من نمی خواهم این زمان زیادی را صرف اجرای نما کنم. در مورد شما چطور؟

برای مثال برای جلوگیری از اتلاف انرژی روش خشک بسیار مناسب است یا اینکه با این روش نما از وزن سبکتری برخوردار میگردد. در اجرای نما استفاده از دوربین های توتال میتواند بسیار کاربردی باشد فرضا شما ممکن است بتوانید ارتفاع را با استفاده از شلنگ تراز یا نیوو پیاده سازی کنید اما قطعا برای دلتا لاین ها و یا برای پیاده سازی آفست ها نیاز به نقشه بردار حرفه ای همراه با دوربین توتال خواهید داشت. بعبارت کلی؛بتن اکسپوز به بتنی گفته می شود که سطح نهایی کار است و چیزی روی آن قرار نمی گیرد و در واقع نمای ما را بتن تشکیل می دهد. از مزایای استفاده از سرامیک به عنوان نمای خشک آن است که دوام بسیار بالایی دارند و پس از گذشت سالها، همچنان زیبایی و جلوه خود را حفظ میکنند. فرضا برج های ۲۰ طبقه ای که نماهای فلزی برای آن به کار گرفته میشود نیاز به نقشه بردار دارند که قطعا ارزش برج ها را جا به جا میکنند همچنین فرض بگیرید یک ویلا که در لواسان ساخته میشود معمولا خیلی از روی متراژ قیمت گذاری نمیشود و بیشتر به امکانات توجه میکنند در این ویلاها یک نمای حرفه ای میتواند چند میلیارد تومان ارزش بنا را جا به جا کند بنابر این صرف هزینه تا چند صد میلیون تومان برای این کار کاملا اقتصادی بوده و اصلا برای سازنده ولخرجی به حساب نمی آید. This po st was cre ated  wi᠎th behsaznama Content​ Gener ator  DEMO​!

شرکت طراح و مجری نمای خشک

با توجه به اینکه در این روش نصب هیچ گونه عملیاتی اعم از سوراخ نمای خشک در ایران کاری، برش کاری. نماها میتوانند اشکال و اندازههای مختلفی داشته باشند و طراحی آن فرصتی برای معمار است که استعداد خود را با جان بخشیدن به یک ساختمان به نمایش بگذارد. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود. اگر این نماها بهدرستی و بهصورت اصولی نصب شوند میتوانند در برابر تغییر شرایط محیطی از ساختمان محافظت کنند. کار حرفه ای نیاز به نقشه بردار دارد ، شاید بتوان بدون مهندس هم برج بسازی اما اصولی نخواهد بود! توسط دستگاه شیارزن ، شیارهای ویژه ای در دو جهت معکوس ایجاد می شود و سپس کلمپ ها به وسیله برجستگی هایی که دارند توسط چسب مخصوص داخل این شیارها کاملا محکم می شوند. این نما از دو جداره شیشهای تشکیل شده است که در وسط دو جداره یک فضا وجود دارد که برای کاهش مصرف انرژی ساختمان استفاده میشود. نمای ساختمان مسکونی، علاوه بر محافظت، دارای یک کارکرد مهم و مفید دیگر است که طراح و صاحب ساختمان باید به طور قطع در نظر بگیرد؛ یک نمای ایده آل، با عملکرد عایق حرارتی، باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

علاوه بر زیبایی شناسی، نمای ساختمان نقش مهمی در بهره وری انرژی و همچنین ارتباط طراحی بیرونی ساختمان با طراحی داخلی دارد. در انتها با توجه به بودجه تان می توانید نوع نمای بیرونی را انتخاب کنید و مراحل اجرایی آن را انجام دهید. با توجه به اینکه نمای بیرونی ساختمان ها همیشه مستقیماً در معرض آب و هوا قرار دارد و نسبت به سایر سطوح ساختمان آسیب بیشتری می بیند، در انتخاب رنگ لوگو، انتخاب رنگ باکیفیت و موثر در طول سال بسیار مهم است. با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم داریم که در این مطلب مراحل اجرای نمای ساختمان را به طور کامل توضیح بدهیم و آن را جز به جز بررسی کنیم. برای اجرای نمای کامپوزیت با توجه به نقشه های اجرایی، اقدام به انجام عملیات نصب که شامل زیرسازی، شاسی کشی، شیت بندی و مونتاژ پنل های آلومینیومی است مینماییم. علاوه بر این موضوع ویژگی های سنگ باعث شده است که آن را به یک انتخاب صحیح و مناسب برای طراحی نما تبدیل کند. نما را بهتر است با دوربین TS09 لایکا کار کرد و یا اگر نبود هم با ۰۶ یا ۸۰۵ کالیبره هم میتوان کار را اجرا کرد از این رو جهت طراحی ، پیاده سازی و نقشه برداری نمای حرفه ای و سازه های آهنی شما در خدمتیم بهتر است با ما تماس بگیرید.

اکسپوز یا بتن نما معایب کمی دارد اما یکی از مهمترین معایب این تایل بتنی این است که نصبکردن آن دارای ریزهکاریهای زیادی است و به همین علت نیز باید با دقت بالایی صورت گیرد. این بتن، یکی از متریال های پیشرفته و تقریبا مدرن برای ساخت انواع سازه ها است. بنابراین بهترین روش برای کاهش هزینههای اجرای نمای رومی با استفاده از متریال سیمان، استفاده نمودن از افراد مجرب و متخصص در زمینه اجرای نمای سیمانی است. سرامیک های طرح سنگ یکی از متریال های تزئینی برای نماکاری ساختمان ها هستن. این نشان دهنده اهمیت آنها نه تنها برای ساختمان، بلکه برای جوامع محلی و محیط است. نماوان بعنوان مجری بتن اکسپوز در شیراز، تولید کننده و عرضه کننده تایل ها و پنل های بتنی سبک قابل استفاده در نما و دکوراسیون داخلی و ارایه دهنده کلیه خدمات نصب و اجرای بتن اکسپوز با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در شهر شیراز و استان فارس است.

دیدگاهتان را بنویسید