نحوه بازیابی اجرای نمای خشک آجری

به همین علت نمای کامپوزیت یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی می باشد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرارگرفت یکی از روش های جدید و قایل انطباق با استاندارد های جدید ساختمانی است. طراحی نمای سرامیک خشک با خاصیت ضد آب بودن، برای بسیاری از افراد مناسب و کارآمد خواهد بود. روش غیر نمایان در نصب نمای خشک ساختمان: روش غیر نمایان نصب سرامیک خشک به خودی خود از دو بخش سیستم کیل و سیستم شیاری تشکیل شده است. روش کیل در نصب نمای خشک ساختمان: اتصالاتی که به عنوان کیل استفاده می شوند، به طور پنهان در ساختمان کار می شوند و بهترین نوع اتصالات در نما و ظاهر ساختمان هستند. اجرای نمای خشک آجری هم مانند سایر مصالح بدون ملات، و با استفاده از پیچ، مهره و سایر اتصالات روی ساختمان انجام میشود. نمای فایبر سمنت برد یا همان نمای پنل سیمانی نمایی بسیار زیبا و سبک می باشد که در مقایسه با سایر نماهای ساختمانی از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. Th᠎is a rticle was generat ed ᠎wi th the he lp of behsaznama C᠎onte᠎nt Gen erat or Demover sion​.

نمای خشک چیست

نمای بتنی پیش ساخته دارای مناطق پیوسته روکش سنگ تراشی است که به طور طبیعی نفوذ پذیری هوا کمی دارند بنابراین عموماً ورود هوا با جزئیات خوب در سطوح با کمک پنجره ها، درها و سایر بخش ها کنترل می شود. برای اینکه کار نمای سنگ خشک ایمنی لازم را داشته باشد، می توان از چسب های 2 جزئی که رزین اپوکسی در آن ها وجود دارد، استفاده کرد. به راحتی و بدون دردسر می توان رگلاژ کرد بدون آنکه تخریبی صورت بگیرد. انتخاب نمای مناسب برای هر ساختمانی با توجه به کاربری و بسیاری از عوامل دیگر امری کاملا تخصصی است. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند. نمای ساختمان یکی از مواردی است که در نگاه اول نظر مراجعهکنندگان را جلب میکند. بهتر است به نحوه اجرای نمای سرامیک خشک که یکی از پر طرفدارترین نماهائی است که در ساختمان ها استفاده می شود، بپردازیم. مهارت تیم اجرا کننده تأثیر زیادی بر کیفیت اجرای نمای سراميک خشک خواهد داشت.

یافتن بهترین اجرای نمای خشک

استفاده کرد. زیرساخت پروفیل های عمودی در فرآیند اجرای نمای خشک ساختمان اساسی و مهم است، زیرا هنگام جدا کردن پانل ها از ساختمان، گردش هوا را در پشت آن ها تسهیل می کند. نمای خشک اصطلاحی است که در بین معماران و افرادی که در حوزه ساختان در ایران رواج یافته و منظور از آن طراحی و ساخت نما بدون استفاده از ملات و دوغاب می باشد در حقیقت نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از شاسی های نگهدارنده آهنی استفاده می کنند. این شهر پس از مشهد دومین شهر زیارتی ایران است. این قطعات به صورت پیش ساخته و در اندازه، طرح و رنگ­های مختلف قابل سفارش و اجرا هستند. در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. اجرای کار نیز به مقدار فضا بستگی دارد و از 4 روز تا یک هفته طول میکشد. برای استفاده از فولاد یا آلومینیوم گالوانیزه در مناطق نزدیک به دریا باید از پروفیل های ضد زنگ استفاده شود.

به دلیل نمایان بودن بست های نگهدارنده و تاثیر عوامل محیطی مخصوصا رطوبت بر این اجزا بهتر است از رنگ های ضد زنگ استفاده کنیم تا تاثیری روی آنها نداشته باشد. اولین موردی که در مورد یک ساختمان به ذهن متبادر می گردد چیست؟ فولاد ضد زنگ یک ماده عالی از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می آید، که دارای سطح براق و صیقلی است و در نمای ساختمان مدرن بسیار از آن استفاده می شود. چندین دهه دوام دارد و دارای لایه محافظ خوردگی مقاوم است. دوام و مقاومت شیمیایی بالا وچسبندگی سریع و پایدار رزین های مصرفی (ماده ی چسبناک طبیعی یا مصنوعی ) موجب پیوند ناگسستنی لایه های مختلف پنل می شود. فولاد ضد زنگ بسیار دوست دار محیط زیست است زیرا تقریباً می تواند برای همیشه دوام بیاورد. اکثر تولیدات فولاد ضد زنگ این روز ها از نوع بازیافتی است. نصب سرامیک خشک معمولا دو حالت دارد که به آن ها روش نمایان و روش غیر نمایان گفته می شود. این نوع نما معمولا از مصالح سبک به ویژه ترکیب آلومینیوم و شیشه ساخته می شود. نمای سرامیک خشک که به آن نمای سرامیک خشک پرسلانی هم گفته می شود جزء دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود.در فرایند تولید نمای سرامیک خشک از دستگاه های پیشرفته برای ورقه ورقه نمودن استفاده می شود.

انواع اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید