معایب نمای سرامیک خشک که برنده مشتریان است

ضخامت سرامیک اسلب چند است و محصولات اسلب چه ویژگیهایی دارند؟ در این میان، چین همواره رتبه اول را دارا بوده اما رتبه دیگر کشورها، دستخوش نوسان و تغییر قرار داشته است. اگر شما فردی هستید که به رعایت استانداردهای بهداشتی برای خانه خود یا دیگر فضاهایتان خیلی اهمیت میدهید، بهتر است که سرامیک را انتخاب کنید. رنگی که برای سرامیک کف پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد از مهمترین فاکتورها برای طراحی داخلی است از این جهت طراحان با علمی که در این باره دارند می توانند مشاور خوبی برای انتخاب رنگ مناسب باشند. تسمه های حامل ، محصول را جهت تعیین درجه بندی به قسمت جداسازی ، سورتینگ هدایت می کنند. سرامیک فول بادی از معروف ترین اشکال نمای خشک می باشد به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک % بوده و در عاقبت در برابر یخبندان مقاومت فراوان بالایی دارند. سرامیک فول بادی به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در سرانجام در برابر یخبندان مقاومت دوچندان بالایی دارند.

مزایای نمای سرامیک خشک

Th is was c​re᠎ated wi th G SA C​ontent  Gen​er ator DEMO!

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. در سیستم های نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان، بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند. جهت تنظیم رطوبت و حرارت ، بیسکوئیت ها به دستگاه خشک کننده انتقال می یابند. مینرالهای (Minerals) رسی را بر اساس ساختمان مینرالی به گروههای مختلفی تقسیم بندی میکنند که از بحث ما خارج میباشد اما جهت یاد آوری مهمترین کانیهای رسی مصرفی در این صنعت شامل کائولیت ها، مونت موری لونیت ها، ایلیتها، لوئیزیتها و… یکی از مهمترین معایب نمای سرامیک خشک، نیاز به تخصص و تجربه فراوان به منظور اجرای این نوع از نما است. میبد یزد خاستگاه تولید سرامیک و کاشی ایرانی است. که این امر نیازمند افزایش روند تولید می باشد. در طول این مسیر مقداری آب بر روی بیسکوئیت اسپری می گردد.

دوغاب بدست آمده در مخازن مخصوص بمدت 48 ساعت همگن و سپس از طریق لوله های حامل به دستگاه اسپری درایر هدایت شده و در حرارتی در حدود 600 درجه سانتی گراد به گرانول تبدیل می گردد. براساس فرمولاسیون بدنه محصول ، مقادیر معینی از خاک های مختلف به دستگاهی بنام بارمیل انتقال می یابد ، در مخزن این دستگاه دوار ، خاک انتقال یافته به همراه آب و مواد شیمیایی و گلوله های آلومینایی مخلوط گشته و به دوغاب تبدیل می شود. روابط عمومی شرکت کاشی و سرامیک سعدی ضمن ابراز خرسندی از حضور تمامی این عزیزان در این شرکت آرزوی توفیق برای همگان را از درگاه ایزد منان خواستار است. به گزارش روابط عمومی شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران شعبه جنوب شرق تهران به صورت گروهی از این شرکت بازدید به عمل آوردند. استان تهران با بیش از 1 درصد در مقام دوازدهم قرار دارد. استان خرسان جنوبی با بیش از 6 درصد در مقام دوم و استان خراسان رضوی با بیش از 5 درصد در مقام سوم قرار دارد. از پایداری ابعادی بسیار خوبی برخوردار است و ضریب انبساط حرارتی آن فقط یک سوم فولاد و یک دهم پلاستیک است.

توسط تسمه هایی به قسمت های مربوطه منتقل می گردد.

کاشی ارگ فقط محصولات پرسلان تولید می کند . نوار های حامل ، بیسکوئیت را به داخل کوره هدایت کرده و در حرارتی معادل 1200 درجه سانتی گراد متناسب با فرمولاسیون بدنه حرارت داده می شود. گرانول به داخل قالب های تعبیه شده با سایزهای مختلف ریخته و با فشار مخصوص متناسب با هر سایز پرس می گردد و تبدیل به بیسکوئیت می شود. پس از سورتینگ محصول به دستگاه تعیین سایز هدایت می شود و پس از آن به قسمت بسته بندی انتقال داده می شود. توسط تسمه هایی به قسمت های مربوطه منتقل می گردد. همانطور که متوجه شدید این پوشش مزایای بسیاری دارد که باعث جذب افراد زیادی می شود. در صورتی که نصب نمای سرامیک خشک به درستی انجام نشده و عایق بندی یا در اصطلاح، آب بندی نما درست انجام نشود، رطوبت میتواند قاتل ساختمان بوده و به سرعت آن را از بین ببرد! هزینه اجرای نما به صورت خشک چقدر است؟

کارخانه سرامیک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مطالب بشتر دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید