مراقب نماهای مدرن Rip-off باشید

جالب است بدانید که یکی از ویژگیهای نما پرسیلانی خشک این است که میتواند با نماهای مدرن ترکیب شود و ظاهر زیبایی را برای یک ساختمان به وجود آورد بهعنوان مثال؛ میتوان نمای سرامیک خشک را با متریال مدرن مانند نمای ترمووود، نمای شیشهای، نمای لوور، نمای کامپوزیت یا نمای HPL ترکیب کرد و زیبایی منحصر به فردی را برای ظاهر یک ساختمان به وجود آورد. در این متریال مواد معدنی فایبر سمنت با یک سطح لایه ماسه ترکیب می شود، فرآیند اضافه شدن ماسه بر روی فایبر سمنت به وسیله رنده های درشت انجام می شود و به همین دلیل در انتهای کار ظاهری طبیعی و زیبا به چشم می خورد. چون این نما بعد از اجرا و به عنوان مرحله پایانی با آب شسته می شود، به اسم نمای شسته رایج است. نمای شسته . نماکاری و پیمانکاری نمای ساختمان .نمای ساختمان بخش مهمی از طراحی بنا و طراحی شهری به حساب میآید. شرکت ویرا طرح اسپرلوس (VTS) بهترین شرکت طراحی و اجرای نمای ساختمان است . از آن جا که در زمینه اجرای نمای مدرن و اجرای نمای خشک رتبه بندی خاصی از سوی مراجع ذیربط برای شرکت های فعال مجری نمای خشک در این حوزه وجود ندارد دشواری های انتخاب شرکت مجری نمای خشک را برای کارفرمایان و سازندگان دوچندان می کند.

راهنمای مرد تنبل برای دتایل نمای خشک

FacadeForum مجموعه رویدادی است که توسط آلومینیوم شیشه تهران مشاور تخصصی نما در قالب بخشی از مسئولیت اجتماعی شرکت و با هدف توسعه همکاری فنی و علمی در اکوسیستم مهندسی نما کشور و بهرهمندی از تجربیات و دانش جمعی قیمت اجرای نمای خشک برگزار می گردد. پایه های به کار رفته برای نصب شیشه به نرده قائم نیست و ظاهر نما به شکل نردهایی با شیشه های سرتاسری است. لایه دوم دارای بندهایی است که با شیشه پر شده و ماله کشیده می شود و پس خشک شدن، سطح آن را با تیشه های مخصوص تیشه داری می کنند. درست است که آجر متریالی مقاوم در برابر آتش، ضربه و عوامل محیطی است، اما در برابر رطوبت مقاومت بسیاری ندارد به همین علت هنگام استفاده در فضاهایی مانند آشپزخانه، باید پس از اجرا یک لایه رزین روی سطح را بپوشاند. شما می توانید با انواع آن آشنایی داشته باشید ولی برای نصب هر یک از آنها باید به خوبی نوع ساختمان خود را هم در نظر بگیرید که در این زمینه طراحان و مهندسان ساختمان به خوبی می توانند شما را راهنمایی کنند. ​This h​as ​been c re᠎ated wi th G SA​ Conte᠎nt Gener​ator D​em᠎oversion .

کیفیت نمای پایانی به ظرافت و مهارت استاد کاران بستگی داشته و از انواع سنگ ها و پودر های رنگی می توان سنگ کریستال و پودر کریستال ، سنگ جوشقان و پودر جوشقان ، و سایر های سنگ های رنگی مانند سنگ قرمز ، سنگ جگری ، سنگ لیمویی، سنگ مرمر، سنگ سیاه و سنگ سبز، پودر سنگ و سایر مصالح در این نماسازی مورد استفاده قرار میگیرند. مصالح مورد نیاز این نما سیمان و ماسه است و در آخر کار طی چند مرحله رنگ آمیزی توسط اجراکننده ، کار به اتمام میرسد . این طرح پس از رنگ آمیزی ، زیبایی فراوانی پیدا کرده وهمانند سنگ و چوب طبیعی میشود. این نما از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای عمر طولانی میباشد . برای اجرای این نما سیمانکاری نیاز به لوازمی برای کروم بندی و ژوئن گذاری است . دومین و مهم ترین اقدام برای سنگ کاری نمای ساختمان، انجام زیر سازی هست. دومین دورهی مهندسی نما برای معماران و مهندسین به صورت ترکیبی از وبینار و سمینار های حضوری برگزار میگردد. شما می توانید از نورهای افقی و برای نشان دادن حدفاصل بین طبقات (اگر طرح خاصی زده شده) استفاده کنید.

که ۲۷۶ سانتی متر آن مفید است و ۳۰ سانتی متر مابقی ضخامت سقفی است که شما باید در کف سازی و اجرای سقف طبقات آن را لحاظ کنید. طبقات نیز شامل یک طبقه پارکینگ به همراه چهار طبقه مسکونی هستند.در هر طبقه نیز دو واحد سه خوابه تعبیه شده است. در مرحله بعد بست ها به وجه بالایی سرامیک ها متصل شده و به وسیله پیچ به پروفیل های قائم محکم می شود.سایر سرامیک ها نیز به این ترتیب متصل شده و در محل خود ثابت می شوند.توصیه می شود که ساخت از پایین به بالا صورت گیرد. این دو مدل سرامیک را می توان با روش های مختلف به شبکه فلزی متصل نمود که در ادامه به نقد و بررسی این روش ها می پردازیم. چرا که در خرید های عمده قیمت نما شیروانی ایزوگام و هم چنین قیمت های دیگر نوع ایزوگام های مختلف ارزان تر از قیمت های روز بازار های خرید و فروش در نظر گرفته می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید