مرگ، اجرای نمای خشک و مالیات: نکاتی برای اجتناب از اجرای نمای خشک

عایق حرارتی در زیر کار به وسیله ی چسب و یا اتصالات مکانیکی به صورت مستقل، به بنا محکم می شود. در مواردی متاسفانه گزارش شده که به دلیل ریزش نما در زلزله، بارندگی و… 4. عاری بودن سطح آجر از هر گونه آلودگی به دلیل اینکه این روش اصطلاحا “خشک” است و ملاتی وجود ندارد که منجر به کثیفی نما شود. در این روش مانند دیوارچینی عمل میکنیم یعنی با استفاده از شمشه گذاری و ریسمان کشی دیوارچینی میکنیم و در هر مرحله تراز بودن دیوار را چک میکنیم. نما از طریق تکرار این فرایند ساخته می شود. گرچه این مورد به منطقه و نوع آب و هوا بستگی دارد. در این روش بهتر است ابتدا یک لایه عایق حرارتی از نوع پشم شیشه یا پشم سنگ با بست به دیوار خارجی ساختمان وصل شود، سپس ریلها و زیرسازی فلزی به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چارچوب نگهدارنده قرار گیرد. ​Th᠎is con​tent w​as writt en  by behsaznama Content​ G en erator Dem ov​er​sion !

انواع نمای خشک

شاسی کسی به مرحله ای گفته می شود که نگهدارنده وزن نمای ساختمان است و معمولا به سازه های اصلی ساختمان وصل می شود. در این شیوه نصب سرامیک ، ابتدا نما آهن کشی میشود و سرامیک توسط نگهدارنده های مخصوص به زیر سازی متصل میگردد . به راحتی و بدون دردسر می توان رگلاژ کرد بدون آنکه تخریبی صورت بگیرد. اگر در نما آسیبی صورت گیرد، می توان پلاک های مورد استفاده را به راحتی تعویض کرد. در این مقاله در مورد اجرای نمای سرامیک خشک توضیحاتی ارائه خواهد شد. اگر علاقه مند آشنایی با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان و دتایل اجرای نمای خشک هستید، تماشای فیلم اجرای نمای خشک را به عنوان یک پیشنهاد طلایی از ما پذیرا باشید! کلیه خدمات اجرای نمای سرامیک از صفر تا صد را ما ارائه می دهیم. در واقع دلیل اصلی این سرامیک ها در دنیا پایین آوردن هزینه های اجرای نما و هزینه های نگهداری ساختمان از لحاظ مصرف انرژی بوده است. و اولین بار نمای خشک در سال ۷۰ میلادی توسط آمریکایی ها مورد استفاده قرار گرفت و علت آن هم این بود که این نوع نما در مقابل وزش شدید باد مقاوم تر بوده و امکان سقوط آن از نما کمتر است. Content has  be᠎en c re at᠎ed wi th the he​lp of behsaznama C on tent Generator D emov​er si᠎on !

به جهت سوراخ های موجود در بدنه سرامیک، درصد قابل توجهی از حجم نما هوا خواهد بود. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰ ) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. ملات سیمان به دو شکل دوغابی و ملات ریزی استفاده میشود. خطر سقوط مصالح به صفر می رسد. برای بسیاری از کارفرماها اهمیت دارد که مراکز معتبر را در زمینه ساخت و ساز انتخاب کنند که در حوزه های گوناگون از ساخت صفر تا صد پروژه, بازسازی و ترمیم و موارد دیگر تجربه داشته باشند. این سبک، در ایران طرفداران زیادی داشته و از جمله سبک هایی است که از آرایش به سبک لایت، پر رنگ تر به نظر می رسد. ​Content was gen erated by behsaznama C ontent G enerator D᠎em ov᠎er sion .

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

روش تر: روش تر برای اتصال اجزای آجری از ملات سیمان استفاده میگردد. اجرای نمای آجری به دو شکل خشک و تر امکانپذیر است. اجرای صحیح شامل انتخاب مواد با کیفیت و همچنین نصب با دقت مصالح و اجرای نمای خشک میباشد. نمای هر خانه یا ساختمان یکی از ویژگیهای مهم است و باید با دقت انتخاب شود. 6. برش کاری نما و سازه فلزی باید به صورت دقیق انجام شود. در ادامه مقالات آینده کالاساخت به طور مفصل به معرفی نمای خشک سنگ و نمای خشک سرامیک برای شما همراهان عزیز می­ پردازیم. اگر موهای شما نازک و ظریف است میتوانید از اکسیدانهای 9 درصد استفاده کنید. یکی از مدرن ترین انواع نماهای ساختمانی، نمای سرامیک می باشد که در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی ویژگی های آن می پردازیم. مهندسین آلفا میکوشد تا پروژه های شما را به صورت کاملاً حرفه ای ، زمانبندی شده و با کیفیت به اتمام رسانده و با تحویل به موقع با گارانتی اجرا و ۱۵سال گارانتی متریال رضایت مشتریان خود را جلب نماید. سلام؛ شما میتوانید برای اجرای نمای هر ساختمانی متناسب با سلایقتان و با مشورت طراح نما از روش اجرای نمای خشک استفاده کنید.

قیمت اجرای نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ادامه مطلب.

دیدگاهتان را بنویسید