مطالعه برای (انجام) اجرای نما مانند یک حرفه ای

برای جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان در سیستم ها ی نمای خشک ، یک فضای خالی تهویه بین عایق و نما ایجاد میکنند. این فوم یکی از مهمترین مواد تشکیل پانل پلی استایرن است و از آن برای ساخت سقف کاذب استفاده میکنند فوم پلی استایرن ویژگیهای منحصر به فردی دارد. یکی از مهم ترین وظایفی که در طرح جامع و طرح تفصیلی جدید تهران و متعاقب آن در برنامه عملیاتی ۵ ساله شهرداری تهران تکلیف شده است موضوع «ساماندهی و ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری در جهت احیای معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی» در مقیاس کلان و «بهبود وضعیت نمای ابنیه شهر» در مقیاس خرد است. استفاده از نماشویی باعث می شود که نما سلامت خود را در برابر آلودگی حفظ کند. در این روش برخلاف روش نصب با چسب از سنگ هایی با ضخامت بیشتر از 5/2 سانتی متر استفاده می شود، در این روش ابتدا با استفاده از دستگاه شیار زن در ضخامت سنگ ها شیاری به عرض 3 زالی 5 سانتی متر ایجاد کرده و پس از زیرسازی آلومینیومی با قراردادن کلمپ یا انکرهای مخصوص در شیار سنگ عملیات نصب اجرا می شود.  Th is article was w᠎ritten with t​he help of behsaznama C on tent  G​enerator᠎ Demoversion!

انتخاب نمای خشک ساده است

در این روش پس از زیرسازی اولیه و آماده کردن سطوح جهت اجرای چسب ، سطوح چربی زدایی می شود و پس از زدن پرایمر مخصوص آماده نصب کاشی ها بوسیله دو نوع چسب مخصوص SIKA می شوند. نمای خشک مشهود به آن دسته از سیستم های نصب نمای خشک گفته می شود که قسمتی از بست های مورد استفاده جهت نگه داشتن سرامیک، از بیرون قابل رویت هستند. که از سیستم های مدرن در صنعت ساختمان بشمار می رود بانصب سنگ به روش خشک برای اولین بار در دهه 70 میلادی در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مورد اجرا شد و این روش با استانداردهای جدید ساختمانی در دهه 70 شمسی در ایران نیز طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. علم معماری و طراحی ساختمان با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای کنونی و همچنین حس زیبایی شناسی انسان طی دهه های اخیر قرن بیستم تاکنون با شتابی قابل توجه دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که نمای ساختمان ها نیز تأثیر بسزایی را از این تحولات پذیرا بوده است. این شرکت توانسته است در طی سالها همکاری گسترده با معتبرترین شرکت های تولیدکننده جهانی وکسب دانش فنی در حوزه مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های نورپردازی مدرن، با خلق ایده های نو و اجرای موفق پروژه های عظیم نورپردازی نما ساختمان با هدف به روز رسانی در این صنعت، نام خود را درمیان پیشگامان این صنعت مطرح نماید.

چشم است، آنچه از بیرون سوی دیده می شود، منظره خارجی بنا و عمارت، قسمت خارجی ساختمان و نماسازی، فن روسازی ساختمان و ساختن نمای عمارت است. اين نوع نما بسيار مقرون به صرفه تر از نماهاي سنتي حجيم و سنگين است، زيرا از مواد سبک، ساخته شده و عايق بسيار خوبي در برابر عناصر مختلف محيطي مي باشد. ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی ساختمان از جمله تحولات این صنعت بوده است که البته سیستم های خشک مزایای بسیار زیادی را در برمی گیرد که به آن اشاره خواهیم کرد. سپس در صورتیکه سازه ساختمان فلزی باشد دستک هایی را به تیر های ساختمان جوش می دهند تا از این طریق اتصال شبکه فلزی زیر سازی نما به ساختمان انجام پذیرد. این نوع از شاسی کشی از اعضای منفرد که به سازه متصل می شوند تشمیل شده است . استفاده می شود و همین امر باعث می شود که نماهای خشک از تنوع رنگ و بافت زیادی برخوردار باشند. می توان برای نا محسوس جلوه دادن، قسمت های نمایان بست ها را به رنگ سطح رویه، رنگ کرد.

فروش تجهیزات نمای خشک

این محصول دارای ظاهری شیری رنگ می باشد که بعد از خشک شدن بی رنگ شده و حالت لاستیکی انعطاف پذیر به خود میگیرد که ١٠٠ درصد ضد آب می باشد و در برابر عوامل جوی و محیطی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. انواع متنوع نردهها هر کدام زیبایی و کاربرد خاص خودشان را دارند که یکی از انواع پرکاربرد و زیبای آنها نرده سنگی می باشد. علی رغم این، نما یکی از مؤثرترین عناصر تأثیرگذار بر کیفیت بصری یک بنا می ­باشد و شناخت اولیه هر فرد از بنا از این طریق صورت می ­گیرد. از ویژگی های منحصر به فرد شرکت نماتکس تامین و تولید قطعات نورپردازی مطابق با استانداردهای جهانی و متناسب با استعداد بنا و متریال سازه و همچنین اجرای پروژه های نورپردازی دقیقا مطابق با طرح شبیه سازی شده توسط کارشناسان فنی باتجربه و آموزش دیده می باشد. همانطور که از نام نمای خشک بر می آید، عمده تفاوت این نما با نمای معمولی در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. سالهای متمادی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان با استفاده از ملات و سیمان انجام می شد که به علت جدا شدن نمای مذکور از جداره دیوارها خارجی به سیستم نمای خشک روی آوردند. Th is data was w ritten ​by G SA Con tent Generat or D emoversion​.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک در ساختمان لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید