاب کند. همچنین از دیگر معایب نمای سرامیک آن است که چسبندگی لازم را به مصالح نداشته و تغییرات جوی و به دنبال آن انقباض و انبساط مصالح موجب جدا شدن این نما از بدنه ساختمان میشود. همه چوب هایی که در نما استفاده می شوند با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته در کوره های مخصوص و در دمای بسیار بالا به چوب ترمو تبدیل می شوند و کلاس بندی می شوند. به این ترتیب که نصب نما به صورت خشک، امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع طرح و جنس و رنگ فراوان را برای ما فراهم می آورد. در این روش اجرای نما بر خلاف روش سنتی مصالح با دیواره اصلی ساختمان فاصله دارند و به آن نمیچسبند. ابعاد و مساحتی که قرار است نماسازی در آن اجرا شود روی قیمت اجرای نمای سنگ خشک مؤثر است. پیش از اجرا تمامی اینگونه عیوب را باید با گچ یا بتونه اصلاح کرد. به طور کلی برای نظافت و شستشوی تمامی نما های ساختمان مانند سنگ – نمای آجری و سیمانی – و در صورت کثیفی بیش از حد نمای شیشه ای استفاده شرکت طراح و مجری نمای خشک میشود.

دیدگاهتان را بنویسید